بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

دیجی کنکور با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای به خصوص در کنکور تجربی و برای رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی، دانش آموزان زیادی را به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر در دانشگاه دولتی برتر است رسانده است. رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی جزو رشته های پرطرفدار بوده که همه ساله دانش آموزان زیادی را به پای آزمون کنکور می کشاند. افرادی که به عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی با دیجی کنکور همکاری دارند خود جزو رتبه های برتر کنکور تجربی سالهای گذشته هستند. بهترین مشاور کنکور تجربی با در اختیار قرار دادن منابع مختلف، آموزش روشهای مطالعه و تست زنی و برنامه ریزی دقیق، دانش آموزان را در رسیدن به هدف خود که همان قبولی در رشته مورد نظر و در دانشگاه مربوطه است کمک و یاری می رساند. مهمترین هدف مشاوره کنکور تجربی، تعیین هدف، شناسایی داشته ها و توانایی های دانش آموز و راه رسیدن به آن هدف است. دیگر هدف خدمات مشاوره کنکور تجربی، ارزیابی های مستمر دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر است.

برخی از دروس تخصصی و برخی دیگر عمومی هستند. همانطور که در موارد بالاتر اشاره کردیم تمامی دروس ضریب یکسان ندارند. آیا این جمله را شنیده اید که افراد موفق می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند و هم نشینی با افراد موفق موجب موفقیت شما می شود. از اینرو در این مبحث به بررسی آن می پردازیم. در مباحث فوق تلاش بر این بود تا وظایف، ویژگی ها، اهداف و خصوصیات بهترین مشاور کنکور تجربی تشریح و بررسی گردد. پس دقت کنید که مشاوری را برگزینید که از نظر روانشناسی نیز اطلاعات داشته باشد تا بتواند در این مسیر سخت به شما روحیه داده و انگیزه تان را برای تلاش کردن حفظ نماید. دلیل دوم اینکه بالاترین سطحی که یک سازمان زیر نظر یک آموزشگاه کار می کند باید خدمات تخصصی به شما ارائه دهد زیرا هزینه و مشکلات فراوان را پرداخت می کنید. باشد. مشاور با دیدن گزارش کار دانش آموز باید پیشنهادات خود جهت اجرای هر چه بهتر برنامه را به دانش آموز ارائه دهد. بهترین مشاور کنکور تجربی با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلف از جمله منابع آزمون، مدت زمان مانده تا زمان کنکور، روشهای مطالعه، توانایی های علمی دانش آموز، هدف تعیین شده و طبق روحیات فرد اقدام به برنامه ریزی دقیق و کامل می نماید.

بهترین مشاور کنکور

تعداد ماه های مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند. دیجی کنکور همواره سعی در همکاری با مجموعه ای از بهترین و موفق ترین مشاوران را داشته است. هدف از تلاش برای دسترسی به مشاوره، مشاوره با مشاور دانشجو تا رفع نیاز است. حل بعضی مشکلات خاص شما از جمله وسواس مطالعاتی و کند خوانی، تنظیم خواب و یا خواب آلودگی حین مطالعه، عدم تمرکز حواس، رفع استرس کنکور و … بدین ترتیب کلیه اقدامات لازم جهت رفع ضعفهای تحصیلی و علمی دانش آموزان انجام می گیرد. لینک فیلم های آموزشی رایگان که بهترین تدریس رو اساتید به صورت رایگان انجام دادن که از آموزش های پولی قطعا بهتره و تجربه این رو ثابت کرده ! الان یه سوال براتون پیش میاد آیا هر کسی میتونه به این رمز و راز های پکیج مشاوره کنکور ۱۴۰۱ برسه ؟

توی این بخش تمامی رمز و راز های داشتن یه سبک زندگی درست برای کنکور بهتون گفته میشه ! سبک برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای چگونه است؟ این برنامه ریزی شامل تعداد ساعات مطالعه، نوع دروس، کتب مورد مطالعه، منابع آموزشی، تست ها و آزمونها و سرفصل های مربوطه می شود. دقت فرمایید که در این حالت برای محاسبه تعداد روزهای برنامه دریافتی و بازگشت هزینه مشاوره تحصیلی، صرفا دریافت برنامه ملاک بوده و در صورت عدم تمایل دانش آموز به اجرای آن برنامه درسی یا در صورت اجرا نکردن برنامه دریافتی به هر دلیل، مسئولیتی به عهده مشاور نخواهد بود و هزینه مربوط به آن برنامه و تعداد روزهای درج شده در آن تحت هر شرایطی کسر خواهد شد. شرکت در جلسات مشاوره کنکور تجربی به همراه تلاش و پشتکار خود دانش آموز، تا حد زیادی تضمینی برای قبولی شما در بهترین رشتهها و دانشگاه ها خواهد بود. بدون شک قبولی دانش آموزان گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ در رشته های پرمتقاضی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دانشگاه فرهنگیان و …

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما