اپیدمی کمردرد پس از همه گیری عروق کرونر؟

[ad_1]

فرارو در حالی که به لزوم استفاده از ماسک و پروتکل‌های پزشکی برای پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب توجه می‌شد، در این دوره کمتر به نشستن و فرم بدن توجه می‌شد.

شیوع تاج در دو سال گذشته استرس زا بوده است. با این حال، به نوعی این وضعیت ما را آرام کرد. مدیران جلسات را از راه دور با شلوارهای خانگی راحت برگزار می کنند. همچنین آموزش از راه دور برای کودکان به یک امر عادی تبدیل شده است. با این حال، این معیارهای جدید می تواند برای وضعیت بدن ما مشکل ساز باشد.

اکنون لپ تاپ ها جایگزین دسکتاپ و دسکتاپ شده اند. کار با لپ تاپ یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای کمر شما بیفتد. کار از روی کاناپه بدترین کار برای پشت است.

حدود 18 تا 20 درصد از جمعیت کشور در طول زندگی خود از کمردرد رنج می برند که دلیل آن شرایط جسمانی نامناسب است. کمردرد علت اصلی ناتوانی در سراسر جهان است. روشی که کمردرد مزمن بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارد، آن را به یک تهدید واقعی تبدیل می کند. راست نشستی؟

به احتمال زیاد نوع نشیمنگاه در هنگام فلاش تاج مورد مطالعه قرار نگرفته است اما به جرات می توان گفت که در هنگام فلاش تاج وضعیت بدتر شده است. کمردرد، یک بیماری مزمن قابل پیشگیری، هر ساله هزینه زیادی برای ما دارد.

کمردرد دومین عامل اصلی فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی چین است. علاوه بر این، کمردرد و عوارض آن بین 67.5 تا 94.1 میلیارد دلار در سراسر جهان هزینه دارد.

کمردرد و هزینه مبارزه با تأثیر آن بر سلامت بدن ششمین عامل پرهزینه در اقتصاد مراقبت های بهداشتی ایالات متحده است که باعث میلیاردها پوند در انگلستان می شود. نه کار در خانه و نه آموزش از راه دور کامل نشده است. تا سپتامبر 2021، 45 درصد از کارکنان تمام وقت در ایالات متحده از خانه کار می کردند. اکنون 61 درصد از آنها می خواهند از خانه به کار خود ادامه دهند.

در چین، 45 درصد از شرکت ها شرایط کار را از خانه ارائه می دهند. حدود 57 درصد از کارمندان هیبریدی سه روز کار اداری و دو روز کار در خانه را دوست دارند. پس از اتمام دوره قرنطینه، دانش آموزان شخصاً در ماه ژانویه در مدرسه ای در شهر شیان چین حضور خواهند یافت.

کارکنان خانه و دانشجویان آموزش از راه دور می توانند بهترین رایانه ها، میزها و صندلی ها را در صورت امکان خریداری کنند. اما اگر ندانند در چه وضعیتی و چگونه بهتر بنشینند، وضعیت بهتر نمی شود. فقط دانستن اینکه وضعیت فیزیکی شما در معرض خطر است برای سلامتی طولانی مدت مهم است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما