ایلان ماسک: تمامی بازی های استیم را می توان بر روی خودروهای تسلا-زومیت بازی کرد

[ad_1]

ایلان ماسک او اعلام کرد که در حال کار بر روی امکان راه اندازی یک کتابخانه بازی Steam بر روی خودروهای تسلا است. ماسک در پاسخ به توییت اکانت رسمی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red و رایان مک کافری IGN گزارش می دهد که تسلا در تلاش است تا بازی های Steam را به طور کامل برای دارندگان خودروهای تسلا در دسترس قرار دهد.

این سطح از پشتیبانی تقریباً بالاتر از وعده های SteamDock است. به عبارت دیگر، اگر یکی از بازی های استیم روی خودروهای تسلا کار نکند، اشتباه محسوب می شود.

تام هاردارد در پست بعدی توییتر خود گفت: “آیا Cyberpunk بخشی از تضمین CyberTrack خواهد بود.” ماسک به سادگی گفت: 100 درصد.

پیش از این، ایلان ماسک اعلام کرده بود که کاربران می توانند Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را در سیستم سرگرمی داخلی به روز شده این شرکت بازی کنند. بنابراین، قبل از انتشار توییت امروز، جزئیات حرکت تسلا در دسترس بود. با این حال، هدف از سازگاری گسترده با پشتیبانی کامل از کتابخانه بازی های رایانه شخصی، خبر خوبی است.

نمای سه بلوک اصلی تسلا سایبرتراک

تسلا با معرفی اولین خودروی برقی ممتاز خود، مدل S، در سال 2012، مرزها را با ارائه سرگرمی و پتانسیل فکری به خودرو فراتر برد. با این حال، با انتقال تسلا از سیستم های مبتنی بر تراشه اتم اینتل به APU های مدرن AMD Rizen، قابلیت های سرگرمی این نمایشگر بزرگ بهبود یافته است.

مقالات مرتبط:

گیمرهای Steam باید چه عملکردی از یک ماشین تسلا که روی تراشه AMD خود کار می کند انتظار داشته باشند؟ برخی از آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر تراشه AMD سه تا چهار برابر سریع‌تر از پردازنده‌های همه منظوره اینتل کار می‌کند. در زمینه بازی، فقط تسلا ادعا می کند که سیستم اطلاعات سرگرمی اصلاح شده این شرکت از پلی استیشن 5 قدرتمندتر است.

بر اساس گزارش های اخیر، تسلا از تراشه سفارشی Ryzen YE180FC3T4MFG استفاده می کند که شامل یک پردازنده 12 نانومتری چهار هسته ای Zen Plus با فرکانس 3.8 گیگاهرتز و چهار مگابایت حافظه نهان L3 است. علاوه بر این، از شتاب دهنده سه بعدی که حاصل هسته های گرافیکی داخلی RDNA2 است، پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که سیستم سرگرمی تسلا از سیستم عامل لینوکس سفارشی شده استفاده می کند.

اگرچه خودروهای تسلا از یک سیستم کمکی قدرتمند استفاده می‌کنند، اما انتظار نداریم که دارندگان خودرو هنگام رانندگی با استیم بازی کنند. با این حال، سیستم سرگرمی داخلی خودرو می تواند برای مسافران مفید باشد، حتی زمانی که رانندگان برای شارژ توقف می کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما