ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

همچنین شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت برنامه ریزی درسی و کنکوری با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. سلام خسته نباشید ببخشید با سهمیه ی پنج درصدی با چه رتبه ای در وهله ی اول در دانشگاه علوم پزشکی سنندج میشه قبول شد و حداقل درصد های قبولی برای قبولی در این دانشگته چند هست و برای قبولی در رشته پزشکی پردیس خود گردان حداقل درصد ها چند باید باشه؟ سلام من پایه ی هفتم هستم و ۲ تا از دوستام میخوان جهشی بخونن و من از طرفی دوست دارم با انها باشم و از طرفی دوست دارم تابستونو ورزش کنم و راحت باشم میشه راهنمایی کنید جهشی بخونم و یا نخونم ؟ سلام آقای شکری میشه شماره تونوبدید؟ با سلام خواهر زاده ام پیشت کنکوری است و زیاد استرس دارد به طوریکه حدود ۱۰ ساعت مطالعه دارد ولی تو ازمون کانون رتبه اش افتضاحه. سلام خسته نباشید ، من سال ۹۲ کارشناسی ناپیوسته نرم افزار کامپیوتر گرفتم ، الان به دلایلی میخوام مدرک معماری بگیرم ، برای شرکت در کنکور معماری باید چیکار کنم؟ آیا امکان تحصیل در دو رشته و دو دانشگاه در مقطع کارشناسی وجود دارد؟

جالب است بدانید یاد دادن یک مطلب به دیگران باعث میشود تا یادگیری و تسلط بر آن موضوع برای فرد یاد دهنده نیز بیشتر شود و به این ترتیب هر دو نفر در این فرایند سود میبرند. همچنین ،در دروس عمومی نیز شرکت در همایش های جمع بندی اهمیت دو چندانی دارند. در این آزمونها همهی مباحث درسی گنجانده میشود و از این نظر به کنکور شباهت بسیاری دارند. در آزمونهای انتهایی معمولاً همهی داوطلبان شرکت میکنند. تاثیر معدل در چند سال اخیر مثبت بوده و احتمالا برای کنکور ۹۹ هم مثبت خواهد ببود پس نگران معدل پایین نباشید و روی تست زنی و خود کنکور تمرکز کنید. بعد از جمعبندی، در هفتههای آخر شما باید خود را برای کنکور آماده کنید. اگر مثلاً رشتهی حقوق و روانشناسی پرطرفدارترین رشتهها هستند، دلیل نمیشود که شما هم اگر رتبهی خوبی آوردید آن رشته را انتخاب کنید. گاهی داوطلب نسبت به تواناییهای خود یا آیندهی شغلی مردد است و گاهی هم این تردیدها ناشی از دید بدی است که نسبت به برخی رشتهها ایجاد شده است.

مشاور کنکور رتبه های برتر

باید توجه داشته باشید که مهمترین فاکتور در انتخاب رشته این است که شما در آینده در شغلی مشغول به کار شوید که واقعاً علاقه دارید. شما باید رشتهای را انتخاب کنید که ضمن داشتن آینده و فرصت شغلی مناسب مطابق با استعداد و میل شما باشد. با ثبت نام از طریق لینک زیر به رایگان در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام ثبت نام کنید تا ضمن بهره مندی از یک جلسه مشاوره رایگان، از جزئیات طرح های مشاوره ای اطلاع پیدا کنید. در این مقاله ما راهنمایی های لازم برای استفاده از مشاوره کنکور رایگان را در 10 بخش به شما ارائه می کنیم تا پاسخ سوالات و ابهامات خود را بگیرید. همان طور که اشاره کردیم، کنکور یک رقابت است. انتخاب رشته در واقع جایی است که سرنوشت شما رقم میخورد و یک انتخاب اشتباه شما و آیندهتان را در مسیری غلط قرار میدهد. در واقع در صورت داشتن مشاور تحصیلی دیگر دانش آموز در سردرگمی زمان دوره و مرور مناسب و تست زنی صحیح و ساعت مطالعه و… یعنی اگر شما هدفی را تعیین کنید و تصمیم بگیرید آن را در فاصله زمانی بیش از سه ماه و کمتر از ۶ ماه به نتیجه برسانید، در واقع یک برنامه ریزی میان مدت انجام داده اید.

اگر چند سال از فارغ التحصیلی شما می گذرد و یا در حال حاضر دانشجو هستید و و می خواهید دوباره در کنکور شرکت کنید ، اولین کار این است که از قوانین ثبت نام کنکور و نظام وظیفه اطلاع پیدا کنید و مطمئن شوید. برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه مایل به قبولی در رشته پزشکی هستند و مایلند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت نمایند و در رشته پزشکی پذیرفته شوند. انتخاب رشته نباید بر اساس میزان علاقمندی و شانس قبولی انجام شود. در سال کنکور حجم درس ها آنقدر زیاد است ست که بدون برنامه حتی یک ساعت هم نباید درس بخوانید. سه رشته پرطرفدار کنکور تجربی عبارتند از: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. اگر در رشته انسانی مطالعه با روش صحیح انجام نشود انتظاری برای گرفتن یک نتیجه عالی هم بی معنی است. قبول دارید که این کار بهتر از بی گدار به آب زدن است! در این مرحله شما دیگر فرصت چندانی برای یادگیری چیزهای جدید ندارید. گنجاندن زمانی برای استراحت و تفریح در برنامهریزی به شما کمک میکند تا با استرس و فشار کمتری به استقبال کنکور بروید. در سالهای اخیر نوساناتی در خصوص نزدیک بودن سوالات این آزمونها با کنکور وجود داشته اما معمولاً آزمونهای قلمچی و سنجش از کیفیت بیشتری برخوردار بودهاند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما