ارتباط با رتبه های برتر کنکور

اما دقت کنید که در کنار تسلط روی مطالب درسی ، سرعت عمل شما و کنترل شرایط هم مهم است. چون گفتن که از شبانه بری به روزانه دیگه از جریمه معاف هستی و اینکه تا چهارشنبه هم نتیجه ی ازمون سراسری میاد میتونم ثبت نام کنم بازم رشته های بدون ازمون و با سوابق تحصیلی رو؟ مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری رشته های تجربی، انسانی و ریاضی در موسسه 3گام زیر نظر مشاوران تخصصی انجام می پذیرد. «طبق آمار سنجش در بین رتبههای زیر ۱۰۰۰ کشوری پر طرفدارترین رشتهها، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بودهاست.»مشاوره شغلی و تحصیلی یکی از ضروریان دنیای امروز در کشف استعداد ها است. متأسفانه هنوز این طرز فکر در بین داوطلبان وجود دارد که میگویند هزینه کردن برای مشاوره و برنامه ریزی کاری بیهوده و الکی است و برای قبولی در کنکور فقط باید آزمون رفت، کلاس رفت و از منابع خوب استفاده کرد! الان هم که گفتن آزمون سال ۹۹ رو میشه دلخواه آزمون داد آیا میتونم نظام جدید رو انتخاب و طبق اون پیش برم یا باید یه جوری به نظام جدیدیا تبدیل بشم از نظر دروس و مدرک و غیره؟ سلام من دانشجوی رشته حسابداری پیام نور هستم .ایا من میتونم امسال کنکور بدم و در رشته پرستاری قبول بشم .سال کنکورم اصلا نخوندم و رتبه من ۳۰هزار شد به نظر شما شانس قبولی دارم ؟

مشاور کنکور غیاثوند

طرح بهترین مشاور کنکور - درس زندگی تراز قبولی دانشگاه ازاد واحد بوشهر و رتبه قبولی دانشگاه سراسری بوشهر چند هست؟ اگر به هر نحوی دسترسی به مشاور تحصیلی ندارید، پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های برنامه ریزی، ثبت نام کنکور، انتخاب رشته، معرفی رشته ها، مشاوره کنکور (bestclassic.ir) رشته های مختلف، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، پیام نور، معرفی دانشگاه ها و… تمام تلاش های قبل کنکور از یک طرف و راهنمایی های درست و دقیق برای انتخاب رشته از طرفی دیگر شانس موفقیت شما را بالا می برد. به دسته از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل که با توجه به سن ممکن است احساس کنند که برای ادامه تحصیل دیر شده است نیز توصیه می کنیم که مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا بهره مند گردید. آیا این بهتر از این نیست که بخواهید هر آزمون برای خود برنامه ای بچینید که اشکالات زیادی دارد و در اکثر موارد غیر قابل اجراست؟ برای ورود به دانشگاه های هنر و معماری باید در کدوم کنکور رتبه بیارم؟ همچنین، مژده اینکه رتبه گردون مشاوره و برنامه ریزی جوابده را برایتان به نحوی آسان فراهم می کند و شما را از سردرگمی و انتخاب های جورواجور و غلط دور می کند.

داوطلب چیزی جز این نمی خواهد که بر اساس رتبه ای که کسب کرده در اولین و بهترین شانس خود که بر اساس ارجحیت خودش انتخاب کرده قبول شود . هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاورهی تحصیلی نمیشود و در مدارس بزرگ و کوچک تنها یک مشاور برای تمام دانشآموزان در نظر گرفته میشود، بااینحال وجود مشاور در کنار دانشآموزانی که نزدیک کنکور هستند بسیار حیاتی و مهم است و حتماً باید داوطلبین مسیر کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و باتجربه طی کنند. سلام خداقوت.یازدهم کارودانش هستم وقصد دارم یک سال دیگه برای کنکور انسانی البته غیر حضوری بخونم .وضعیت مالی خوبی ندارم ودرتوانم نیست پول مشاور بدم.به شدت گیجم ومیخوام از همین الان شروع کنم به خوندن و برنامه ریزی لازم دارم کمکم میکنید؟ مشاوره رایگان کنکور دورخیز برای سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی در وبسایت دورخیز ارائه می شود. هدف من برای کنکور سال ۹۹ می باشد.

مشاور کنکور پاکدشت

فرض کنید ما هدف گذاری کردیم و میدونیم که دوست داریم تو چه رشته ای قبول بشیم. سلام اینطور که من متوجه شدم باید تست ها در مرحله اول تا جایی که اشکالمون برطرف بشه بزنیم دفعه بعد پوششی بزنیم و در دوران جمع بندی دوباره غلط دار ها و نزده ها را بزنیم ببخشیید با این روش کار کردن تا چه زمانی باید تمام تست ها زده بشه و اون تست هایی که زده نشده نیز کار بشه ؟ من رشته ی تجربی بودم بعد با مدرک پیش رفتم دانشگاه آزاد رشته ی مکانیک خودرو کاردانی پیوسته حالا ترم ۳ ام و می خوام کنکور تجربی یا ریاضی دوباره بدم و فرهنگیان بیارم میشه چنین کاری کرد؟ سلام من کاردانی کامپیوتر دارم، میخوام برای کنکور تجربی ثبت نام کنم؟ سلام،من دانشجوی رشته روانشناسی هستم با دیپلم پیش دانشگاهی انسانی میخواستم بدونم میتونم کنکور تجربی رو شرکت کنم برای رشته مامایی ؟ با سلام.من لیسانس علوم اجتماعی دارم و دیپلم انسانی و میخوام برای رشته های پزشکی کنکور شرکت کنم ایا امکانش هست.من با دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس گرفتم و سوال کردم گفتن حتما باید دیپلم تجربی داشته باشی!

مشاور کنکور کی خوبه

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور پویا کامران – digiclassor.ir – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما