لیست تمام برندهای پوشاک ایرانی و خارجی + معرفی نمایندگی ها و آدرس روچی مگ

ایجاد تنوع زیاد در طراحی و استفاده از رنگ های خنثی ، سرد و گرم و همچنین کیفیت بالا و قیمت مناسب از مزیت ها و ویژگی های محصولات این شرکت است. از موفقیت های برند تولیکا راه یابی به بازارهای آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین برخی از بازار اروپا است. این برند همچنین از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی و همچنین پیج اینستاگرام در حال فعالیت می باشد.

پوشاک برند ایرانی

ایکات که ماخوذ از واژه مالایی منجیکات است و در فارسی دارایی نامیده می شود، روشی است کهن در بافت پارچه های منقش با رنگ پذیر کردن نخها پیش از بافت ، تا بتدریج همزمان با عملیات بافت ، نقش نیز نمودار شود. “گراد” اصلی ترین وجه تمایز خود را در تنوع و ارایه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری با در نظر گرفتن کارکردها، موقعیت و انتظارات می داند. کیفیت محصولات بادی اسپینر تضمین شده است اما این برند از نظر قیمت، تا حدی لوکس محسوب می­‌شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌­شود اگر برای یک لباس یا اکسسوری بودجه بالایی را در نظر گرفته­‌اید، به شعبه‌­های این برند سر بزنید. همچنین تولیکا با داشتن شعب فراوان در شهرهای مختلف، دسترسی را برای مشتریان خود آسان کرده و همچنین این برند بر روی محصولات خود قیمت‌گذاری‌­های درست و منصفانه‌­ای نیز انجام داده است.

این برند با داشتن 43 شعبه در سراسر ایران یکی از شناخته شده­‌ترین برندهای تولید لباس و پوشاک و اکسسوری ایرانی است. تمامی محصولات این برند دارای کیفیت و طراحی بسیار بالایی می‌باشند از این رو شاید بتوان گفت بهترین مارک پیراهن مردانه ترک موجود در بازار پیراهن‌های برند ماوی می‌باشند. گراد علاوه بر کت و شلوار تولید دیگر پوشاک آقایان اینجا را هم در دست دارد و به یکی از برند های معروف ایرانی شده است . در این مطلب سعی کردیم تا چهار برند برتر پوشاک زنانه در ایران را به شما معرفی کنیم. برند های دیگری در زمینه تولید پوشاک زنانه در ایران شکل گرفته و در حال فعالیت هستند. اگر علاقمند هستید که برندهای پوشاک زنانه در ایران را بیشتر بشناسید میتوانید کمی بیشتر تحقیق کنید.

برند ال سی من

این برند که یکی از برندهای معروف لباس در ایران نیز می باشد، کیفیتی عالی را برای شما فراهم خواهد آورد تا علاوه بر استایل فوق العاده ای که در این زمینه بدست خواهید آورد، از کیفیت محصولات نیز نهایت رضایت را داشته باشید. لباسی که شما انتخاب میکنید باید علاوه بر شیک بودن دارای جنس ، کیفیت ، و سایزبندی مناسبی باشد تا در آن احساس راحتی داشته باشید. اگر شما طرفدار لباس های خارجی هستید، احتمالاً بخاطر این است که با برند های با کیفیت ایرانی آشنا نیستید.در این مقاله میخواهیم بهترین برند های پوشاک ایرانی را به شما معرفی کنیم . شرکت ماکسیم بعنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش است با بهره گیری از تکنولوژی روز صنعت پوشاک، به پیاده سازی طرحهای روز دنیا مبتنی بر فرهنگ بومی و ایرانی بپردازد و بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد. اکنون  برند تولیکا توانسته است با ترکیب هنر و فرهنگ ایرانی با طرح ها و مد های روز لباس زنانه در دنیا پوشاک منحصر به فرد و خاص را برای زنان و خانمهای ایرانی تولید نماید.

صنعت پوشاک در ایران در یک دهه اخیر پیشرفت مثال زدنی داشته، طوری که برندهای تولید کننده پوشاک کلاسیک و اسپرت ایرانی، توانسته اند بین مردم طرفداران زیادی پیدا کنند و امروزه بسیاری از افراد از برندهای با کیفیت لباس ایرانی استفاده می کنند. برند نیکوتن پوش به‌منظور گسترش شبکه‌های توزیع و فراهم کردن دسترسی مشتریان به هدف اقدام به فروش محصولات خود وب سایت نیکوتن پوش کرده است. مشتریان به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند محصولات موردنظر خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

نیکو تن­ پوش NIKOO TANPOOSH

پوشاک برند هاکوپیان در ادامه معرفی برندهای معروف لباس به برند شناخته شده هاکوپیان می‌رسیم. برند هاکوپیان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک در ایران است که فعالیت خود را 50 سال پیش یعنی سال 1349 با راه اندازی یک تولیدی کوچک کار خود آغاز کرد اما در حال حاضر این برند یکی از شناخته شده‌ترین پوشاک ایرانی برای آقایان است. برند هاکوپیان در طراحی و تولید کت و شلوار و لباس ایرانی مردانه تخصص دارد و پوشاکی با کیفیت را در اختیار آقایان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این برند می‌توان به استفاده از الیاف طبیعی در تولید پوشاک اشاره کرد.

ما نیز در فروشگاه سکسن تلاش کرده ایم تا با ارائه محصولات لباس راحتی تو خونه ای، بتوانیم محصولات مناسبی را برای استفاده شما عزیزان فراهم آوریم. برند ماکسیم در سال 1359 توسط دو ایرانی به نام های محمد اعتماد و احمد عبدلی شروع به کار کرد و در ابتدا به تولید پیراهن پرداخت. اما در ادامه انواع کت و شلوار، کلاه، پالتو، بارانی و سایر پوشاک مردانه را هم به حوزه فعالیت خود افزود.

پوشاک برند ایرانی

این امر به‌خصوص برای تولیدکنندگان پوشاک خیل مهمه چون چرخۀ وجودی محصولات در حوزۀ لباس و پوشاک کوتاهه و همواره در حال تغییره. برند و تصویرسازی تجاری قوی‌ترین مزیت رقابتی برای تولیدکنندگان و خرده‌فروشان به شمار می‌ره. محصولات برند ال سی من در زمینه‌های تولید شلوار، پیراهن، تی‌شرت، کت و شلوار، پالتو و.

بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی

از ویژگی‌های این برند می‌توان به تنوع در طراحی، استفاده از رنگ‌های خنثی، سرد و گرم در تولید لباس، قیمت مناسب و کیفیت بالا اشاره کرد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها این برند توانسته است که به بازار اروپا، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس راه پیدا کند. همچنین دفاتر تحقیقاتی این برند در کشورهای ایتالیا و فرانسه مشغول به کار می‌باشند. پوشاک آر ان اس برند RNS یکی از برندهای معروف لباس ایرانی است که در زمینه پوشاک حرف زیادی برای گفتن دارد زیرا برای این برند خوش نام ایرانی، رضایت مشتری در اولویت اول قرار دارد. به خاطر همین حساسیت مواد اولیه محصولات خود را از معتبرترین تولیدی‌ها تهیه می‌کند و در نهایت با خلاقیت تمام، پوشاکی زیبا و با کیفیت را تولید و به بازار ارائه می‌کنند.

امروزه برندهای ایرانی نیز به اهمیت این موضوع پی برده‌اند و در حوزه تولید پوشاک ایرانی پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود. به منظور حفظ جایگاه در بازارهای امروزی، لازم است هر تولیدکننده برای محصول خود در بازار یک تصویر تجاری بسازد. این امر به خصوص برای تولیدکنندگان پوشاک از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا چرخه وجودی محصولات در حوزه لباس و پوشاک کوتاه است و همواره در حال تغییر است.

  • در سال ۱۳۳۶ مؤسس این برند آقای غیاث وند با صنعتی شدن بازارهای ایرانی و وارد کردن انواع دستگاه‌های نساجی اولین کارگاه‌ خود را راه‌اندازی کرد.
  • لباس های این برند با الهام از معماری ایرانی و اسلامی و به صورت سنتی طراحی  می شوند.
  • این برند از سال 1371 کار خود را به شکل اختصاصی در تولید پوشاک زنانه آغاز نموده است و ثبات در کیفیت خوب محصولات سبب شده تا تولیکا از برندهای معروف لباس ایرانی باشد.
  • هم‌زمان بستر شبکه‌های اجتماعی امکان بازاریابی گسترده برای برندهای ایرانی را فراهم کرده است.

روزانه محصولات جدیدی وارد بازار می‌شوند، مدتی در بازار می‌مانند و سپس از رده خارج می‌شوند. صنعت مد و فشن نیز از این موضوع مستثنی نیست، حتی به صراحت می‌توان ادعا کرد که سریع‌تر از آنچه تصور می‌‌کنید در حوزه پوشاک این تغییرات و دگرگونی‌ها روی می‌دهد. تغییرات سریع در انتخاب مصرف‌کنندگان، افزایش قابل‌توجه درآمد، جهانی‌شدن، مواجه‌شدن با رسانه‌ها، تأثیر روند جهانی و روان‌شناختی رفتارها همگی از جمله عوامل تأثیرگذار در این مسئله هستند.

پوشاک سله بن یکی دیگر از شناخته شده‌ترین برندهای لباس ایرانی برند سله بن است. این برند که فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرد در حال حاضر دارای 20 شعبه فعال در سراسر کشور است. جالب است در رابطه با نام این برند بدانید که، سله بن نام روستایی قدیمی در فیروزکوه است که این برند عکس‌های آن روستا را در اینستاگرام خود انتشار داد. محصولات برند سله بن شامل پوشاک بیرونی و راحتی آقایان و خانم‌ها می‌شود که شما با توجه به سبک و نوع پوشاک خود می‌توانید لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین اگر شما از دوست‌داران لباس‌های اسپرت مانند هودی هستید بهتر است که حتما به این برند سری بزنید. در حال حاضر مراکز فروش پوشاک سله بن در شهرهای همدان، شیراز، مازندران، تهران، کرمان، گلستان، مشهد و اصفهان وجود دارند که شما می‌توانید به صورت حضوری لباس خود را در این فروشگاه‌ها تهیه کنید.

پوشاک برند ایرانی

بلکه آن‌ها به مرور زمان و با شناخت کاملا انواع لباس، سلیقه مشتری و کیفیت‌های پرطرفدار موفق به کسب محبوبیت تا به امروز شده‌اند. در کشور ما نیز چندین تولید کننده به همین شیوه و به مرور زمان صاحب نام شده و مورد قبول و رضایت مشتریان قرار دارند. در این مطلب قصد داریم تا باهم به بررسی برندهای معروف لباس ایرانی و خارجی بپردازیم و محصولات هر یک را بررسی کنیم.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.