ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

گرفتم کارشناسی مامایی آزاد بخونم سوالی که دارم این هست که هیچ امتیازی در کنکور ندارم ؟ با سلام ، شما به صورت همزمان می توانید در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی و هنر و زبان های خارجی در آزمون سراسری شرکت نمایید.لازم به ذکر است درصورت تمایل به تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در صورتی که رشته اول را در دانشگاه سراسری پذیرفته شده باشید ، در رشته دوم چنانچه از طریق مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد و یا پیام نور پذیرفته شوید می توانید به تحصیل همزمان بپردازید. سلام.من سال ۹۵ پیام نور قبول شدم و تا الان حدود ۱۲ واحد اخذ کردم… اینجانب در کنکور سراسری ۹۵ در رشته علوم آزمایشگاهی دوره روزانه دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شده و در تیر سال ۱۳۹۹ فارغ التحصیل خواهم شد آیا اینجانب می توانم در کنکور سراسری ۱۳۹۹ شرکت نموده و در یکی از رشته های روزانه پزشکی – دارو سازی – دندانپزشکی دانشگاه دولتی پذیرفته شوم؟ با سلام ، شما برای دریافت پاسخ سوال خود می بایست در انتظار انتشار دفترچه های انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ باشید .

برای موفقیت در کنکور باید یک هدف مشخص داشته باشید و با تمام وجود بخواهید که به آن برسید. امتحان کردن راه های مختلف برای موفقیت همیشه زمان و هزینه زیادی را از ما می گیرد. دانش آموزای زیادی دیدم که درگیر تبلیغات تلویزیونی و موسسه های مختلف شدن یا مثلا ماهانه به یه موسسه هزینه پرداخت میکردن که بهشون مشاوره بده و تماس های تلفنی بگیره و هر شب ازشون گزارش کار بخواد یا ازشون تهیه پکیج هاشونو خواستن و غیره و غیره ! مشاور رتبه برتر شما در همان جلسه اول مشاوره کنکور رایگان شناخت لازم را از شما به دست می آورد. لازم به ذکر است در صورتی که میانگین درصدهای دروس عمومی و اختصاصی شما بالانر از ۵۰ درصد باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . دانش آموزان باید قبل از شروع مطالعه بدانند که هدفشان قبولی در چه رشته ای است؟ مشاوره رایگان کنکور در سایت دورخیز شامل همه موضوعات از جمله انتخاب هدف و تقویت روحیه و انگیزه ، برنامه ریزی صحیح و اصولی ، معرفی بهترین منابع کنکور ، بودجه بندی کنکور ، آموزش مطالعه موفق و با کیفیت ، آموزش روش های مطالعه دروس مختلف برای کنکور ، آموزش تکنیک های تست زنی ، مهارت های آزمون دادن ، راهنمایی درمورد قوانین کنکور و انتخاب رشته می باشد.

مشاور کنکور لازمه؟

یک مشاور خوب قبل از آنکه به شما برنامه بدهد و بگوید چه کار کنید، باید سوالات زیادی از شما بپرسد و وقتی به اندازه کافی از وضعیت شما آگاهی پیدا کرد، شروع به دادن برنامه به شما کند و اگر به مشاوری برخورد کردید که بدون پرسیدن سوال و شناخت پیدا کردن از شما شروع به مشاوره دادن می کند و دستورات مختلف می دهد ادامه دادن با چنین مشاوری به نفع شما نخواهد بود. با مراجعه به مقالات سایت و یا برقراری ارتباط با مشاورین دورخیز هر اطلاعاتی را که برای شروع نیاز دارید به دست می آورید. برای اینکه ببینید نحوه برنامه ریزی صحیح و اصولی چطوری است و در این زمینه مشاوره رایگان کنکور بگیرید حتماً مقالات زیر را بخوانید. برای اینکه در زمینه انتخاب هدف مشاوره کنکور رایگان داشته باشید حتماً این مقاله را بخوانید و به پادکست مشاوره ای رایگان آن گوش کنید. با سلام ، با توجه به اینکه شما در حال تحصیل در پایه یازدهم می باشید . ممکن است شما آموزش قوی تری نیاز داشته باشید و یا برعکس در سطحی هستید که به تست های بیشتر و قوی تر احتیاج دارید.

مشکل اصلی یک دانش آموز یا دانشجو این است که به علت کم تجربه بودن از آینده تحصیلی خود اطلاعات درستی در دست ندارد و اگر مشاور بتواند این مشکل را برای او حل کند، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد. در مورد این موضوع نباید دچار وسواس فکری شد و بیشترین زمان خود را باید صرف تست های کنکور سالهای قبل کرد و مطابق با آن ها جلو رفت. در واقع حتی اگر در ابتدای کار برنامه ها مشترک بود بعد از گذشت مدتی از زمان مشاوره نباید برنامه های اشخاص با یکدیگر یکسان باشد. مشاوره رایگان آزمون سراسری برای تمام داوطلبان کنکور مفید و مؤثر است. بهترین منابع کنکوری برای هر داوطلب ، متفاوت است. بدون شک بهترین شخص برای مشاوره کنکور رایگان کسی است که اصول مطالعه ، تست زنی ، آزمون دادن ، مرور و خلاصه نویسی و … برنامه ریزی کنکور فقط کشیدن یک جدول و پر کردن آن نیست بلکه کاری بسیار دقیق و حساس است. شاید بتوان گفت مهمترین بخش مشاوره کنکور ، برنامه ریزی است. یکی از مشکلات اصلی و دردسرساز داوطلبان کنکور در این یک سال مطالعه، برنامهریزی روزانه است که حتماً باید برنامهای باشد که در آن پیشنیازها، مرورها جمعبندیها، توجه به فصول تست خیز و چگونگی استارت مطالعه برای دشوارترین مباحث رعایت و پیادهسازی رعایت شده باشد، در غیر این صورت مطمئناً برنامهی ضعیفی است که اجرای آن هیچوقت نتیجه خوبی ندارد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما