جدیدترین ماشین ها و تیم های فرمول 1 2022

[ad_1]

سال های حکومت مرسدس-ای ام جی در فرمول 1، جنجال بر سر گرندپری گذشته 2021، سختی سبقت گرفتن از رانندگان و… را فراموش کنید چرا که به سال 2022 و تغییرات مختلف در قوانین این مسابقه پرطرفدار رسیده ایم.

این خودروها به طور ویژه برای افزایش جذابیت مسابقه طراحی شده اند، در حالی که آیرودینامیک قسمت بالایی بدنه کمتر متمرکز است و تیم ها روی جلوه های آیرودینامیکی زیر بدنه کار می کنند. این امر طراحی خودروها را تغییر داد و اولین فرصت واقعی را برای رقابت شدید از سال 2014 ایجاد کرد. در نتیجه احتمال کسب امتیاز بیشتر تیم ها در فصل جدید بیشتر می شود.

در ادامه می‌خواهیم وضعیت تیم‌ها و خودروهای جدیدشان در فصل مسابقات فرمول یک 2022 را بررسی کنیم. با ما بمان.

فراری دارد

فصل 2021 برای هاس شرم آور بود، زیرا او به هیچ وجه نتوانست به نتیجه قابل توجهی دست یابد. این تیم بیشترین منابع و تلاش خود را صرف فصل جدید فرمول یک کرده است. میک شوماخر و نیکیتا مازپین اگرچه نتوانستند بدرخشند اما تجربیات ارزشمندی به دست آوردند. پسر شوماخر قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت، اما اگر ماتسپین بخواهد در فرمول یک بماند، باید بیشتر تلاش کند. در طول فصل 2022، فرمول 1 برای هاس بسیار مهم است، زیرا اگر او نتیجه مناسبی کسب نکند، معلوم نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مسابقه ردبول

مرسدس AMG اولین فصل از دوره توربو هیبریدی فرمول 1 را با وضعیتی کاملاً متفاوت از سایرین آغاز کرد و هشت سال پیشروی فرمول 1 را سپری کرد. اما ردبول به عنوان یکی از تیم های پیشرو همواره به دنبال کسب عنوان قهرمانی بوده است. یکی از دلایل موفقیت سال گذشته ردبول، موتورهای هوندا است. البته ژاپنی ها دیگر در فرمول 1 حضور نخواهند داشت، اما ساکورا به عرضه موتورهای ردبول ادامه می دهد و میلتون کینز به تولید موتور ادامه می دهد. همچنین تغییراتی در قوانین آیرودینامیک در فرمول یک ایجاد شده است و مطمئناً انتظار داریم که آدریان نیوی محصولات مناسبی را برای مکس ورشتپن و سرجیو پرز آماده کند.

استون مارتین-مرسدس

استون مارتین اولین فصل سختی را در فرمول یک داشت زیرا شاسی خوب خودرو تحت تأثیر تغییرات قوانین آیرودینامیک قرار گرفت و او نتوانست ارزش آن را نشان دهد. البته امیدهایی هم وجود داشت که از جمله آنها می توان به اولین سکوی مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان اشاره کرد. سباستین فتل مشهور هواداران را به رقابت جذاب در فصل جدید بازگردانده است. هم تیمی او لنس استرول در این زمینه تغییری نکرده است اما رهبر تیم تغییر کرده است.

مک لارن-مرسدس

مک لارن سرانجام به 9 سال بدبختی و شکست پایان داد و توسط دنیل ریکاردو در گرندپری مونزا نجات یافت. تیم می توانست دیگر راننده جوان خود، لاندو نوریس را جشن بگیرد، اما استراتژی اشتباه همه چیز را تغییر داد. و همه اینها با وجود مشکلات جدی مالی. ظاهراً زک براون و تیمش قابل تقدیر هستند. آیا مک لارن بهترین این فصل خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آلفاتوری-ردبول

تیم دوم ردبول با عرض پوزش، پیروزی ناامید کننده ردبول مقابل مونزا نشان داد که او حرفی برای گفتن دارد. افراد زیادی را نخواهید دید که به این تیم امید نداشته باشند. شکست امسال می‌تواند پتانسیل واقعی خود را نشان دهد، اما این یوکی سونودا است که باید سریع‌تر و با ثبات‌تر عمل کند تا از تعیین ابزار بازاریابی هوندا جلوگیری کند.

ویلیامز-مرسدس

سال گذشته تیم بریتانیا دستخوش تغییراتی شد و زندگی جدیدی را تحت کنترل یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی آغاز کرد. جورج راسل، جوانی که برای تکرار روزهای خوب خود بازگشته است، امسال برای ویلیامز بازی نخواهد کرد. جانشین او الکساندر آلبون است که نیکلاس لطیفی ناشناس او را همراهی می کند. با وجود سرمایه زیادی که در تیم سرمایه گذاری شده است، انتظار می رود ویلیامز امسال عملکرد بهتری داشته باشد.

ماشین فراری

با ظهور عصر توربو هیبریدی، فراری به تدریج جایگاه خود را در فرمول 1 از دست داد و گاهاً برخی از پیروزی ها را از جانب خود به ثبت رساند. در واقع وضعیت فراری به قدری خراب شده که در سال های اخیر حتی یک قهرمانی هم کسب نکرده است. البته دلیل این کمبود راننده خوب نیست، زیرا چارلز لکلرک قبلاً شایستگی خود را ثابت کرده است و کارلوس ساینز به رانندگی ایمن ادامه می دهد. اما آیا اسکودریا فراری می تواند به روزهای خوب گذشته بازگردد؟ خشم احتمالی رسانه های ایتالیایی و آسیب به هویت برند فراری ممکن است انگیزه کافی برای بیدار شدن ساکنان مارانلو باشد.

مرسدس-ای ام جی

هرکسی که روی شکست مرسدس AMG در فرمول 1 شرط بندی می کند، البته اطلاعات کاملی در مورد این تیم ندارد. از آنجایی که این تیم در 8 سال گذشته در خط مقدم رقابت بوده است و موتورهای آن، اگر سریع ترین نباشند، بدون شک یکی از سریع ترین های فرمول 1 هستند. که منجر به شکست لوئیس همیلتون شد. امیدواریم بتوان این انرژی را در مسیر درست هدایت کرد. جورج راسل نیز امید زیادی به هواداران دارد.

آلپاین-رنو

در مورد تیمی که در ابتدا با نام رنو شناخته می شد تردیدهایی وجود داشت، اما آلپاین در مجارستان زیبا ظاهر شد و ما شاهد بازگشت طلایی اسطوره فرناندو آلونسو بودیم. همچنین به بازی درخشان استبان اوکانا در آن دیدار اشاره خواهیم کرد. رانندگان فرانسوی با ماشین فرانسوی رنگ آمیزی شده به رنگ پرچم فرانسه و با موتور فرانسوی! انتظار می رود آلپاین در فصل جدید نیز همین روند رشد را ادامه دهد و آلونسو همچنان امیدوار است که موقعیت های بیشتری را به دست آورد.

آلفارومئو فراری

آلفارومئو ریسینگ در واقع یک تیم ساوبر است. و مانند تیم قبلی، بیشتر فصل از دیدگان پنهان بود. علیرغم اینکه ترکیب رانندگان تغییر کرده است، بهبود چندانی را شاهد نیستیم. شایان ذکر است که کیمی رایکونن جای خود را به والتری بوتاس داد. گوانگژو ژو تازه وارد او را همراهی می کند که پرچم چین را در این مسابقات به اهتزاز در می آورد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند، اما استفاده از این اطلاعات باید با دقت و بررسی انجام شود و توصیه ما این است که از تنوع منابع استفاده شود.