ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

مشاور کنکور - سرای دانش فدک دکتر معین الدین: در برنامه ریزی کنکور انسانی باید با توجه به ضرایب هر درس برنامه ریزی کرد. استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسریه که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب بشه. رشته های ارائه شده در تمام واحد های دانشگاه آزاد کشور در دفترچه انتخاب رشته آزاد 1400 قرار داده شده است و هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل متناسب با گروه آزمایشی خود از داخل دفترچه می باشد. با توجه به این که آزمون دانشگاه سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند، اعلام نتایج کنکور 1400 نیز برای هر دو این دانشگاه ها به صورت هم زمان و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود؛ اما انتخاب رشته آزاد به صورت کاملا مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. همونطور که خودتون می دونید، درس شیمی درسیه که از دو بخش حفظی و مفهومی تشکیل شده. سپس حدود 50 درصد اولویت بعدی خود را به کد رشته محل های واقع بینانه اختصاص دهید؛ انتخاب واقع بینانه، در واقع انتخاب رشته محل هایی است که با توجه به رتبه و ترازی که کسب کرده اید، قبولی شما در آن ها قابل پیش بینی می باشد.

مشاور کنکور پوردستمالچی

در نهایت نیز، حدود 20 درصد انتخاب آخر خود را به رشته های بدبینانه اختصاص دهید. از طرفی مشاورین رتبه برتر گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به طور جدی پیگیر داوطلب های ثبت نام شده می باشند و وقت زیادی بابت برنامه ریزی درسی، مشاوره و پیگیری های منظم برای هر دانش آموز اختصاص می دهند، لذا در صورتی که انصراف شما از ادامه مشاوره به دلایلی غیر از نارضایتی از عملکرد مشاور باشد (به عنوان مثال دلایل شخصی و خانوادگی شما، مشکلات مالی، تغییر رشته، مهاجرت، منصرف شدن از شرکت در کنکور، تغییر مسیر زندگی، پیدا کردن یک مشاور دیگر و سایر دلایلی که مشاور ما نقشی در آنها ندارد) با توجه به اینکه ظرفیت مشاور تکمیل شده و یا فرصت دریافت خدمات از سایر متقاضیان سلب گردیده، بازگشت هزینه شما به این دلایل امکان پذیر نیست و صرفا می توانید مدت باقی مانده از مشاوره و برنامه ریزی را برای بعدا رزرو نگه دارید. تجربهی ما نشان میدهد که خیلی از داوطلبان واقعاً هیچ دیدی نسبت به رشتههایی که انتخاب میکنند ندارند و صرفاً بر اساس توصیهی کس دیگر یا جوی که بر جامعه حاکم است انتخاب رشته میکنند.

اهمیت دوران جمع بندی کنکور بر هیچ داوطلبی پوشیده نیست. اگر شما نیز جزو داوطلبانی هستید که علاوه بر کنکور زبان، در آزمون هنر و یا آزمون یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی، علوم تجربی و یا علوم انسانی نیز شرکت نموده اید، لازم است بدانید که نتیجه همه آزمون هایی که شرکت کرده اید در یک کارنامه و در جداول جداگانه منتشر خواهد شد. نکته بسیار مهمی که لازم است در این قسمت اشاره ای نیز به آن داشته باشیم این است که اگر شما علاوه بر گروه آزمایشی زبان های خارجی، در آزمون گروه آزمایشی دیگری نیز شرکت کرده اید؛ برای هر دو گروه آزمایشی مجموعا 150 انتخاب خواهید داشت و کد رشته محل های هر دو گروه آزمایشی را می بایست در یک فرم انتخاب رشته وارد کنید و با توجه به علاقه ای که برای ادامه تحصیل در هر کدام از کد رشته محل ها دارید، اقدام به چینش 150 کد رشته محل نمایید. این کد رشته محل ها را می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای خود مشخص کنید.

مشاور کنکور غرب تهران

اگه مطالبی که خوندیم شامل تصویر یا نمودار باشه، با استفاده از روش خلاصه نویسی می تونیم نکاتی که در اون تصویر یا نمودار وجود داره رو برای خودمون بنویسیم و داشته باشیم. سلام، من امسال کنکور نظام قدیم دادم، ولی یک واحد فیزیک پیش مونده بهم گفتن اگه شهریور پاسش نکنم بهمم ماه باید فیزیک پیش و چند درس نظام جدید را باهاش پاس کنم آیا مسئله صحت داره؟ یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت. یک مشاور خوب باید بتواند در شما انگیزه کافی برای مطالعه بیشتر و بهتر ایجاد نماید. آیا مطالعه دروس عمومی و اختصاصی با هم متفاوته یا نه؟ ۴-ساعات مطالعه برای هر درس مشخصشده باشد. همچنین توجه داشته باشید دروس امتحانی برای تمامی رشته های هر یک از زیر گروه ها، دارای ضرایب یکسانی هستند. نکته 3: انتخاب رشته های دانشگاه روزانه تمام جوانب را در نظر بگیرید و از انتخاب رشته هایی که علاقه زیادی به آنها ندارید، خودداری کنید زیرا در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه روزانه حتی اگر انصراف دهید، یک سال از شرکت در کنکور محروم خواهید شد. شما با کمک مشاوره کنکور (سایت مشابه bestclassic.ir) تلفنی میتوانید صفر تا صد کنکور را، از ابتدای هدفگذاری تا انتهای انتخاب رشته را با یک یا چند مشاور همراه باشید و مشکلات و نیازمندی های خودتان را برطرف کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما