اخبار شایا نیوز – آخرین و جدیدترین خبر های شایا نیوز

دانشگاه هایی که دوره مهارت آموزی در آن ها اجرا می شود، مسئولیتی در برابر تهیه مسکن و تغذیه افراد ندارند اما در صورت تقاضای داوطلبان، می توانند خدماتی را با دریافت هزینه ارائه کنند. هر دوی این ارزها می توانند گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری و افزایش ارزش دارایی های شما باشند؛ اما تتر نسبت به دلار مزیت هایی دارد که باعث شده بسیاری از افراد خرید تتر را به دلار ترجیح بدهند. دبیر هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه در سالهای نه چندان دور، حجم تجارت ۲ کشور به بیش از ۲۲ میلیون دلار رسیده بود، گفت: مشکلات موجود سبب شد تا این رقم به هدف تجارت ۳۰ میلیارد دلاری بین این کشورها نرسد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رضا کامی در دیدار رایزن بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز با اعلام آمادگی برای همکاری های همه جانبه و ۲ سویه افزود: وجود تحریم ها از جمله مشکلات موجود در تجارت بین ۲ کشور است.

اخبار جدید چین

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در دیدار رییس دانشگاه آرتوکلوی ترکیه و هیات همراه با رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تاکید بر توسعه همکاری های دوجانبه این ۲ مرکز علمی، طرفین ضمن بررسی زمینه های توسعه همکاری های فی مابین، خواستار مبادله تجربیات علمی، استاد و دانشجو شدند. دبیر هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر اینکه بهترین راه گسترش همکارهای تجاری ایران و ترکیه تولید مشترک است، گفت: مهمترین مشکل در تجارت بین ۲ کشور، نقل و انتقال پول است. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا کامی در دیدار با طاهر دینگیل، رایزن بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز در محل اتاق تبریز با اعلام آمادگی برای همکاری های همه جانبه و دوسویه اظهار داشت: هم اکنون سرمایه گذاران ترکیه ای در استان های مختلف و به خصوص استان آذربایجان شرقی مشغول فعالیت هستند که اتاق تبریز در ایجاد این رابطه دو سویه، نقش موثری داشته است. به گزارش پنجشنبه ایرنا، «طوفان هبک» در انتهای ماموریت خود در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز افزود: اقتصاد پرورش دهنده سیاست بوده و هر چه حجم تجاری بین ۲ کشور افزایش یابد، مطمئنا تاثیر مثبت در روابط سیاسی نیز خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هم اکنون سرمایه گذاران ترکیه ای در استان های مختلف کشور و به ویژه آذربایجان شرقی مشغول فعالیت هستند که اتاق تبریز در ایجاد این رابطه ۲ سویه نقش موثری داشته است. ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر کشور گفت: آذربایجان شرقی نقطهی وصل ما به کشورهای شمالی و محلی برای توسعهی دیپلماسی با آذربایجان و ترکیه بوده و تبریز نقطه اتکای فرهنگی برای کشورهای همجوار است و باید همه آنهارا تغذیه کند؛ کشورهای آذربایجان و ترکیه عزیزان ما هستند و باید از همجواری با تبریز استفاده کنند و همکاری و هماهنگی ایجاد شود. وی با اشاره به پیوندهای فرهنگی و دینی دو ملت ایران و ترکیه، گفت: اگر عزم و اراده جدی وجود داشته باشد، دیپلماسی مردمی و به دنبال آن دیپلماسی فرهنگی فعال میشود که همین امر، زمینه توسعه ارتباطات در سایر زمینهها خواهد بود. حمزه ذاکر روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر کاخک گناباد افزود: شهرداریها و شوراهای اسلامی باید با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در کنار دیدگاه اقتصادی و با نگاه درآمدزایی و جذب سرمایه گذار با اولویت سرمایه گذاران بومی از تمام ظرفیتها به عنوان بستری برای توسعه و عمران مناطق خود بهره بگیرند.

اخبار جدید فصل 4 میراکلس

معاون اقتصادی رئیس جمهور از خبر خوش آذرماه رونمایی کرد و گفته از ابتدای دی ماه مبلغ یارانهها دو برابر میشود و برای یک خانوار ۴ نفره به ۸۰۰ هزار تومان میرسد. این به آن معنی است که یارانه نقدی هم نمیتوانست گرهی از مشکلات معیشتی اخبار جدید چابهار مردم کم کند. مردم جمهوری آذربایجان در قلب مردم ایران جا دارند خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر تدین و تشیع دو ملت ادامه داد: مردم جمهوری آذربایجان در قلب مردم ایران جا دارند. آفتابنیوز : حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در خطبه های نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ارتباط عمیقی بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان وجود دارد، اظهار داشت: اشتراکات فراوانی مثل زبان و فرهنگ بین این دو کشور اجازه نمی دهد مردمانش از هم جدا شوند. عضو هیات رئیسه اتاق تبریز وجود تحریم ها را از جمله مشکلات موجود در تجارت بین دو کشور دانسته و گفت: مهمترین مشکل در تجارت بین دو کشور، مشکل نقل و انتقال پول است. امام جمعه تبریز با بیان اینکه اعلام موضع رسمی در روابط با کشورهای مختلف و همسایه به دستگاه دیپلماسی کشور مربوط است، افزود: برای حل مشکلات موجود باید با عقلانیت جلو رفت.

اخبار جدید چهارمحال و بختیاری

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اخبار جدید نظامی (https://24lancer.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما