اسکوتر برقی شگفت انگیز سگوی!

[ad_1]

فرارو-سگوی اخیرا بازار اسکوترهای برقی را با عرضه اسکوتر الکترونیکی GT2 با حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت راه اندازی کرده است. Segway GT2 یک اسکوتر برقی است که به دلیل عملکرد عالی خود وارد صنعت شده است.

به گزارش فرارو، مشخصات این اسکوتر برقی با استاندارد مورد انتظار اسکوترهای الکترونیکی ایستاده متفاوت بوده و از حالت عادی فاصله زیادی دارد. اسکوتر الکترونیکی معمولا بر روی چرخ های 8 اینچی نصب می شود در حالی که این اسکوتر دارای چرخ های 11 اینچی و دو موتور الکتریکی با توان مجموع 3 کیلو وات می باشد که قادرند سرعت 70 کیلومتر بر ساعت را فراهم کرده و در کمترین زمان به سرعت صفر برسند. بیش از 5 ثانیه که سرعت بالایی دارد.

اسکوتر

سگوی می گوید که سرعت 70 کیلومتر در ساعت باید فقط در مسیر استفاده شود. سرعت بالای Segway GT2 ممکن است در برخی مکان‌ها، مانند سه برابر سرعت قانونی اسکوترهای الکترونیکی در بلژیک، در صدور مجوز اختلال ایجاد کند. اما می توانید سرعت این اسکوتر را با یک اپلیکیشن گوشی هوشمند کاهش دهید. لاستیک های تیوبلس دارای ترکیب لاستیکی خاصی هستند که به دلیل ساختار ژله ای خاصیت خود ترمیم شوندگی دارد. این عملکرد ایمنی را در سرعت های بالا و در صورت برخورد با موانع حساس به سوراخ تضمین می کند.

اسکوتر

این اسکوتر دارای لاستیک های پهن تر از حد معمول است. ویژگی هایی مانند میرایی قابل تنظیم، سیستم تعلیق جلو با تکنولوژی بالا و صفحه نمایش واضح بین اسکوترهای سواری، این اسکوتر الکترونیکی را از جمعیت متمایز می کند. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که از Segway GT2 خارج از جاده استفاده کنید. GT2 سریعترین اسکوتر برقی نیست، زیرا Minimotors و Kaabo دارای چندین مدل اسکوتر با سرعت بالای 90 کیلومتر در ساعت هستند. سریعترین اسکوتر جهان در حال حاضر متعلق به ریون است که مدل RE90 آن قادر است تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت را طی کند. 120 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت خودروها در بزرگراه های بلژیک است.

این اسکوترهای پرسرعت مجهز به کلاه ایمنی هستند و لباس محافظ ندارند که این یک مسئله ایمنی است. Segway GT2 همچنین دارای کنترل کشش برای تنظیم سرعت و قدرت در هنگام احتمال لیز خوردن چرخ است. وزن این اسکوتر 52 کیلوگرم است و در مجموع با وزن سرنشین می تواند تا 150 کیلوگرم وزن داشته باشد. Segway GT2 حدود 120 کیلومتر برد دارد و تا پایان سال عرضه خواهد شد.

منبع: newmobility

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما