در دیجی کالا – زومیت در حال آماده سازی تزیینات سفره هفتم هستیم

[ad_1]

با وجود اینکه هر سال هفت سین را جشن می گیریم، اما می توانیم با استفاده از نکات و ایده های جدید، هر سال سفره هفت سین متفاوتی برپا کنیم و به این ترتیب به جشن نوروز ببخشیم. اگر شما هم می خواهید در سال جدید سفره هفت سین متفاوت و زیباتری داشته باشید، با ما همراه باشید و نکات طلایی در این زمینه را بررسی کنید.

یک موضوع برای میز هفتگی خود انتخاب کنید

برای اینکه سفره هفت سین را به بهترین شکل آماده و قرار دهید، مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید بچینید و تزیین سفره هفت سین عید موضوعش چیه مثلا می خواهید سفره هفتگی شما سنتی باشد یا مدرن؟ یا می خواهید رنگ غالب سفره هفت سین در خانه باشید؟ روشن کردن این موضوع به شما کمک می کند تا در نهایت یک میز هفتگی شیک و هماهنگ بچینید.

ترکیب رنگ مناسبی را برای میز هفتگی خود انتخاب کنید

دیجی کالا

یکی از نکات مهم در انتخاب و چیدمان سفره هفتم، انتخاب ترکیب رنگ برای آن است. در ضمن بهتر است این ترکیب رنگ ها متناسب با هوای بهاری بوده و بدین ترتیب از همان ابتدا احساس تازگی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد. دانستن قوانین رنگ می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.

از سوی دیگر برخی بهترین ترکیب رنگ ها در طراحی داخلی جدول هفتم شامل زرد و سبز، آبی و سفید، بنفش و طلایی است. اگرچه می توانید سفره هفت سین را تنها با یک رنگ تهیه کنید، اما با توجه به دو رنگ هفت سین، می تواند یکنواخت به نظر برسد.

مکان مناسب برای میز هفتگی خود را پیدا کنید

دیجی کالا

برای اینکه رومیزی هفتگی شما به بهترین شکل ظاهر شود، مهم است که بهترین مکان را برای قرار دادن آن در خانه از نظر نور، زاویه دید و فضا در نظر بگیرید. از طرف دیگر، یک مکان در هفته را انتخاب کنید تا مهمانان وقتی به شما مراجعه می کنند، آن را به خوبی ببینند. بسته به مواردی که در نظر دارید فضای کافی در مکانی که برای میز هفتم انتخاب می کنید وجود دارد یا خیر.

فکر مکان بارگاه حافظ را فراموش نکنید. استفاده كردن کاملترین فال حافظ با معنا نوروز یکی از سنت های ایرانی است که می تواند الهام بخش برای پیش بینی واقعی آینده در مورد عشق یا هر موضوع دیگری باشد. ضمن اینکه می توانید از فال آنلاین حافظ نیز استفاده کنید، داشتن یک روکش مبل کامل حافظ با محتوا و تفسیر کامل، نه تنها هفته هفتم شما را زیباتر می کند، بلکه باعث می شود احساس کنید و از گرفتن فال حافظ بهترین بهره را ببرید. بنابراین اگر هنوز دیوان حافظ را تهیه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم همین امروز آن را خریداری کنید.

از ازدحام یا ازدحام بیش از حد خودداری کنید

طبیعتاً دوست دارید وسایل زیادی را روی میز هفتم قرار دهید و با این کار وسایلی را که دوست دارید روی میز قرار دهید. با این حال، توجه داشته باشید که هر چه تعداد موارد در هفته بیشتر باشد، احتمال اینکه زیبایی هفته خود را نشان دهد کمتر می شود. همچنین انتخاب چیزهای مختلف برای هفته می تواند آن را نامرتب کند. از سوی دیگر، این بدان معنا نیست که جدول هفتم باید خیلی خالی باشد. در این صورت سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید و ضروری ترین و زیباترین چیزها را برای هفته انتخاب کنید.

به جزئیات توجه کنید

چیزی که می تواند تفاوت زیادی بین هفت سفره ایجاد کند این است که به جزئیات فکر کنید و آنها را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید. اگرچه انتخاب موضوع کلی جدول هفتم مهم است، اما این بدان معنا نیست که باید از جزئیات غافل شد. پس برای زیبا و منحصر به فرد شدن هفته به جزئیاتی مانند روبان سبز، رنگ تخم مرغ ها و نحوه قرار دادن شمع ها توجه کنید.

خلاق بودن

برای اینکه بتوانید یک سفره هفتاد بی نظیر بچینید، مهم است که در انتخاب و چیدمان آن خلاق باشید. در این صورت می توانید یک میز هفتگی داشته باشید که جدید، مبتکرانه و در نتیجه جذابیت بیشتری داشته باشد. این باعث می شود در دهه هفتاد خود احساس بهتری داشته باشید.

از طرفی وقتی سعی می کنید خلاق باشید، کم کم ایده های جدیدی درباره انتخاب هفت سین در سال های آینده به ذهنتان خطور می کند. پس سعی نکنید به تنهایی از عقاید دیگران تقلید کنید. در عوض، به اینها به عنوان اقداماتی فکر کنید که باید به طور منظم انجام دهید و میز آخر هفته مورد علاقه شما را با آزمون و خطا تنظیم می کنند.

در نهایت سفره هفت سین خود قسمتی از عید نوروز است اما با دانستن نکاتی می توانید هفت سین زیباتر و منحصر به فردتری داشته باشید. اما این بدان معنا نیست که انتخاب هفت گانه مستلزم رعایت قوانین و اصول دیگر است. در واقع یکی از مهم ترین اصول در این مورد این است که در انتخاب هفت سین سعی کنید از ایده های دیگران پیروی نکنید و سعی کنید از ایده های مختلفی که به ذهنتان می رسد استفاده کنید. در این صورت می توانید از انتخاب هفت مورد دیگر لذت ببرید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما