ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

برای کنکور روزی چند ساعت باید درس بخونیم؟! سلام ببخشین من فوق دیپلم امورفرهنگی دارم میخام واسه کارشناسی در دانشگاه آزادیاپیام نور ادامه بدم ایامیتونم ؟ سلام.من هم کارشناسی هم ارشدم رو از دانشگاه دولتی گرفتم. اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. سلام من جدیدا عضو شدن تا الان فقط خواننده خاموش بودم میخواستم بپرسم از دوستان کسی هست که یه مشاور تحصیلی خوب که زیادم معروف نباشه (چون معمولا این معروفا کارشون معمولیه و هزینه شون زیاد) برای برادرم که سوم دبیرستاه بهم معرفی کنن؟ آقای دکتر ادینه بهترین مشاور کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور سوپررسپینا فعال هستند. ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه هزینه ی مشاوره هاتون چقدره؟ سلام ، با توجه به اینکه رشته مورد علاقه شما در زیرگروه سوم گروه علوم انسانی قرار دارد ، شما می بایست برای مطالعه دروسی همچون ( ریاضی و اقتصاد ) که دارای ضریب بالاتری می باشند ، زمان بیشتری برای مطالعه درنظر بگیرید . در این صورت، محال است که نتوانید به رؤیای خود یعنی قبولی در یکی از دانشگاه های سطح بالای کشور و در یکی از رشته های شناخته شده همچون رشته های مهندسی و یا پزشکی برسید و نتیجه زحمات چند ماهه خود را نبینید.

مشاوره ی کنکور ارشد

میخواهم بدانم که دانشگاه های سراسری از هر کدام از رشته های نظری چه تعداد دانشجو در رشته ی علوم ورزشی و تربیت بدنی میپذیرند و شانس من در کدام رشته ی نظری بیشتر است؟ دومین سوالی که در اینجا مطرح میشود آن است که، این همایش برای کدام دسته از دانش آموزان قوی ضعیف و متوسط می تواند مفید باشد ؟ این موضوع در انتخاب فصل ها برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد که بتوانند دانش آموز را در انتخاب بهترین سرفصل یاری کنیم. ولی در پایان باید چند نکته رو خدمت دانش آموزان و اولیای محترم عرض کنم و اون این هستش که زمانی که برای مشاروه تحصیلی به شخصی مراجعه میکنید انتظار معجزه کردن از آن شخص نداشته باشید چونکه تا زمانی که دانش آموز حرکت نکند و خود دانش آموز احساس نیاز نکند این اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین شرکت در اینگونه همایشها مختص به گروه خاصی نیست و برای هر سه گروه از دانش آموزان قوی متوسط و ضعیف مورد توصیه است. در واقع برنامه ریزی شما مخصوص خودتان است تا بتواند نیازتان را برآورده کند و موجب پیشرفت شما بشود. شرکت در کنکور سراسری و پذیرش از دانشگاه ها برای شما تحصیل مجدد به شمار میرود و تا زمانی که خدمت سربازی را نگذرانده باشید معافیت تحصیلی در مقطع پایین تر به شما تعلق نمی گیرد.

مشاور کنکور ساری

یاادامه معافیت تحصیلی دانشگاه پیام نور برام حساب میکنن (تا۱۴۰۱معافم) و برم دانشگاه پزشکی معافیتم ۱۴۰۱تموم شد باید برم سربازی؟ با سلام. در صورتی که موفق به کسب مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) شوید اجازه شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را ندارید و معافیت تحصیلی شما برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صادر می شود. سلام بله میتونید در کنکور ۹۹ شرکت کنید و محدودیت انتخاب رشته روزانه ندارید. با سلام، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید، نیازی به اخذ مدرک دیپلم معماری ندارید و می توانید با مدرک کاردانی خود در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید. با سلام ، شما به صورت همزمان می توانید در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی و هنر و زبان های خارجی در آزمون سراسری شرکت نمایید.لازم به ذکر است درصورت تمایل به تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در صورتی که رشته اول را در دانشگاه سراسری پذیرفته شده باشید ، در رشته دوم چنانچه از طریق مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد و یا پیام نور پذیرفته شوید می توانید به تحصیل همزمان بپردازید.

مشاوره کنکور تجربی 99

برای شروع برنامه ریزی و داشتن یک برنامه مفید، اطلاع از نحوه مطالعه صحیح امری الزامی است. سلام ، شما می بایست با مطالعه دروسی که دارای اهمیت وضریب بالاتری هستند ، درصد دروس خود را افزایش دهید . در کنار آموزش و مشاوره ، دانش آموزان را به چالش دعوت می کنیم تا ساعت مطالعه و همینطور پیشرفت تراز در آزمون های آزمایشی خود را با ما و بقیه به اشتراک بگذارند. اولین پرسشی که در این زمینه برای دانش آموزان و خانواده هایشان پیش می آید آن است که، آیا شرکت در همایش های جمع بندی تاثیری در ارتقای درصد و سواد علمی دانشآموزان دارد و یا صرفاً به عنوان یک کار تبلیغاتی و برای کسب درآمد برای برخی از موسسات محسوب می شود؟ با سلام ، درصورتی که رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته موردنظر را کسب نمایید می توانید به تحصیل در آن رشته بپردازید ، لازم به ذکر است تعداد دروس جهت تطبیق به مدرک تحصیلی شما و نظر واحد دانشگاهی بستگی دارد. میتوانم با همین مدرک کاردانی فنی میتوانم در کنکور تجربی شرکت کنم؟

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.