راهنمای مافیا برای آی سی

ICاکثر اسباب بازی های RC در فرکانس 27 مگاهرتز یا 49 مگاهرتز کار می کنند. تفاوت اصلی بین اسباب بازی های رادیویی و کنترل از راه دور این است که اسباب بازی های کنترل از راه دور دارای سیمی هستند که کنترل کننده و اسباب بازی را به هم متصل می کند، در حالی که اسباب بازی های رادیویی همیشه بی سیم هستند.

Buy IC نمونه ای از کنترلرهای تک کاره، کنترلی است که باعث می شود اسباب بازی با فشار دادن ماشه به سمت جلو و پس از رها شدن به سمت عقب حرکت کند. ماشه را می‌کشید تا کامیون جلو برود. ماشه باعث می شود که یک جفت کنتاکت الکتریکی با – فقط با کلیک بر روی سایت تا آینده – هم تماس داشته باشند و مداری را که به پین ​​خاصی از یک مدار مجتمع (IC) متصل است، تکمیل می کند. این جفت فرکانس توسط FCC برای محصولات مصرفی اولیه مانند درب بازکن های گاراژ، دستگاه های واکی تاکی و اسباب بازی های RC اختصاص داده شده است.

از راهنمای مصرف کننده دیدن کنید و اتومبیل های رادیویی، قایق های رادیویی، هاورکرافت های رادیویی، تانک های رادیویی، هواپیماهای رادیویی، هلیکوپترهای رادیویی و حتی حشرات رادیویی را بررسی کنید. یا با مجموعه ای از اسباب بازی های رادیویی خود را بسازید. در اکثر کنترلرهای با امکانات کامل، اگر هیچ دکمه ای را فشار ندهید یا دستگیره ای را نچرخانید، اسباب بازی متوقف می شود و منتظر دستورات بعدی می ماند.

خرید آی سی

برای متوقف کردن اسباب بازی، در واقع باید آن را خاموش کنید. اگر رادیو چگونه کار می کند را خوانده باشید، می دانید که این مدولاسیون پالس است. مدار تکمیل شده باعث می شود فرستنده مجموعه ای از پالس های الکتریکی را ارسال کند (برای جزئیات به "چگونگی کار یک رادیو" مراجعه کنید). هنگامی که گیرنده پالس های رادیویی را از فرستنده دریافت می کند، سیگنال را به فیلتری می فرستد که تمام سیگنال های دریافت شده توسط آنتن به غیر از 27.9 مگاهرتز را مسدود می کند.

نمونه‌برداری مستقیم RF شما را با برد دینامیکی پیشرفته و گیرنده‌های دوگانه واقعی در فرستنده گیرنده Icom IC-7610 به سطح بعدی می‌برد. چه شرایط محدوده فرکانس نامناسب باشد و چه مشکل برای دریافت تماس در تراکم شدید، سیگنال‌های ضعیف همیشه یک چالش بوده است. برای DXers و رقبا خرید آی سی – از طریق صفحه وب زیر کلیک کنید – در سراسر جهان.

برخی از تولیدکنندگان همچنین اطلاعات دقیق تری در مورد قسمت دقیق محدوده فرکانسی که اسباب بازی در آن کار می کند ارائه می دهند. اکثر سازندگان اسباب بازی RC نسخه هایی از هر مدل را برای هر دو محدوده فرکانس (27 مگاهرتز و 49 مگاهرتز) تولید می کنند. کامیون به طور مداوم برای سیگنال در فرکانس مشخص شده (27.9 مگاهرتز) نظارت می کند.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما