بهترین منابع کنکور رشته ریاضی با سطح بندی + مشاوره صوتی

داشتن انگیزه: در این دوران انگیزه داشتن بیشترین چیزی است که دانش آموزان نیاز دارند. چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در شیراز ارائه خدمات خواهند نمود. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان شیراز کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید.

اما در صورتی که برنامه یک یا چند روز اول را دریافت کرده باشید و یا اگر بیشتر از هفت روز از زمان ارسال اولین پیامک شما به مشاور گذشته باشد در صورت نارضایتی شما از عملکرد ایشان و به جا بودن انتقادات شما (اثبات ضعف عملکرد مشاور)، هزینه مربوط به تعداد روزهای باقی مانده از ماه اول که هنوز برنامه درسی آنها را از مشاور دریافت نکرده اید به حساب بانکی شما بازگشت داده خواهد شد و فقط هزینه تعداد روزهایی که برنامه درسی آنها را از مشاور دریافت کرده اید کسر می گردد. مشاوره نمیتواند برای موفقیت در کنکور به داوطلبان توصیه کند که درس بخوانید چراکه بسیاری از داوطلبان تلاش خود را برای درس خواندن دارند اما مشکلات آنها مربوط به عدم کسب نتیجه مطلوب از میزان ساعات مطالعه خود می شود. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان شیراز گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند. برنامه ریزی انجام شده به صورت کاملا شخصی بوده و حتی برای برخی از داوطلبین به صورت روزانه و مستمر می باشد تا کیفیت بهتری داشته باشد. این موضوع کاملا بدیهی است.

به همین دلیل در دسترس بودن مشاور موضوع مهمی است که باید آن را در نظر گرفت. قبل از خرید کتاب کنکور ، شناسایی منابع کنکور ریاضی یک اصل مهم برای یک خرید صحیح است. به همین دلیل وجود مشاوری که بمب انگیزه باشد و بتواند انگیزه شما را با یک برنامه درست و حرف های کاربردی نگه دارد و یا آن را افزایش دهد بسیار مهم است. از مهم ترین عوامل، بهره گیری از مشاوره تحصیلی مناسب و استفاده از برنامه ریزی کنکور اصولی و منظم می باشد. سبک تست های آموزشی اغلب تکراری است و به ندرت الگو گیری از کنکور ۹۹ را می توان در بین تست ها مشاهده کرد که ویژگی بسیار منفی است. استفاده از یک مشاور خبره تحصیلی و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند باعث موفقیت در کنکور سراسری شود. مسیر کنکور به دلیل استرس و فشاری که دارد سخت می باشد و در این راه نیاز است تا بتوان آرامش را به خود بازگرداند و طبق برنامه ریزی پیش رفت تا به نتیجه مطلوب رسید.

این نوع از مشاوره اختصاص به دانش آموزان مدارس و دانشجویان دارد؛ که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه یا هر مسئله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد. مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های خود با داوطلبان شیراز در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در شیراز که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. یک مشاور کنکور خوب علاقه مند است که موفقیت شما را ببیند و تمام تلاشش را برای دیدن چنین صحنه ای می کند.از همه ی آگاهی ها و اطلاعاتش برای پیشرفت شما استفاده میکند. آقای نیکخو باید به این نکته دقت کند که اینروزها دانش آموزان دل خوشی از این مؤسسات ندارند و حضور این مشاور با سابقه در چنین مؤسساتی جایگاه او را تا حد فروشنده بسته های آموزشی کنکور تنزل می دهد.

برنامه ریزی برای افزایش ساعت باید به تدریج و با شیب منطقی باشد که مشاورین ما در تهیه برنامه ریزی درسی شما به این نکته توجه ویژه ای دارند. برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد. امیر مسعودی از آن دست اساتیدی است که در زمینه های مختلف آموزشی از جمله برگزاری همایش ها و سمینارها، کلاس های آنلاین، کلاس های حضوری و همین طور تهیه دی وی دی های آموزشی فعالیت دارد و هر یک از دانش آموزان می توانند بر اساس شرایط خود یکی از منابع گفته شده را انتخاب و استفاده کنند. به عنوان مثال یکی از دغدغههایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز دارند را میتوان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. ❓از نظر شما، بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما