اعلام مهلت مجدد برای ثبتنام جاماندگان کنکور 99

با مطالعه این کتاب نیاز به مشاور نخواهید داشت.این کتاب نکاتی را به شما خواهد گفت که اکثر مشاوران هم نمی دانند. سطح یادگیری شما در این میزان ساعت موثر است. بهترین مشاور کنکور انسانی همه تکنیک های لازم برای یادگیری با کیفیت درس های مختلف را به شما یاد می دهد. و نه تنها از درس خواندن خسته نشوید بلکه با لذت این کار را انجام دهید . می باشد. از این کارت به همراه مدرک شناسایی داوطلب، برای تشخیص هویت دانش آموز جهت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری استفاده می شود. جلسه مشاوره برای هنرستانی ها و دانش آموزان تمامی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تا مقاطع سال دوازدهم و تمامی داوطلبین کنکور هنر «کاملاْ رایگان» برگزار می شود. این فصل یکی از مهمترین قسمتهای این کتاب هست که شمارا با چرایی تست زدن و نحوهی تست زدن، انواع تست و همچنین هنر آزمون دادن و چگونه آزمون دادن آشنا خواهیم کرد.

این برنامه ریزی زمانی، با کمک مشاور کنکور تجربی امکان پذیر خواهد بود. پس همین حالا برای مشاوره رایگان دوهفته ای با مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو تماس بگیر تا تفاوت وجود مشاور را با زمان حالت متوجه بشی. در ادامه فهرستی از مشخصات بهترین مشاور کنکور تجربی در اختیارتان قرار می دهیم که انتخاب را برای شما ساده تر می کند. مجموعه حاضر را به صورت خلاصه و قیمتی مناسب در اختیار داوطلبان قرار داده ایم تا بدون صرف زمان و هزینه زیاد،نسبت به چگونگی مطالعه درس زیست اگاهی یافته و کسب نتیجه مطلوب را فراهم اورند. مهم نیست چند میلیون هزینه می کنید ،مهم نیست چند ساعت در روز درس می خوانید. در این فصل در رابطه با مدیریت زمان صحبت خواهیم کرد و به شما یاد خواهیم داد چگونه ساعت مطالعه خود را افزایش دهید بدون اینکه نیاز باشد تفریح و خواب خود را کم کنید. مطالعه این کتاب را از همین لحظه شروع کنید چرا که هر چه دیرتر شروع کنید قطعا از رتبه برتر بودن دورتر خواهید بود. کتاب هم حتما مشاهده خواهید کرد که چرا کنکور روشهای خاص خود را دارد. ما این کتاب را در 10 فصل به شما ارائه دادیم .با انجام دادن 5 فصل اول به راحتی می توانید به رتبه ی زیر 1000 برسید و 5 فصل بعدی که در سطح بسیار بالاتری هستند و فصولی هستند که از دید خیلی از مشاورین هم پنهان مانده اند باعث می شود که شما رتبه ی زیر 100 برسید.

مشاور کنکور رفیعی گرگان

اگر فقط به یک فصل این کتاب عمل نکنید . در ادامه به نکاتی درباره مشاوره تلفنی کنکور می پردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر مشاوره ای مطلوب را تجربه نمایید. آیا محدودیت تماس تلفنی برای مشاوره کنکور تجربی 1401 وجود دارد؟ مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل میگردد. و این کتاب شامل نکات و راهکارهایی هست که هر دانش آموز درس خوانی باید بداند. در این فصل به شما یاد خواهیم داد چگونه حافظهی قوی داشته باشید که راحتتر مطالب را یاد بگیرید و تکنیکهای تقویت حافظه را به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد. چگونه مثل یک قهرمان عمل کنید و چگونه مدیریت ذهن خود را در دست بگیرید و از دغدغههای منفی و استرس به دور باشید همهی این موارد در این یک فصل گفته شده است چرا که اگر شما مدیریت ذهن داشته باشید قطعا موفق خواهید شد. شما می توانید فیلم ها و مصاحبه های انگیزشی داوطلبان سال های گذشته را ببینید و از آن ها انگیزه بگیرید.

ادامه تحصیل در هر رشته علمی و ورد به دانشگاه مستلزم تلاش و کوشش و همین طور آگاهی بالای از دروسی که هر سال در برنامه ریزی کنکور ارشد منتشر می شود، بستگی دارد. در این فصل شما با مواردی آشنا خواهید شد؛ که شاید تا الان عکس این مطالب را شنیده باشید ولی این مطالب هم مبنای علمی و تخصصی دارند و هم مبنای تجربی پس فقط به مواردی که ما میگوییم عمل کنید. این کتاب تغییرات زیادی داشته است و بهتر است منبع خود را تغییر دهید. برای خرید کتاب تست فوق با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. جهت تست زدن برای دروس زبان و آمار و روش تحقیق میتونید از کتاب های گروه روانشناسی استفاده کنید. موقع حل سوال تشریحی یا تست زدن ریاضی هم مثل شیمی و فیزیک هیچوقت نباید از ماشین حساب استفاده کرد چون ذهن رو تنبل میکنه. استاد واسه ادبیات من خودم یه حذفیاتی قائل شدم و فقط فقط تست قرابت و ارایه می زنم و تمرکزم رو این مباحثه به نظرتون کارم درسته ؟

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما