(تصاویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن

[ad_1]

فرارو- شایعات در مورد جدیدترین ون تمام الکتریکی فولکس واگن مدت هاست که در اینترنت دست به دست می شود، اما این خودروساز آلمانی بالاخره برخی از ویژگی های این خودروی آینده نگر را فاش کرد که نشان می دهد. فولکس واگن آیدی جدید. Buzz Cargo این خودرو بر روی یک پلتفرم ویژه با ویژگی های جدید ارائه می شود که می تواند به یک ون پیشرفته تبدیل شود.

به گزارش فرارو، جدیدترین ون برقی فولکس واگن چندان مورد استقبال مصرف کنندگان این نوع خودروها نیست، اما ظاهری شبیه فولکس واگن ID دارد. Buzz Cargo قصد دارد این فضا را کاملاً تغییر دهد. گفته می شود که این اولین خودروی تجاری فولکس واگن است که بر روی پلت فرم ماشین الکتریکی MEB ساخته شده است و مکانیسم های ویژه آن نیز به آن کمک می کند تا رکوردهای قابل توجهی در برد بالا در کلاس خود به دست آورد.

البته این رکوردها هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند، اما این ون با باتری 77 کیلووات ساعتی و پلت فرم الکتریکی ویژه باید بتواند به محدوده وانت های گروه Stellantis (سیتروئن e-Dispatch، Vauxhall Vivaro-e و …) برسد. ). عملکرد بهتری داشته باشد. با شارژ کامل، این ون ها می توانند مسافتی در حدود 205 مایل را تحمل کنند، در حالی که هاچ بک VW ID.3 تا 330 مایل از همان باتری 77 واتی استفاده می کند. بنابراین می توان فرض کرد که وانت جدید فولکس واگن با توجه به پلت فرم خاص خود می تواند مسافتی در حدود 250 مایل را ارائه دهد که در مقایسه با رقبای خود بسیار قابل توجه است.

در مورد اندازه، ID. Buzz Cargo بخشی از خط خودروهای تجاری فولکس واگن بین Caddy Cargo و T6 Transporter است. طول آن 4712 میلی متر، عرض 1985 میلی متر و ارتفاع 1938 میلی متر و در محفظه بار – 3.9 متر مکعب است. این تقریباً یک متر مکعب بزرگتر از Caddy Cargo است و فولکس واگن می گوید که به اندازه کافی بزرگ است تا دو پالت اروپایی را در خود جای دهد. دسترسی به محفظه بار از طریق درب عقب بالایی یا درب انباری عقب است که توسط درهای جانبی کشویی تک یا دوتایی پشتیبانی می شود. درهای عقب پنجره دارند و دیوار را می توان با پنجره بست. همچنین می توان آن را زیر صندلی های سرنشینان بارگیری کرد اما حداکثر بار 650 کیلوگرم و ارتفاع 632 میلی متر آستانه بار اعلام می شود. فولکس واگن می گوید قصد دارد در آینده پس از عرضه Buzz Cargo، یک مدل ID جدید با فاصله بین دو محور بیشتر عرضه کند.

در قسمت جلوی شناسنامه Buzz Cargo گزینه های طراحی کابین با دو یا سه صندلی وجود خواهد داشت. از ویژگی های این کابین می توان به نمایشگر دیجیتال 5.4 اینچی برای راننده و نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. این صفحه نمایش ها و البته خود کابین نیز با اتصال آنلاین از طریق گوشی هوشمند در دسترس خواهند بود. فضای ذخیره سازی در کابین شامل یک Buzz Box اضافی با یک جعبه پنج لیتری و یک کابین بالایی با یک جعبه یخ و یک بطری بازکن است. در مدل های دو نفره این محفظه بین صندلی های جلو قفل می شود و در صورت لزوم می توان آن را جدا کرد.

شناسه اجباری Buzz Cargo مجهز به یک موتور الکتریکی با ظرفیت 201 اسب بخار است که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. همچنین 310 نیوتن متر گشتاور از زمین وجود دارد، بنابراین شتاب گیری باید سریع باشد و از آنجایی که چرخ های جلو آزاد هستند، فولکس واگن به راحتی می تواند 11.1 متر بچرخد. با این حال، طراحی بیرونی وانت یکی از نکات مهم بحث است. شکل شیک این خودرو از فولکس واگن 2 یا به قول معروف بولی الهام گرفته شده است و جلوی شیک و چراغ های جلوی باریک شبیه به دیگر مدل های ID است. آیرودینامیک ون برای افزایش بهره وری با رقم 0.29 Cd که توسط فولکس واگن اعلام شده بهبود یافته است.

در زمان عرضه، ون جدید دارای یک طرح رنگ از سفید تا آبی خواهد بود که گزینه رنگ استاندارد خواهد بود، اما ID نامیده می شود. Buzz Cargo در رنگ های زرد، نارنجی و سبز نیز موجود است. شناسه قیمت Buzz Cargo هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما به همراه برخی از ویژگی های دیگر مانند برد و عملکرد، احتمالاً در اواخر تاریخ فروش در اواخر سال جاری عرضه می شود. مشخصات فنی کامل این ون احتمالا در پاییز ارائه خواهد شد، بنابراین باید منتظر تایید نهایی این داده ها باشیم.

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(تصویر) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

منبع: auto express

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما