اولین موتورسیکلت برقی تریومف با 180 اسب بخار قدرت!

[ad_1]

فرارو-Triumph به تازگی یک موتور سیکلت الکتریکی به نام TE-1 را عرضه کرده است. این موتورسیکلت دوستدار محیط زیست تا 180 اسب بخار قدرت تولید می کند و به نظر می رسد در صدر بازار دو چرخ قرار دارد و رقیبی سرسخت برای برخی از معتبرترین برندها در بخش خودروهای برقی دو چرخ خواهد بود.

به گزارش فرارو، گسترش سریع موتورسیکلت های برقی، برندهای سنتی قدرتمندی مانند هارلی دیویدسون را مجبور به تولید نسخه های الکتریکی از موتورسیکلت ها خواهد کرد. Triumph TE-1 اولین محصول الکتریکی این شرکت انگلیسی خواهد بود و این شرکت قصد دارد با TE-1 با اشتیاق وارد این عرصه شود. این موتورسیکلت اولین بار در سال 2019 به طور رسمی معرفی شد و اکنون این شرکت در فاز سوم پروژه خود، Triumph TE-1 را با ویژگی های جدید معرفی کرده است.

اولین موتورسیکلت برقی قدرتمند Triumph // ویرایش

تصاویر اولیه این محصول یک موتورسیکلت برقی بسیار زیبا و به ظاهر توانمند را نشان می دهد. تیزر کوتاهی نیز از این محصول منتشر شده است. طراحی پیچیده Triumph TE-1 باید با عملکرد مطابقت داشته باشد، اگرچه هنوز جزئیات فنی منتشر نشده است. بر اساس شایعات این موتورسیکلت برقی دارای موتور 180 اسب بخاری است که مرحله بعدی تست روی این موتورسیکلت شامل تست جاده و پیست خواهد بود که پس از آن تنظیمات و کالیبراسیون نهایی دوچرخه الکترونیکی انجام می شود.

اولین موتورسیکلت برقی قدرتمند Triumph // ویرایش

در تمام طول مسیر، مهندسان این شرکت به دقت دستگاه را تنظیم می کنند تا از کارکرد آن قبل از تولید مطمئن شوند. Triumph در حال کار بر روی پروژه ای با ویلیامز Advance Engineering، Integral Powertrain و دانشگاه وارویک است. این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول منتشر نکرده است. TE-1 اولین موتورسیکلت الکتریکی این برند خواهد بود، در گذشته این شرکت چندین موتورسیکلت با باتری عرضه کرده است.

در تابستان 2020، این شرکت دوچرخه برقی Trekker GT را عرضه کرد. این دوچرخه با قیمت 3750 دلار، طراحی زیبا و ترکیبی از موتور و باتری با پدال شیمانو دارد که 44 پوند فوت گشتاور تولید می کند و برد 90 مایل دارد. ما انتظار داریم TE-1 قدرتمندتر از Trekker GT و همچنین مقرون به صرفه تر باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما