افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22

[ad_1]

فرارو- ویژگی های کامل و قیمت Moto G22 از منابع مختلفی از جمله وب سایت تست Geekbencgh فاش شده است.

به گزارش فرارو، علاوه بر وب‌سایت تست Geekbench، ویژگی‌های Moto G22 آینده را می‌توان در برخی از پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند NBTC، EEC و FCC مشاهده کرد. این لیست از مشخصات نشان می دهد که موتورولا، یک برند متعلق به لنوو، ممکن است به زودی این دستگاه را معرفی کند. امروز نیلز آرن مایر مشخصات کامل و قیمت Moto G22 را در سایت خبری تکنیک نیوز منتشر کرد. در ادامه این گوشی را بر اساس این گزارش جدید معرفی خواهیم کرد.

اطلاعات منتشر شده اخیر نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD + و نرخ تجدید 90 هرتز است. تصویری از گوشی هوشمند موتورولا با کد «هاوایی +» منتشر شده است. این گوشی اولین بار توسط ایوان بلاس، یکی از معروف ترین کارآگاهان فنی جهان معرفی شد. به گفته Blas، هاوایی پلاس دارای پنل OLED است، اما G22 دارای پنل LCD است. بنابراین ممکن است آستین یا راد (نام رمز) به عنوان Moto G22 عرضه شود.

افشای مشخصات و قیمت گوشی میان رده Moto G22
گوشی میان رده Moto G22 با پردازنده Helio G37 کار خواهد کرد. این تراشه برای اولین بار در Moto G Power (2022) که سال گذشته معرفی شد، مشاهده شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. همچنین می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد. این باتری احتمالا از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. با وجود باتری بزرگ، G22 تنها 185 گرم وزن خواهد داشت.

برای سلفی، G22 می تواند یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 داشته باشد. در پشت دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز 8 مگاپیکسلی ماوراء بنفش با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 118 درجه، لنز ماکرو با دیافراگم f / قرار دارد. 2.2. عمق 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4. این دستگاه بر روی جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 12 اجرا می شود و به کاربران یک اسلات برای کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه ارائه می دهد.

Moto G22 احتمالا در رنگ هایی مانند مشکی کیهانی، آبی یخی و سفید عرضه خواهد شد. در مورد قیمت این دستگاه فرضیاتی وجود داشت. قیمت این گوشی 200 یورو (حدود 228 دلار) پیش بینی می شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما