پایگاه جامع اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی کشور خانه

آموزش پرورش

لازم است بدانید تعیین شرط معدل از در سال های گذشته در نظر گرفته می شود اما با بررسی های انجام شده، این روند از سال 99 لغو شده و برای نام نویسی داوطلبان با معدل مختلف مشکلی به وجود نخواهد آمد. شاد از جمله برنامه هایی است که به همت وزارت آموزش و پرورش برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش های مجازی راه اندازی شده است. در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، امکان دسترسی به نسخه تحت وب شاد وجود دارد. دانش آموزان و والدین می توانند برای دریافت نسخه اندروید برنامه شاد و یا ورود به نسخه تحت وب این برنامه، به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شوند و از پایین سایت وزارت آموزش و پرورش به لینک مربوط به برنامه شاد وارد شوند. سایت وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلفی تشکیل شده است، اما بیشترین کاربرد این سامانه برای اطلاع از اخبار آموزش و پرورش است. کاربرانی که به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه می کنند، می توانند از آخرین اخبار منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورت نیاز اقدام به مطالعه آن نمایند.

می تونین در کنکور سراسری شرکت کنین ولی باید برای تولید سوابق تحصیلی دروس عمومی اقدام کنین ، در غیر این صورت نمرات سوابق تحصیلی دروس عمومی صفر در نظر گرفته میشه . امروزه یکی از مهم ترین سایت هایی که دانش آموزان جهت آموزش و یادگیری از آن استفاده می کنند سامانه کارسنج است. همچنین سامانه ای به نام سامانه پادا که به سایت پرونده الکترونیکی دانش آموزان معروف است نیز تمامی امور ثبت نام مدارس از جمله شاهد را بر عهده گرفته است. از طریق مراجعه به سایت medu.ir امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سایت آموزش و پرورش وجود دارد. برای دسترسی به آرشیو اخبار آموزش و پرورش و مشاهده اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش به صفحه «اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش» مراجعه نمایید.

خبر خوش رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم

فرد پس ار ورود به سایت medu.ir می بایست مطابق راهنمای تصویری اقدام نماید. 4سپس، نام کاربری و رمز عبوری که از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شما اختصاص داده شده است، را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید. ۴) پذیرفته‌شدگان شغل محل‌های آموزش و پرورش عشایری که دارای چند منطقه و یا ناحیه آموزش وپرورش می باشند. تعیین محل خدمت دقیق آنان براساس نیاز، بعد از گذراندن موفقیت‌آمیزدوره یکساله مهارت‌آموزی، از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط صرفا برای مدارس و مناطق عشایری صورت خواهدگرفت. برای مطالعه تمام جزئیات شرایط استخدام آموزش و پرورش به صفحه «شرایط استخدام آموزش و پرورش» مراجعه نمایید. وزیر آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خود را تشریح نمود.

آموزش پرورش

وزارت آموزش و پرورش نام سازمان آموزش کشوری ایران است که مسئولیت آموزش کودکان و نوجوانان و نیز تربیت آموزگار را در این کشور بر عهده دارد. استخدام آموزش و پرورش ۳ تا ۵ برابر ظرفیت را در آزمون پیش رو اعلام می‌کنیم تا اگر در مرحله مصاحبه، افراد ریزش داشتند این امکان برای تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد تا ۵ برابر برای مرحله مصاحبه معرفی شوند.

تاریخ ایران[ویرایش]

توجه داشته باشید تنها در صورتی که از تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش برخوردار هستید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید. چرا که مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402، چنانچه مشخص گردد داوطلب دارای یک یا تمامی این شرایط نبوده است، ثبت نام وی حتی در صورت قبولی در آزمون، بدون بازگردانی مبلغ واریز شده لغو خواهد شد.

  • صحرایی در اولین جلسه پرس و پاسخ خود در حضور خبرنگاران در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش چهار محور اصلی جذب نیروی در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را تبیین نمود.
  • سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
  • توجه داشته باشید تنها در صورتی که از تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش برخوردار هستید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید.
  • البته در این سایت خدمات مختلف دیگری همچون امکان دسترسی به سامانه ثبت نام کتب درسی، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir، سامانه تایید مدارک تحصیلی به نشانی emt.medu.ir نیز فراهم شده است.

اولین راه برای استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم، شرکت در کنکور سراسری است. برای ثبت نام در کنکور، داوطلبان باید مدرک دیپلم داشته باشند که در صورت کسب رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان، به این دانشگاه راه می یابند.

اعلام قیمت کتب درسی

در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم. لازم به ذکر است که شرایط عمومی جهت ثبت نام  آزمون دبیری آموزش و پرورش  و همچنین هنرآموزی و آموزگاری با یکدیگر یکسان می باشد.

آموزش پرورش

طبق استخدام دوره های قبل از فارغ التحصیلان رشته حقوق استخدام دبیری صورت نمی گیره . رشته‌ها در ۳ سطح علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم پایه خواهد بود که در دفترچه آزمون ذکر خواهد شد. اعلام نتایج آزمون کتبی تا پایان اردیبهشت خواهد بود و مصاحبه و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت نیز از اول خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. خیر، این دسته از شرایط به موارد دیگری از جمله سهمیه، تعهل، سابقه فعالیت مرتبط و… 3در صورتی که قصد ورود به پورتال شخصی خود را دارید، می توانید از منوی بالای سایت که در تصویر زیر با علامت فلش مشخص شده است کلیک کنید.

با فعال‌سازی این خدمت، نیازی به بررسی چندباره این صفحه نیست و به محض انتشار اخبار مهم، از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن مطلع می‌شوید! متقاضیان محترم استخدام در آموزش و پرورش و کارجویانی که به دنبال پاسخ سوال «چگونه معلم شدن؟» هستند، در این صفحه  سوالات شما را پاسخ خواهیم داد. از آنجایی که تعلیم و تربیت نسل آینده وابسته به آموزش و پرورش است، تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات در این حوزه خواهیم کرد. همچنین ۱۰۰ هزار معلم امسال بازنشسته می شوند در حالیکه ۲۵ هزار نیروس جدید به نظام آموزشی در سال جاری افزوده می شود.

در این بخش امکان دسترسی به انواع خدماتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه شده اند، وجود دارد. از جمله خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیک می توان به خدمات دانش آموزان، خدمات کارکنان، خدمات ارباب رجوعان و خدمات عمومی اشاره کرد. لازم به ذکر است که سامانه وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir، امکان دسترسی به سایت های استانی وزارت آموزش و پرورش را نیز فراهم نموده است. البته در این سایت خدمات مختلف دیگری همچون امکان دسترسی به سامانه ثبت نام کتب درسی، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir، سامانه تایید مدارک تحصیلی به نشانی emt.medu.ir نیز فراهم شده است. کلیه کاربران مراجعه کننده به این سایت می توانند از خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir استفاده کنند.

در نهایت پس از گذراندن دوره کارشناسی که 4 سال می باشد، به عنوان معلم در آموزش و پرورش مشغول به کار می شود. آزمون استخدام آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود، و ثبت نام آن نیز از ۱۰ الی ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در جریان است. متقاضیان محترم آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای تهیه بسته ویژه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ در حیطه عمومی، بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ✔️ مطابق متن مقاله در این سایت امکاناتی مانند دریافت فیض حقوقی فرهنگیان، دسترسی به سامانه تایید مدرک تحصیلی، سامانه ثبت نام کتب درسی و … وی همچنین در اشاره به آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش اذعان کرد که بیش از ۲۸ هزار معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰ استخدام خواهند شد. 2در حال حاضر، شما به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شده و می توانید از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما