پایگاه جامع اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی کشور خانه

آموزش پرورش

در بخش سامانه های ستادی وزارت آموزش و پرورش، امکان ورود به سامانه های ستادی به صورت آنلاین وجود دارد. از جمله سامانه های ستادی ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش می توان به سامانه های مربوط به معاونت ها، اداره ها، مرکز و سازمان ها اشاره کرد. همچنین، در بخش سامانه های ستادی وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به سامانه های وابسته به آموزش و پرورش مانند دانشگاه فرهنگیان، شبکه رشد، صندوق ذخیره فرهنگیان و … برای دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. علاوه بر داشتن شرایط گفته شده در ابتدا مقاله، متقاضیان می بایست از دارا بودن یک سری از شرایط که مختص شرکت کنندگان در این آزمون است اطمینان داشته باشند.

آموزش پرورش

کاربران می توانند به منظور ورود به سامانه اتوماسیون اداری، با نام کاربری و رمز عبور خود از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، به سامانه اتوماسیون اداری وارد شوند. برای مشاهده اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید. برای مشاهده اصلاحیه سوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید.

معرفی سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

علاقه مندان به فعالیت در عناوین شغلی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می توانند از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون استخدامی که به منظور جذب نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می گردد، شرکت نمایند. لازمه نام نویسی داوطلبان، دارا بودن شرایط تعیین شده به صورت عمومی و تخصصی می باشد به طور دقیق در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمع آوری شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم. لازم به ذکر است که شرایط عمومی جهت ثبت نام  آزمون دبیری آموزش و پرورش  و همچنین هنرآموزی و آموزگاری با یکدیگر یکسان می باشد. توجه داشته باشید تنها در صورتی که از تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش برخوردار هستید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید. چرا که مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402، چنانچه مشخص گردد داوطلب دارای یک یا تمامی این شرایط نبوده است، ثبت نام وی حتی در صورت قبولی در آزمون، بدون بازگردانی مبلغ واریز شده لغو خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خود را تشریح نمود. وزارت آموزش و پرورش نام سازمان آموزش کشوری ایران است که مسئولیت آموزش کودکان و نوجوانان و نیز تربیت آموزگار را در این کشور بر عهده دارد. استخدام آموزش و پرورش ۳ تا ۵ برابر ظرفیت را در آزمون پیش رو اعلام می‌کنیم تا اگر در مرحله مصاحبه، افراد ریزش داشتند این امکان برای تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد تا ۵ برابر برای مرحله مصاحبه معرفی شوند. می تونین در کنکور سراسری شرکت کنین ولی باید برای تولید سوابق تحصیلی دروس عمومی اقدام کنین ، در غیر این صورت نمرات سوابق تحصیلی دروس عمومی صفر در نظر گرفته میشه . امروزه یکی از مهم ترین سایت هایی که دانش آموزان جهت آموزش و یادگیری از آن استفاده می کنند سامانه کارسنج است.

ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

در لیست شرایط اختصاصی زیر، اطلاعاتی که لازم است داوطلب راجع به مدرک تحصیلی و سن شرکت کنندگان داشته باشد ارائه شده است. البته لازم است بدانید این دوره از استخدام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ تنها در رشته های آموزگار ابتدایی و آموزگار کودکان استثنائی انجام می گردد. سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir دارای یک بخش به نام میز خدمت الکترونیک می باشد. سامانه میز خدمت الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شامل بخش ها و امکانات بسیار مختلفی است. در این بخش امکان دسترسی به انواع خدماتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه شده اند، وجود دارد. از جمله خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیک می توان به خدمات دانش آموزان، خدمات کارکنان، خدمات ارباب رجوعان و خدمات عمومی اشاره کرد.

اگر نمی توانید مشکل الودگی هوا را حل کنید چرا بچه ها را به مدرسه می کشانید . قرار نیست با تعطیلی مدارس مشکل الودگی هوا حل شود قرار است بچه ها که اینده سازان این مملکت هستند بیماری های غیر قابل درمان نگیرند و یک عمر زجر نکشند. طبق استخدام دوره های قبل از فارغ التحصیلان رشته حقوق استخدام دبیری صورت نمی گیره . رشته‌ها در ۳ سطح علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم پایه خواهد بود که در دفترچه آزمون ذکر خواهد شد.

سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

دسترسی به سامانه فیش حقوقی با کد ملی و شماره پرسنلی کارکنان وزارت آموزش و پرورش وجود دارد. همچنین، کاربران به منظور استفاده از این سامانه می بایست حتما رمز عبور سامانه همگام را در دست داشته باشند.

آموزش پرورش

۴) پذیرفته‌شدگان شغل محل‌های آموزش و پرورش عشایری که دارای چند منطقه و یا ناحیه آموزش وپرورش می باشند. تعیین محل خدمت دقیق آنان براساس نیاز، بعد از گذراندن موفقیت‌آمیزدوره یکساله مهارت‌آموزی، از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط صرفا برای مدارس و مناطق عشایری صورت خواهدگرفت. برای مطالعه تمام جزئیات شرایط استخدام آموزش و پرورش به صفحه «شرایط استخدام آموزش و پرورش» مراجعه نمایید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما