ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

ولی به این فکر کنید آیا ارزشش را دارد یک یا چند سال از عمر خودتان را پشت کنکور بمانید یا نه؟ فقط برای اینکه بمونیم پشت کنکور و به امید قبول شدن در رشته پزشکی … بچه های شما که پزشکی قبول شدن روزانه چقدر وقت میذاشتن؟ اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی بارسا، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.برای موفقیت در کنکور بایدروش های مطالعه صحیح رو یاد بگیرید و از تکنیک های مطالعاتی استفاده کنید.برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید.عادت های غذایی، خواب و برنامه ورزشتون رو بهبود ببخشید. بله. تمامی جزئیات و نکات مرتبط با روش های مطالعه کنکور و روش های تست زنی کنکور در مشاوره حضوری ارائه می شوند. با دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری می توانید آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.

مشاوره غذایی کنکور

شما مشاوره تلفنی تحصیلی هم دارید یا فقط مشاوره حضوری هست؟ شما به یک کارشناس فهیم و دلسوز برای رسیدن به هدفتان نیاز دارید که توصیه های طلایی و کار سازش چراغ راهتان باشد. توصیه می کنیم حتما مقالات مرتبط با رشته انسانی را در سایت دورخیز بخوانید. در مقالات سایت و مشاوره رایگان کنکور ، روش مطالعه مخصوص هر درس را به شما یاد می دهیم. با مشاوره کنکور رایگان تجربی در قالب مقالات زیر سعی کرده ایم تصویری از رشته تجربی ، درس های آن ، زیر گروه های آن در کنکور و رشته های دانشگاهی مربوطه به شما داوطلبان رشته تجربی ارائه کنیم. داوطلبانی که دیپلم خود را سال ۸۴ و ماقبل آن دریافت کرده اند شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری ۱۴۰۰ نمی شوند همچنین داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال ۹۱ دریافت نموده اند شامل تاثیر نمرات پیش دانشگاهی نمی شوند. اگر خبری در رابطه با تاثیر معدل در کنکور ۹۹ اعلام بشه فورا از طریق کانال مشاوره کنکور و سایت مشاوره تحصیلی مشاوران ۱۰۰ اعلام خواهیم کرد. در کانال تلگرامی آکادمی دورخیز ( t.me/dourkhiz ) می توانید دسترسی راحت و رایگان به همه مطالب و صوت های مشاوره ای آموزشی و انگیزشی داشته باشید.

روزانه تعداد زیادی پست انگیزشی و آموزشی در رابطه با موضوعات مختلف در کانال گذاشته میشود. سلام من فارغ التحصیل رشته تجربی سال ۹۵ هستم من همون سال کنکور دادم روزانه قبول نشدم رشته ای بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب کردم اون هم دانشگاه آزاد قبول شدم نرفتم بعدش دانشگاه علمی کاربردی رشته ای براساس سوابق تحصیلی انتخاب کردم بازم اون رو نرفتم الان که خدمتم تموم شده میتونم واسه کنکور ۹۹ شرکت کنم محدودیت انتخاب رشته روزانه رو که نخواهم داشت؟ برای اینکه در زمینه انتخاب هدف مشاوره کنکور رایگان داشته باشید حتماً این مقاله را بخوانید و به پادکست مشاوره ای رایگان آن گوش کنید. خیلی از داوطلبان گله می کنند که ما روی مطالب تسلط کافی را داشته و اگر وقت بیشتری داشتیم ، می توانستیم به سوالات بیشتری جواب دهیم. در مرحله بعد، تهیه یه کتاب تست خوب برای یادگیری بهتر این درس، تسلط بهتر بر مفاهیم درسی و تست زنی بهتر پیشنهاد میشه. اجازه دهید قبل از پرداختن به ویژگیهای یک مشاور خوب و حرفهای، به چگونگی برنامهریزی درست و اصولی برای کنکور سراسری بپردازیم تا بر اساس این نکات بدانید یک مشاور خوب چگونه میتواند مکمل یک برنامه درسی حرفهای باشد. مشاور خوب باید به جای راهنمایی های مقطعی یک مسیر را برای شما ترسیم کند که ابتدا و انتها داشته باشد.

مشاور کنکور زاهدان

پیشنهاد من به عنوان مشاور تحصیلی این هستش که مشاور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود. چون هر یک از درس های این رشته روش مطالعه و تست زنی خاص خود را دارد و لازم است حتما در مشاوره کنکور رایگان انسانی در مورد آن ها توضیح داده شود. اینکه فقط شروع کنید به مطالعه و برای کنکور هم با همان روش ها و عادات غلط گذشته مثل وسواس در مطالعه و یا کند خوانی ادامه بدهید ، شما را به نتیجه دلخواه نمیرساند. اصلا و ابدا امکان قبولی پزشکی وجود نداره با عربی و دینی صفر و زبان ۱۵ درصد قبولی پزشکی تراز بالای ۱۰۰۰۰ لازم داره لطفا اطلاعات غلط به مردم ندید! اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. دوست عزیز این رو بدون تو به این دنیا نیومدی که صرفا عمر بگذرونی و زندگی تشکیل بدی. بدون شک بهترین شخص برای مشاوره کنکور رایگان کسی است که اصول مطالعه ، تست زنی ، آزمون دادن ، مرور و خلاصه نویسی و …

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما