آخرین اخبار «جدید قم

وی عنوان کرد: واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز خواهد بود. باشگاه خبرنگاران جوان قم – محمود سیجانی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری قم، گفت: پرداخت ۲۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۵ واحد صنعتی قم طی دو هفته گذشته نهایی شده و پرونده این واحدها به زودی به بانکهای عامل معرفی خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین گناباد بعد از شهرستان فریمان رتبه دوم بیشترین بارشها را طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خراسان رضوی داشت. وی ادامه داد: دشمنان به اهمیت و تاثیر فرهنگ دوران دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه پی برده و با عناوین و ترفندهای مختلف به دنبال خنثی سازی اثرات این فرهنگ هستند و ما باید از همه ظرفیتهای موجود برای ترویج این فرهنگ بهره ببریم. وی با اشاره به تعامل خوب بین دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات دامداران ادامه داد: باید از همه ظرفیتهای موجود و پیگیری مستمر از مسوولان استانی برای کاهش این مشکلات بهره گرفت.

اخبار جدید ولایت نیمروز افغانستان

وی ادامه داد: بانوان این شهرستان دارای استعدادها و ظرفیتهای فراوان در زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی هستند که این امر توجه بیشتر مسوولان و اختصاص اعتبارات بیشتر در این اخبار جدید عباس قبادی زمینه را میطلبد. وی ادامه داد: ۲۴۱ پرونده متقاضیان هم برای استفاده از تسهیلات سیستم های آبیاری نوین کشاورزی در گناباد در دست بررسی است. نعمتالله غفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین پروندههای مربوط به اجرای سامانه آبیاری نوین در سطح ۴۷۳ هکتار کشتزار دیگر شهرستان تکمیل شده تا پس از پرداخت تسهیلات مالی، بلافاصله از سامانه آبیاری نوین برخوردار شوند. مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: زمین های مورد کشت محصولات شامل مزارع و باغهای این شهرستان با ارائه کمک بلاعوض به ارزش ۱۷۵ میلیون ریال برای هر هکتار به آبیاری قطرهای و ارائه ۷۰ میلیون ریال برای هر هکتار به آبیاری کمفشار تجهیز شده و بدین ترتیب با انواع سامانههای آبیاری نوین تجهیز میشوند.

اخبار جدید زاهدان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، در طرح جهش تولید مسکن یا همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، قرار بر این است که برخی از شرایط تسهیل شود تا گروههای مختلفی از متقاضیان مسکن در این طرح مشارکت داشته باشند. علی خاکی صدیق در گفتوگو با میزان در پاسخ به اینکه چرا برخی از دانشگاهها از آموزش حضوری طفره میروند، گفت: در جلسهای که با حضور روسای دانشگاهها برگزار شد،تقریبا همه دانشگاهها برای آموزش حضوری اعلام آمادگی کرده اند،اگر چه که برخی از دانشگاهها همچنان دغدغه سلف و تامین خوابگاه را دارند، اما با برنامه ریزی و اولویت بندی می توان آن را مدیریت کرد . اعظم السادات محمودیان،در گفتوگو با تسنیم در گناباد اظهارداشت: یک زن 28 ساله گنابادی، امروز در بیمارستان علامه بهلول گنابادی این شهرستان چهارقلو به دنیا آورد، این نخستین بار بود که این بیمارستان زایمانی با تولد چهار نوزاد را تجربه میکرد و همه نوزادان، که پسر هستند، با روش سزارین به دنیا آمده اند. مسئول گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی گناباد خراسان رضوی گفت: یک زن ۲۸ ساله گنابادی در نخستین زایمان خود، امروز در بیمارستان علامه بهلول گنابادی این شهرستان چهارقلو به دنیا آورد.

اخبار جدید قوه قضاییه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ امشب پنجشنبه ۹ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. رضا نصیری دوشنبه شب در همایش تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چند سال پس از ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، هنوز اجرا نشده است، گفت: این سند از نیازهای مهم بخش آموزش برای کاهش مسائل و مشکلات این بخش است و پیشکسوتان با برخورداری از تجارب ارزنده، بهتر از هر فردی می توانند این بخش را مورد نقد منصفانه قرار دهند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با صدور حکمی رضا نصیری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناباد منصوب کرد. با موافقت ۵ عضو شورای شهر، محمدرضا امیدی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. حتی اگر افراد هیچ اطلاعی از نحوه معامله آن و یا حتی دانشی از بازار رمز ارزها نداشته باشند، به دفعات نام بیت کوین را شنیده اند. وی، عدالتخواهی، مردمداری، خدمت بیمنت، سلامت نفس، پاکدستی و باور به درون را مهمترین شاخصهای انتخاب فرمانداران عنوان کرد و افزود: هیچ بهانهای برای کمکاری پذیرفته نیست و همه باید برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، دست به دست هم دهیم.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما