پایگاه جامع اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی کشور خانه

آموزش پرورش

مواد آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ به ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می‌شود. ۳) فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند. با توجه به لزوم گسترش دولت الکترونیک در ایران، تمامی وزارت خانه های کشور اقدام به راه اندازی سایتی به منظور ارائه خدمات به کاربران خود نموده اند. سایت medu.ir یکی از سامانه های است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور در حال فعالیت بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می کند.

یکی از خدمات اصلی سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir، اطلاع از آخرین اخبار وزارت آموزش و پرورش می باشد. تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به وزارت آموزش و پرورش، شامل بازگشایی مدارس، قوانین تعیین شده برای مدارس، طرح های راه اندازی شده و … برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش  «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» و برای موفقیت در مرحله مصاحبه «کتاب جامع از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش» را مشاهده کنید. همچنین کاربران وب سایت «ای استخدام» جزوه‌ها و نمونه سوالات خود را به صورت رایگان در اختیار  شما قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم  با خواندن «تجربیات شرکت‌کنندگان ادوار گذشته» از تجربیات دیگران در مسیر موفقیت خود استفاده کنید.

ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

اعلام نتایج آزمون کتبی تا پایان اردیبهشت خواهد بود و مصاحبه و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت نیز از اول خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. خیر، این دسته از شرایط به موارد دیگری از جمله سهمیه، تعهل، سابقه فعالیت مرتبط و… 3در صورتی که قصد ورود به پورتال شخصی خود را دارید، می توانید از منوی بالای سایت که در تصویر زیر با علامت فلش مشخص شده است کلیک کنید. در گذشته یک کد محل بود و کد محل دوم در فرآیند تکمیل ظرفیت بود اما در آزمون پیش رو هر ۳ کد محل به ترتیب بررسی می‌شود تا اگر در کد اول به حد نصاب نرسید در کد دوم پذیرفته شود. حداقل و حداکثر سن ۲۰ و ۴۰ سال فارغ از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است. شرط سنی افراد در این پذیرش بر اساس مقطع تحصیلی آن ها متفاوت می باشد که در متن این مقاله به آن اشاره شده است.

  • شرط سنی افراد در این پذیرش بر اساس مقطع تحصیلی آن ها متفاوت می باشد که در متن این مقاله به آن اشاره شده است.
  • طبق استخدام دوره های قبل از فارغ التحصیلان رشته حقوق استخدام دبیری صورت نمی گیره .
  • به نشانی medu.ir لازم است تا افراد وارد یکی از مرورگرهای chrom، firefox، explore شده و همانند مراحل زیر ادامه دهند.
  • شاید بسیاری از افراد علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ این سوال را در ذهن داشته باشند که حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش چند است؟!

علاقه مندان به فعالیت در عناوین شغلی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می توانند از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون استخدامی که به منظور جذب نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می گردد، شرکت نمایند. لازمه نام نویسی داوطلبان، دارا بودن شرایط تعیین شده به صورت عمومی و تخصصی می باشد به طور دقیق در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمع آوری شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم. لازم به ذکر است که شرایط عمومی جهت ثبت نام  آزمون دبیری آموزش و پرورش  و همچنین هنرآموزی و آموزگاری با یکدیگر یکسان می باشد.

حضور دانش آموزان ناشنوا در ویژه برنامه تلویزیونی نوجوان «خیلی باحالیم»

برای ثبت نام در کنکور، داوطلبان باید مدرک دیپلم داشته باشند که در صورت کسب رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان، به این دانشگاه راه می یابند. در نهایت پس از گذراندن دوره کارشناسی که 4 سال می باشد، به عنوان معلم در آموزش و پرورش مشغول به کار می شود. آزمون استخدام آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود، و ثبت نام آن نیز از ۱۰ الی ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در جریان است. متقاضیان محترم آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای تهیه بسته ویژه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در حیطه عمومی، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ✔️ مطابق متن مقاله در این سایت امکاناتی مانند دریافت فیض حقوقی فرهنگیان، دسترسی به سامانه تایید مدرک تحصیلی، سامانه ثبت نام کتب درسی و … وی همچنین در اشاره به آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش اذعان کرد که بیش از ۲۸ هزار معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰ استخدام خواهند شد.

آموزش پرورش

برای استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم 2 راه وجود دارد که شامل شرکت در کنکور سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. توجه داشته باشید که با مدرک دیپلم نمی توانید در آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام شوید. شاید بسیاری از افراد علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ این سوال را در ذهن داشته باشند که حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش چند است؟!

داوطلب علاوه بر ۴۷۰ امتیاز باید در حیطه عمومی ۹۵ امتیاز، حیطه اختصاصی ۷۰ و حیطه تخصصی ۳۰ امتیاز کسب کند. این نیروها متشکل از دبیران و هنرآموزان هستند و آزمون به احتمال زیاد در خردادماه برگزار می‌شود.

آموزش پرورش

دانش آموزان و والدین می توانند برای دریافت نسخه اندروید برنامه شاد و یا ورود به نسخه تحت وب این برنامه، به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شوند و از پایین سایت وزارت آموزش و پرورش به لینک مربوط به برنامه شاد وارد شوند. سایت وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلفی تشکیل شده است، اما بیشترین کاربرد این سامانه برای اطلاع از اخبار آموزش و پرورش است. کاربرانی که به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه می کنند، می توانند از آخرین اخبار منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورت نیاز اقدام به مطالعه آن نمایند. وزارت آموزش و پرورش از جمله وزارتخانه های فعال در حوزه ارائه خدمات الکترونیک می باشد.

توجه داشته باشید تنها در صورتی که از تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش برخوردار هستید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید. چرا که مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402، چنانچه مشخص گردد داوطلب دارای یک یا تمامی این شرایط نبوده است، ثبت نام وی حتی در صورت قبولی در آزمون، بدون بازگردانی مبلغ واریز شده لغو خواهد شد.

برای مشاهده اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه سوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه دوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید.

این وزارتخانه با هدف ارائه خدمات به کاربران خود اقدام به راه اندازی سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir نموده تا کاربران بتوانند با ورود به این سامانه از خدماتی که وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه می کند، استفاده نمایند. این سایت به منظور اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های مربوط به آموزش و پرورش راه اندازی شده و روز به روز بر خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir اضافه می شود. این سایت برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و دانش آموزان، اولیای آنان، دبیران و مدیران مدارس و کارمندان وزارت آموزش و پرورش می توانند از خدمات اختصاصی این سایت استفاده نمایند. ثبت نام آزمون استخدامی از ۱۰ الی ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ است و آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد .برای ثبت نام در آزمون، اینجا کلیک کنید. بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت استانی به منزله قطع رابطه استخدامی بوده و ابقای ردیف برای بوم استان خواهد بود.

آموزش پرورش

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما