اپل واچ چند ماه قبل از اینکه پزشک زومیت را تشخیص دهد علائم مشکل تیروئید را تشخیص می دهد

[ad_1]

یک پرستار دانشجوی استرالیایی دارندگان اپل واچ را تشویق می کند تا هشدارهای ضربان قلب را فعال کنند. این به این دلیل است که دستگاه می تواند ماه ها قبل از تشخیص علائم تیروئید این موضوع را تشخیص دهد.

به گفته اپل اینسایدر، Apple Insider به بسیاری از افراد کمک کرده است تا مشکلات قلبی را شناسایی کرده و آنها را تشویق کند تا به دنبال مراقبت های پزشکی اضافی باشند. انتشار اخیر TickTook نشان داد که اپل واچ ممکن است تغییرات اولیه را که ممکن است ماه‌ها بعد شناسایی شوند را تشخیص دهد.

در 2 فوریه، لورن ویدیویی را در TickTock به اشتراک گذاشت و بینندگان را تشویق کرد تا هشدارها را برای تشخیص ضربان قلب پایین و بالا، ریتم های نامنظم و سطح ضربان قلب فعال کنند. در ویدئویی که توسط The Independent مشاهده شد، یک پرستار سیدنی گفت که باید مدت ها پیش این ویژگی ها را روشن می کرد.

تشخیص غده تیروئید با کمک اپل واچ

لورن گفت که او چند هفته پیش به بیماری تیروئید مبتلا شده است. با این حال وی اظهار داشت:

اگر اپل واچ من را از Valley of Change مطلع می کرد، متوجه می شدم که اتفاقی در حال رخ دادن است.

لورن ولی گفت: “Lauren Valley در کنار نمودار سلامت”.

به جای اینکه منتظر بدتر شدن علائم باشم، می توانستم در ماه اکتبر به پزشک مراجعه کنم. وقتی این افت شدید در چند روز اتفاق افتاد، به این معنی بود که سیستم قلبی عروقی من قبلا ضعیف کار می کرد.

مقاله مرتبط:

این کاهش با علائم دیگری مانند خستگی، حساسیت به گرما، افزایش وزن، خشکی پوست و افزایش تحریک پذیری همراه است. دکتر لورن در ماه سپتامبر تشخیص داد که او مشکل تیروئید دارد و از آن زمان تحت درمان است.

لورن گفت:

مایلم تمام تنظیمات اپل واچ را فعال کنم تا متوجه تغییرات شده و در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنم.

از زمان انتشار ویدیوی لورن در تیک تاک، بیش از 351000 نفر از آن بازدید کرده و 2500 بار لایک کرده اند. نظرات این ویدیو در مورد عملکرد قلب اپل واچ مثبت بود، از جمله جمع آوری داده های ضربان قلب برای استفاده توسط پزشکان.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما