مشاوره کنکور تجربی 1401، برنامه ریزی با تضمین پیشرفت و قبولی

چطور میتونیم بفهمیم که آیا ما واقعاً به یه مشاور تحصیلی خوب نیاز داریم یا نه؟ اگه جواب آره هست، حالا چطور باید بهترین مشاور کنکور رو انتخاب کنیم؟ این مشاور کنکور در خصوص سوالاتی مانند با بیانگیزگی و خستگیام چکار کنم؟ است حالا این استراحت میتواند به هرشکلی که برای دانشآموز خوشایندتر باشد ولی حداکثر زمان یک هفته است و نباید بیشتر از این بازه زمانی طول بکشد و در این مدت هم بهتر است که به درس و کتاب و کنکور اصلا فکر نکنند و بعد از این مدت هم مناسبتر است که با یک مشاور و متخصص مشورت بکنند و کارهایی که تا به این لحظه انجام داده را بررسی کنند و برنامه ادامه مسیر را تا کنکور مشخص بکنند تا به بهترین شکل ممکن از زمان باقی مانده استفاده بکنند، در صورت ادامه بیانگیزگی برای رسیدن به نتیجه بهتر باید به یک متخصص روانشناسی مراجعه کنند.

بهترین مشاور کنکور نیشابور

اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. سایهمیری در پاسخ به سوال اگر از الان درس بخوانیم میتوانیم نتیجه بگیریم؟ اما موضوعی که الآن میخوام بهش بپردازم اینه که بهتره از همین سن نوجوانی و جوانی، یاد بگیریم کار رو به کاردان بسپاریم. دانشآموزانی که تا به این لحظه طبق برنامه مشخص پیش رفتهاند و از روند مطالعه و تلاش خود رضایت کامل دارند هم نباید نیمیسال دوم را دست کم بگیرند، چون نیمسال دوم به دلیل حجم بالای مطالب و دورهی مرور و جمعبندی که در واقع تثبیت و جمعآوری بیشتر اطلاعات قبلی و جدید است به مراتب اهمیت بالاتری نسبت به نیمسال اول دارد، پس به همین دلیل قبل از ادامه دادن به مسیر خودشان برای نتیجهگیری بیشتر، بهتر است که زمان کوتاهی را اختصاص بدهند و به بررسی کردن نقاط ضعف و قوت نیمسال اول و برنامهریزی برای منسجم و حرفهایتر کردن شیوه مطالعه استفاده کنند.

موضوعات داخل این سرفصل اگر پر اهمیت تر از موضوعات قبل نباشه اصلا کم اهمیت تر نیست.پس باید برای موفقیت در کنکور سراسری حتما بهشون دقت کنید و اجراییشون کنیدموضوع اول تعهد به برنامه ریزیهتعهد به برنامه ریزی همون طور که میدونید به راحتی به دست نمیاد و کمتر اتفاق میفته تا ما بتونیم ۱۰۰ درصد برنامه ای که ریختیم رو اجرا کنیم اما نگران نباشید چون راهکار های طلایی ما میتونه کلید حل این مشکل باشه اگر زحمت بکشید و روی اینجا کلیک کنید و مجموعه تعهد رو کامل بررسی کنید و از راهکار هاش استفاده کنیدمشکلاتی مثلتمرکزخوابکنترل ضمیر ناخودآگاه انگیزه و… اگر می خواهید در کنکور ۱۴۰۱ ،۱۴۰۲ پذیرفته شوید حتما به شما توصیه میکنیم مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۱ داشته باشین به شما قول میدهم موفقیت شما با کمک بهترین مشاور کنکور تجربی حتمی است . کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در یزد ارائه خدمات خواهند نمود.

علاوه بر آن در جهت همگن سازی کلاس، داوطلبان رشته های تجربی، انسانی و ریاضی و حتی دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیل به صورت جداگانه گروه بندی میشود. و آیا رسیدن به موفقیت شدنی است؟ یکی از قویترین عوامل برای رسیدن به نتیجه درمانی خوب ، احساس این است که مراجعین با متخصصین درمانی خود در حال همکاری هستند. این روانشناس و مشاور کنکور تصریح کرد: نکات مهمی که باید دانشآموزان به آن توجه کنند این است که زمان مطالعه مناسب را حفظ کنند و نیازی به تایم مطالعه افراطی ندارند و باید تستزنی اصولی را در دستور کار داشته باشند و همچنین از خلاصهها و سبک نمودار درختی و نقشهذهنی برای مرور مطالب قبلی استفاده کنند و باید بخش زیادی از نقاط ضعشان را هم تا قبل از رسیدن عید رفع کنند. گفت: این دسته از دانشآموزان باید ابتدا محدودیت زمانی را برای خودشان درک کنند و با توجه به نیازها و تواناییهای خودشان بتوانند برنامهای منسجم و واقع بینانه طراحی کنند که با زمان باقی مانده همخوانی داشته باشد، دانشآموزانی که در این موقعیت قرار میگیرند و قصد شروع را دارند به جای حذف مطالب بهتر است که به اولویتبندی مطالب بپردازند، یعنی اولویت را به مباحث تستخیز و آسانتر کنکور و بعد در صورت زمان داشتن به مطالب سختتر بپردازند و همچنین استفاده از منابع کمحجمتر و در صورت نیاز استفاده از کلاسهای استاندارد و یا کلیپهای آموزشی را در دستور کار قرار بدهند، نکته حائز اهمیت این است که استفاده از کلیپها و کلاسها در مرحله آخر و در صورت عدم توانایی دانشآموز در فهم مطالب میتواند کاربرد داشته باشد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما