اهمیت مشاوره کنکور حرفه ای

رشته های ارائه شده در تمام واحد های دانشگاه آزاد کشور در دفترچه انتخاب رشته آزاد 1400 قرار داده شده است و هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل متناسب با گروه آزمایشی خود از داخل دفترچه می باشد. بديهي است داوطلبان مذكور درصورت عدم انصراف قطعي از تحصيل تا تاريخ تعيين شده، درصورت موفقيت و قبولي در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود نمي باشند. در دوره کنونی به دلیل گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری و پیشرفت و فراگیری زیرساخت های شبکه های ارتباطی کلیه مناطق کشور، شرایطی مهیا شده تا داوطلبا ساکن در مناطق دورافتاده و محروم از امکاناتی که امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی به صورت حضوری رو ندارن با در دست داشتن تنها یک گوشی تلفن به بهترین مراکز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری دست پیدا کنن و سوالا و دغدغه های کنکوری خودشونو با بهترین مشاورا و کارشناسای این زمینه در میان بذارن و با صرف حداقل هزینه، زمان و انرژی به حداکثر اطلاعات و داده ها در مورد کنکور سراسری دست پیدا کنن. یک مشاور تحصیلی خوب می تواند برای داوطلبین برنامه ریزی کنکور مختص به خودشان را ارائه دهد.

مثلا اینکه داوطلبان در مطالعه کنکوریشون، برای خوندن هر کدوم از دروس از چه متد و شیوه های مطالعاتی استفاده میکنن؛ در همین زمینه، کارشناسا و مشاورای تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری اقدام به بیان کلیه متد و شیوه های مطالعه دروس، روش های تند خوانی و روانخوانی، یادداشت برداری، خلاصه نویسی، مرور و تمرین، بازخوانی، تمرین تست زنی و بیان نکات ضروری جمع بندی میکنن درضمن میتواین رشته های بدون کنکور را در لینک قبل مشاهده کنید. در مرکز مشاوره همراه تحصیلی مشاوره کنکور توسط رتبه های برتر کنکور و مشاوران مجرب برای داوطلبان کنکورهای سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری فراهم شده است تا اینکه داوطلبان بتوانند از بروزترین روش های مطالعه و تست زنی و همچنین جدیدترین منابع کمک آموزشی کنکور مطلع شوند. در گرایش زبان و ادبیات انگلیسی طی سه ترم، دروس پایه که شامل خواندن، نگارش و مکالمه است، آموزش داده میشود تا دانشجو با مسائل اساسی زبان آشنا گشته و آماده مطالعه دروس تخصصی خود شامل ادبیات انگلیسی، ترجمه، زبانشناسی و روش تدریس، آزمونسازی و نقد ادبی گردد. چون شما وقتی اصل قضایای فیزیک رو به صورت تئوری ندونید، مسلما نمی تونید مسائل فیزیک کنکور رو درست حل کنید و یا تست بزنید.

مشاور کنکور تجربی رایگان

در صورت مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید با مشارین مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید. برای دریافت مشاوره کنکور سراسری ، با شماره تلفن مشاوره تحصیلی کنکور پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید. در جلسات مشاوره تحصیلی داوطلبان ابتدا تعیین سطح می شوند و در نهایت بر اساس شرایط علمی که دارند مورد مشاوره تحصیلی قرار میگیرند. در سال های اخیر رشته دبیری دانشگاه فرهنگیان به شدت مورد استقبال داوطلبان کنکور قرار گرفته است. با توجه به شرایط سخت و پر استرس دوران قبل از کنکور، مشاوره تحصیلی می تواند آرامش روانی مناسبی را برای داوطلبان فراهم نماید و به لحاظ انگیزشی داوطلبان را تقویت کند. با توجه به تبلیغات گوشخراش و آزاردهنده ی مافیای کنکور، پیدا کردن یه آموزشگاه و مرکز برنامه ریزی کارامد خیلی سخته. این دفترچه شامل 100 تست چهارگزینه ای است که داوطلبان به مدت 75 دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات آن را خواهند داشت. مشکلاتی که برای داوطلبان ساکن در مناطق محروم مضاعف میشه؛ در همین راستا و در سالیان اخیر مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری جایگاه خودش رو بین مراکز مشاوره تحصیلی پیدا کرده، به طوری که اهمیت و جایگاه ویژه ای در این مراکز پیدا کرده .با مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد میتوانید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید.

مشاوره کنکور انسانی 99

با توجه به هزینه بالای رفت و آمد و شرکت در جلسات حضوری مشاوره تحصیلی، داوطلبا در زمینه کسب اطلاعات پیرامون شرایط و ضوابط کنکور سراسری با مشکلا و چالش های متعدد مالی روبرو میشن. گاهی برخی از داوطلبان کنکور سراسری به دلیل عدم آگاهی از انواع روش های برنامه ریزی در فرایند مطالعه کنکوری خود با مشکل روبرو میشن؛ در چنین مواقعی و به منظور پیشگیری از وقوع این شرایط به داوطلبا و متقاضیای کنکوری توصیه میشه که با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری و در میون گذاشتن پرسش ها و دغدغه های خودشون با مشاورا و متخصصای تحصیلی کارشناس در حوزه کنکور سراسری با صرف کمترین هزینه و انرژی و زمان به بهترین و بالاترین مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برسن و با به کار بستن اون مشاوره ها باعث ایجاد تغییر و تحول در فرایند مطالعه کنکوری خودشون بشن. هرچند اگر همین مدت زمان رو هم برای مطالعه و تست زنی استفاده کنید خیلی بهتره و یا مروری بر مطالب امروز و روز های قبل داشته باشید. از این مهم غافل نشوید و گوی سبقت را از همسن و سالان خود در این زمینه هم بربایید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما