آخرین اخبار «جدید قم

انتخابات۱۴۰۰ که در برخی گروهها و کانالهای خبری منتشر شده، تکذیب میشود. ماه گذشته هم او برخی از چهرههای اقتصادی را به پاستور دعوت کرد تا از آنها برای مسائل اقتصاد نظرخواهی کند. بازی چالشی برای بازیکن ایجاد نمیکند و مدام در مراحل آن به این فکر بودم که آیا همانند نسخه موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War، این بازی هم برای خالی کردن جیب کاربران موبایل ساخته شده است یا نه. طرح مسکن ملی طرحی است که در ادامه تکمیل کردن طرحهای ناتمام مسکن مهر اجرا شده است. وی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش استان، با همه توان، تجهیز مدارس به سیستم تهویه را با اولویت قراردادن مناطق محروم ادامه دهند. ایشان را برای اداره کشور اصلح میدانم، بنابراین لزومی نمیبینم فرآیند انتخاباتی را ادامه دهم، به این جهت در حمایت از حضور ایشان ثبت نام نخواهم کرد. «محسن رهامی» نماینده ادوار مجلس و حقوقدان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

اخبار جدید خودرو

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی پیش از ظهر فردا با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام خواهد کرد. آیتالله سیّد ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) برای ثبتنام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاستجمهوری وارد وارد ستاد انتخابات کشور شد. علی لاریجانی پیش از ظهر امروز، طی تماس تلفنی با مرجع عالیقدر حضرت آیتالله العظمی صافی گلپایگانی مدظله عید سعید فطر را تبریک گفت و از محضر ایشان کسب اجازه کرد. رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. ایسنا/ایلام رئیس سازمان امور عشایر گفت: کسی که در شمال تهران زندگی میکند آب سالم و تصفیه شده را هر مترمکعب ۲۰۰۰ تومان دریافت میکند اما آب عشایر با هر متر مکعب ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری میشود. «علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. ستاد انتخابات کشور اسامی ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری روز چهارم را اعلام کرد و امروز 93 داوطلب ریاست جمهوری برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم روز دوشنبه طی آیینی با جضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

یکی از حقایق جالب فیلم جدید شکارچیان روح این است که معدن این فیلم، در زیرمجموعه معادن مهم و حفاظت شده کشور آمریکا است. دلیل این موضوع هم استمرار پاندمی کرونا در آمریکا شمالی عنوان شده است. حمیدرضا ترقی، فعال اصولگرا، مدعی شد:آقای رئیسی هم اکنون از مشهد مقدس بطرف کرمان حرکت نمودنند و تا ساعاتی دیگر در کنار مزار مطهر شهید القدس(حاج قاسم سلیمانی) اعلام کاندیداتوری جهت سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می نمایند. نایب رئیس مجلس: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان آیتالله رییسی پا به عرصه گذاشتند انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام میدارم. سید ابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. «شفیعیان» فعال سیاسی نزدیک به مسعود پزشکیان در گفتوگو با تسنیم: آقای پزشکیان ساعت ۹ صبح شنبه برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور میرود. «مسعود پزشکیان» صبح امروز (شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت.

اخبار جدید قیمت خودرو

«علیرضا زاکانی» رئیس مرکز پژوهشهای مجلس نیز کاندیدای انتخابات اخبار جدید تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ریاستجمهوری خواهد شد. شمس الدین حسینی نماینده فعلی مجلس و وزیر اسبق اقتصاد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری ثبتنام کرد. اگر مبنای قضاوت را مبلغ اعلامشده از معاون وزیر اقتصاد در نظر بگیریم، بهنظر میرسد دولت تصمیم دارد؛ سال آینده، ۴ میلیارد دلار از ارز ترجیحی را با نرخ ۲۵ هزار تومان آزاد و آن را بین ۶۰ میلیون نفر از اقشار متوسط و آسیبپذیر توزیع کند. عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبتنام کرد. جایی که احسان خاندوزی در آن صراحتا اعلام کرد هیچ راهکار فوری برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد و تنها راهکار فوری که در کوتاهمدت وجود دارد، پرداخت یارانه نقدی است. کسانی که شرایط اولیه را ندارند، اگر مراجعه نداشته باشند بهتر است که ثبتنام نکنند زیرا ملاک ما در بررسیهای نهایی شرایطی است که شورای نگهبان اعلام کرده است. به گزارش اقتصادآنلاین، درحالیکه خبر ساخت فصل هفتم «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰ در روزهای گذشته واکنشهای متفاوتی را به دنبال داشت، محسن تنابنده نویسنده و بازیگر اصلی سریال «پایتخت» با انتشار پستی در صفحه شخصیاش نوشت: «امسال هم علیرغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاریهای سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم که مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما