فروش فوق العاده دو محصول هایما از امروز 26 بهمن 1392

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو این بار در راستای اجرای برنامه های فروش خود به صورت هفتگی از امروز (سه شنبه 18 بهمن ماه) طبق برنامه سه روز فروش فوق العاده دو محصول هایما S 5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) ) و هایما S 7 پلاس توربوشارژ ارائه شده اتوماتیک.

به گزارش ایسنا، سی و دومین مرحله از طرح فروش فوق العاده خانواده هایما (هایما S٧ پلاس و هایما S 5 توربوشارژر اتوماتیک) به منظور اجرای طرح فروش هفتگی گروه صنعتی ایران خودرو در هفته جاری در حال برگزاری است. توربوشارژر شش مرحله ای اتوماتیک) اجرا شده با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه.

طرح اولیه (مرحله سی و یکم فروش فوق العاده) با عرضه سه محصول پژو پارس تو 5، توربوشارژر اتوماتیک و دستی دناپلاس در هفته گذشته (6 بهمن ماه) با 5 میلیون و 2 هزار و 24 نفر در 4 خودرو با شانس 1 تا 625 انجام شد. برگزار شد .

در روز شنبه (6 بهمن) این پروژه قرعه کشی شد که بر اساس آن در پژو پارس تو 5 با ظرفیت 4 هزار دستگاه تعداد 4040.05 نفر و در دناپلاس توربو 2000 دستگاه – 405995 نفر و 273396 نفر شرکت کردند. فرمان شش سرعته برقی دناپلاس توربو با ظرفیت 2000 دستگاه؛ شانس برنده شدن برای پارس تو 5 1: 1100، برای توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس 1 به 202 و برای توربوشارژر دناپلاس به ترتیب 136 به 136 بود.

در این مرحله از فروش محصولات هایما، متقاضیان می توانند از امروز (سه شنبه / 27 بهمن ماه) تا پایان روز پنجشنبه / 26 بهمن ماه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه ثبت نام کنند. قرعه کشی این مرحله شنبه هفته آینده (6 بهمن) با حضور مراجع نظارتی طبق روال گذشته انجام می شود.

فروش فوق العاده دو محصول هایما از امروز 26 بهمن 1392

لازم به ذکر است در این مرحله از فروش محصولات هایما، خریداران نهایی به قید قرعه تعیین می شوند، محدودیت های فروش مانند طبقه بندی خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به اشخاص ثالث، ممنوعیت ثبت نام برای اشخاص حقوقی، وجود دارد. شماره تماس، آدرس، کد پستی و غیره صحیح خواهد بود. ضمناً سایر مشتریان هزینه ای برای ثبت نام اولیه پرداخت نمی کنند.

اما با وجود مرحله قبلی فروش محصولات خانواده هایما، هیچ محدودیتی از جمله عدم وجود پلاک پلیسی فعال برای متقاضی، صدور گواهینامه معتبر و حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل) وجود نداشت. اتومبیل) از ایران خودرو. و سایپا فروش قبلی خانواده هایما بدون قرعه کشی در این خصوص قابل ثبت نبود اما در مرحله فروش مجدد این محصولات محدودیت های فوق اعمال شد.

با توجه به اعمال قانون مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی، قیمت دستگاه هایما S 7 توربوشارژ نسبت به مرحله قبلی فروش خود تغییر کرده است که به نظر می رسد مربوط به این مشکل باشد و در این مرحله با قیمتی معادل 60 میلیون و پیشنهادی 16 هزار تومان; اما قیمت هایما S 5 توربو (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) با همان قیمت مرحله قبل (555 میلیون تومان) عرضه می شود.

شایان ذکر است افرادی که در بخشنامه قبلی فروش محصولات خانواده هایما 1340 ثبت نام کرده اند امکان ثبت نام مجدد را نخواهند داشت. با این حال، افرادی که از پروژه‌های قبلی ایران خودرو انتخاب شده‌اند و نتوانسته‌اند کمک مالی کنند، می‌توانند در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما