راهنمای خرید آنتی ویروس موثر و قابل اعت

خرید آنتی ویروس

آنتی ویروس ها ابزارهای مهمی هستند که برای حفظ امنیت دستگاه های الکترونیکی استفاده می شوند. با توجه به رشد روزافزون تهدیدات امنیتی در دنیای دیجیتال، خرید یک آنتی ویروس موثر و قابل اعتماد امری بسیار ضروری است.

مقالات آموزشی ESET نسخه های خانگی

همچنین در صورتی که شما کد لایسنس به صورت نام کاربری و پسورد eset دریافت کرده اید نیاز است تا User Pass دریافتی را به یک لایسنس ارجینال 20 رقمی تبدیل کنید. زیرا در نسخه های جدید آنتی ویروس شما فقط نیاز به یک کلید فعال سازی 20 رقمی آنتی ویروس نود 32 دارید. نسخه‌های ممتاز نرم‌افزار آنتی‌ویروس اغلب شامل مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی نقطه پایانی هستند که ذخیره‌سازی آنلاین امن، مسدودکننده‌های تبلیغات و رمزگذاری فایل را فراهم می‌کنند. از سال 2004، مایکروسافت نرم‌افزار آنتی‌ویروس رایگان را به عنوان بخشی از سیستم‌عامل ویندوز، عموماً تحت نام Windows Defender ارائه می‌دهد، اگرچه این نرم‌افزار تا قبل از سال 2006 عمدتاً به شناسایی نرم‌افزارهای جاسوسی محدود می‌شد. مایکروسافت اکنون آنتی‌ویروس Microsoft Defender را به عنوان بخشی از پورتال Microsoft 365 Defender خود ارائه می‌کند.

انتخاب آنتی ویروس مناسب

خرید آنتی ویروس

در صورتی که در زمینه خرید و استفاده از لایسنس‌های آنتی ویروس سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. اگر شما یک سری کامپیوتر را به هم متصل کرده اید یا به اصطلاح شبکه کردید و آنتی ویروس Eset را نصب کرده باشید. ممکن است در مواردی مانند اتصال، اشتراک گذاری محتوا و غیره به مشکل بر بخورید. قبل از نصب ESET برنامه آنتی ویروس نصب شده دیگری بر روی رایانه خود دارید حذف کنید، برای بارگیری ESET AV Remover ، روی لینک مناسب سیستم خود بنا به 32 یا 64 بیت بودن کلیک کنید. در نادمارکت تمامی آموزش های خرید، نصب محصول و استفاده های کاربردی به ساده ترین شکل ممکن و بصورت تصویری برای مشتریان آماده شده است. علاوه بر این کارشناسان نادمارکت بصورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران هستند.

در هنگام خرید یک آنتی ویروس، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت. این عوامل شامل:

  • قابلیت تشخیص: آنتی ویروس باید قادر به تشخیص و حذف تهدیدات مختلفی مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها و اسپم باشد. بنابراین، قبل از خرید باید مطمئن شوید که آنتی ویروس انتخابی شما این قابلیت را داراست.
  • Total Security Premium که یکی از جدیدترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می‌باشد، می توان از وارد شدن تروجان ها و ویروسی شدن فایل ها و سیستم عامل خود جلوگیری نمود. این برنامه می تواند موتورهای آنتی ویروس های Avira ،Bitdefender و QVMII برنامه ها را در کنار تکنولوژی آنلاین Cloud امنیت سازی کند. همچنین Cloud 360 به صورت Real-Time از آخرین به روز رسانی ها پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است، تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی باماسافت، صد در صد اورجینال بوده و دارای گارانتی مادام العمر و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته می باشند.

  • به روز بودن: تهدیدات امنیتی در دنیای دیجیتال به سرعت تغییر می کنند. آنتی ویروس شما باید قابلیت به روز رسانی آسان و مداوم داشته باشد تا بتواند با تهدیدات جدید مقابله کند.
  • اگر بدنبال آنتی ویروسی هستید که بی سر و صدا در پس زمینه کامپیوتر برای شما کار کند نود ۳۲ بهترین گزینه است. لایسنس آنتی ویروس نود 32 شامل آنتی ویروس میباشد اما لایسنس اینترنت سکیوریتی تمام امکانات آنتی ویروس را  به همراه فایروال شبکه که نسخه کاملتری می باشد را دارد. فروشگاه باماسافت ارائه دهنده انواع لایسنس نرم افزار اورجینال، اعم از آنتی ویروس خانگی، آنتی ویروس تحت شبکه، محصولات مایکروسافت (ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، ویندوز سرور اورجینال، SQL سرور اورجینال و … ) می باشد. بله، برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت اصلی آن نیاز به پرداخت ارزی دارید که می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید. افرادی که به هر نحوی با بحث امنیت شبکه درگیر هستند، حتماً به آنتی ویروس‌های قوی مانند نود 32 نیاز دارند. اما تهیه یک آنتی ویروس اورجینال با امنیت پایدار و همیشگی مانند خرید ESET چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.

  • کارآیی و عملکرد: آنتی ویروس باید بر روی سیستم شما با کارآیی بالا عمل کند و منابع سیستم را به حداقل مصرف کند. این امر برای حفظ کارایی دستگاه شما بسیار مهم است.
  • کسپرسکی برای شرکت ها و سازمان های مختلف، راهکار های متنوعی ارائه می کند. این راهکار ها بسته به نیاز آن سازمان و تعداد کاربران متفاوت خواهد بود. نصب ، تمدید و ارتقا آسان ، نرم افزار ما دارای تنظیمات ساده برای همه کارهای معمول طراحی شده است. زمانی که لایسنس شما منقضی شد، می توانید آن را به راحتی با خرید لایسنس نود 32 جدید تمدید کنید.

  • پشتیبانی فنی: در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، پشتیبانی فنی آنتی ویروس باید قابل دسترسی و کمک کننده باشد. بنابراین، قبل از خرید باید از نحوه ارائه پشتیبانی اطلاعات کاملی کسب کنید.

منابع خرید آنتی ویروس

پس از تعیین نیازهای خود و انتخاب آنتی ویروس مناسب، باید به دنبال منبعی مطمئن برای خرید باشید. منابع معتبری که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • فروشگاه های آنلاین: فروشگاه های آنلاین معروفی مانند Amazon، Best Buy و Newegg می توانند به شما گزینه های متنوعی را برای خرید آنتی ویروس ارائه دهند.
  • وبسایت های رسمی: برخی شرکت های تولید کننده آنتی ویروس، وبسایت های رسمی خود را برای فروش مستقیم ارائه می دهند. این روش می تواند به شما اطمینان بیشتری در خرید آنتی ویروس بدهد.
  • فروشگاه های محلی: اگر از خرید حضوری ترجیح می دهید، می توانید به فروشگاه های محلی مراجعه کنید و آنتی ویروس مورد نظر خود را از آنجا تهیه کنید.

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 بیست و پنج کاربره برای ویندوز

نکات مهم قبل از خرید

پیش از خرید آنتی ویروس، چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

بنابراین، بهتر است بجای تمرکز بر روی عدم کاهش سرعت سیستم، بر روی برقراریِ یک امنیت کامل متمرکز شوید. آنتی ویروس نود 32 محصول شرکت ESET بوده که سریع و سبک بوده و با نصب ساده و کاربری آسان، امنیت پایه حیاتی را برای گیمرها، کاربران سازمانی و کاربران عادی سیستم به همراه دارد. ESET دارای نرم افزار آنتی ویروس کاملاً برتر است که شامل طیف وسیعی از امکانات eset smart security خرید لایسنس از جمله فایروال و ابزار امنیت سیستم می باشد. تمامی محصولات لایسنس نود32، اینترنت سکیوریتی، موبایل سکیوریتی، مولتی دیوایس سکیوریتی اورجینال بوده و فقط با نسخه اصلی فعالسازی می‌باشند. اینترنت سکیوریتی دارای آنتی ویروس و محافظت فعال در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین را ارائه می‌کند و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می‌کند.

    بسیاری از مواردی که ممکن است با محصول ایست خود تجربه کنید در آخرین نسخه برطرف شده است. منابع محدود شبکه یا پهنای باند به روزرسانی های کمتری نیاز دارند (پیش فرض هر ساعت است) این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود. ضد سرقت ایست نه تنها به شما در ردیابی و بازیابی دستگاه از دست رفته خود کمک می کند ، بلکه از اطلاعات شخصی شما نیز محافظت می کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ایست اندروید سکیوریتی می‌توان به فایروال Anti-Theft، شخصی ساز تلفن همراه، بررسی اپلیکیشن‌های نصب شده و…. از مهم‌ترین ویژگی‌های ESET Internet Security می‌توان به فایروال ضد سرقت (Anti-Theft)، محافظت از پرداخت‌های بانکی، ایمنی در برابر بدافزار‌ها و…اشاره کرد. آنتی ویروس‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، در دسته بندی‌های مختلفی قرار…

  • تحقیق کنید: قبل از خرید، جستجویی انجام دهید و نظرات کاربران و مقالات مرتبط را مطالعه کنید تا از عملکرد و کیفیت آنتی ویروس مورد نظرتان مطلع شوید.
  • مقایسه قیمت: قبل از تصمیم گیری نهایی، قیمت ها را مقایسه کنید. ممکن است قیمت ها در منابع مختلف متفاوت باشند و شما ممکن است بتوانید آنتی ویروس را با بهترین قیمت تهیه کنید.
  • محافظت مالی: مطمئن شوید که منبع خرید انتخابی شما از نظر امنیتی قابل اعتماد است و از روش های معتبری برای پرداخت استفاده می کند. همچنین، توصیه می شود از فروشگاه هایی استفاده کنید که گارانتی بازگشت وجه دارند.
  • تمامی همکاران و نمایندگان فروش موجود در کشور نیز جهت همکاری می توانند با نودسرو همکاری کنند.
  • کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود.
  • نوع کاربری کاربران از کامپیوترشان، سرعت اینترنتی که در اختیار دارند و همچنین توانمندی سخت افزاری کامپیوترشان، عوامل اصلی در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب است.

، که برای ویندوز 10، ویندوز 11 و برخی از نسخه های ویندوز سرور در دسترس است. اگر تصمیم به خرید آنتی ویروسی گرفته اید بهتر است از شرکتی خریداری کنید که پشتیبانی های مختلف تلفنی و آنلاین را برای نرم افزارهایش ارائه دهد. متاسفانه برای ارتباط مستقیم با شرکت های اصلی معمولا دچار مشکل هستیم برای همین از نمایندگانی خرید کنید که پشتیبانی خوبی برای نرم افزارهای خود ارائه می دهند. تمامی لایسنس های آنتی ویروس نود 32 کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی شرکت ESET آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد.

در نهایت، خرید یک آنتی ویروس موثر و قابل اعتماد می تواند به حفظ امنیت دستگاه های الکترونیکی شما کمک کند. با رعایت نکات فوق، می توانید آنتی ویروسی را پیدا کنید که به نیازهای شما پاسخ دهد و در برابر تهدیدات دیجیتال محافظت کند.

یکی از شناخته شده ترین این آنتی ویروس‌ها، نرم افزار (ESET) است که با نام نود 32 (Node 32) نیز شناخته می‌شود. تکنولوژی Auto-Detection یکی از قابلیت‌های جدید آنتی ویروس هاست که بسیار مفید و کارساز است. آنتی ویروسی مناسب است که بلافاصله پس از متصل کردن Removable Disk ها، بتواند آن را تشخیص و پیش از استفاده‌ی کاربر، اقدام به Scanning کند. بعضی از آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند و به محض اتصال Flash Memory، از قسمت Notification Area (کنار ساعت کامپیوتر)، پنجره ای باز می شود و از شما می خواهد که سخت افزار متصل شده را Scan کنید. این Pop-Up بسیار مناسب است زیرا اگر نباشد ممکن است کاربر فراموش کند که پیش از استفاده از سخت افزار، آن را Scan کند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.