آیا داشتن مشاور برای کنکور لازم است؟

اما اگر امکان استفاده از مشاور را ندارید می توانید از مطالب انگیزشی و مشاوره ای که در سایت کنکور کمک است استفاده کنید تا موفقیت خود را تضمین کنید. کسانی که در کنکور 97 در رشته های روزانه برای اولین بار قبول شده باشند در صورت شرکت در آزمون سراسری 98 به شرایط انصراف از دانشگاه روزانه تا تاریخ 20/12/97 فقط مجاز به انتخاب رشته های غیر روزانه هستند (در صورتی که انصراف خود را تا تاریخ مقرر انجام ندهند و در کنکور 98 قبول شوند به عنوان متخلف شناخته می شوند و مجاز به ادامه تحصیل در رشته مورد پذیرش نمی باشند). مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تعداد یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۲۸ داوطلب در کنکور ۹۹ بر اساس آمار اولیه در این آزمون ثبتنام کردند، داوطلبان آزمون فوق که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانستهاند نسبت به ثبتنام در آزمون مذکور اقدام کنند، میتوانند در مهلت مجدد ثبتنام یعنی از روز دوشنبه ۱۲ تا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

مشاور کنکور قیمت

File:امیررضا براتی نفر دوم از راست.jpg - Wikimedia Commons وی افزود: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمهمتمرکز سال ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدهاند، از امروز شنبه ۳۱ فروردین تا سهشنبه ۳ اردیبهشت ماه مهلت دارند برای انتخاب رشته اقدام کنند. نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد که اغلب رتبه های برتر این مشاور را رتبه های سه رقمی تشکیل می دهند هرچند تعدادی از شاگردان او موفق به کسب رتبه های دو رقمی نیز شده اند. یعنی در پایان فصل حرکت شناسی شما یک آزمون جامع که شامل انواع سوالات ساده متوسط و سخت می باشد را از خود میگیرید و در زمان مناسب کنکور به آنها پاسخ میدهید. بعد از شناخت ایده ها و بعد از مسلط شدن به انواع و اقسام روش های حل تست میتوانیم در یک آزمون جامع که شامل همه تستهای ساده و متوسط است به سمت حل زمان دار تمام آزمون برویم.

داوطلبان لازم است مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 را که شامل عکس و یا اطلاعاتی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی می باشند را آماده نمایند که بتوانند برای ثبت نام کنکور98 اقدام نمایند ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. است. این سازمان به منظور آگاهی داوطلبان در ابتدا تاریخ دقیق زمان ثبت نام، شرایط و ضوابط، منابع، مدارک لازم و هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1401 را اعلام می کند تا واجدین شرایط بتوانند در بازه زمانی مقرر نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند. 5. دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی از سایت که این اطلاعات عمراه با اطلاعات کارت های اعتباری تا پایان کلیه مراحل کنکور سراسری یعمی از ثبت نام تا اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 98 باید نزد داوطلب نگهداری شود. بعلت اینکه نام نویسی رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاهها در زمانهای متفاوت امکان پذیر می باشد .جداگانه فراخوان پذیرش دانشجو اعلام می شود و زمان دقیقی برای اینکار اعلام نشده است . هر فرد در زمان دریافت مشاوره، می تواند با انواع رشته های دانشگاهی، دانشگاه های پذیرنده رشته ها و حتی ظرفیت رشته های تحصیلی آشنا شود و اطلاعات خوب و به روزی را در این رابطه مشاور کنکور نامدار به دست آورد.

تحلیل سوالات کنکور قدم مهمی در موفقیت شما محسوب میشود گاهی این تحلیل برای داوطلبان بسیار سخت است به همین دلیل به کمک یک مشاور می توانید همه سوالات را تحلیل نمایید و بر اساس تحلیل خود به جواب درست و منطقی، به اشتباه خود به هنگام مطالعه پی ببرید و تلاش در رفع این اقدامات نمایید. گام بعدی در روش مطالعه فیزیک کنکور برای داوطلبان آزمون سراسری این است که بعد از حل مسائل تشریحی و درک دقیق مفاهیم به سراغ حل تست های زمان دار بروند تا خود را با شرایط استاندارد کنکور و زمان محدود آن تطبیق دهند. مشاور تحصیلی جنسیت: خانم/آقاتعدادی دانشجو یا فارغ التحصیلجهت مقطع کنکورمتعهد و مسئولیت پذیررنج سنی ۲۲ تا ۲۸فقط ساکن تهراندارای سوابق مربوطهدارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالالازم به ذکر است همکاری به صورت پاره وقت و تمام وقت امکان پذیر استدوره های آموزش حرفه ای به صورت رایگان انجام میشود. دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند در صورت شرکت در کنکور 98 به عنوان متخلف شناخته خواهند شد. دانشجویان غیر روزانه می توانند همزمان با ادامه تحصیل در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید تحویل دهند.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما