اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

سلام استاد یه مشکلی دارم من که ممنون میشم خوب راهنماییم کنید.استاد من تا امروز دستو پا شکسته خوندم بعد مریض شدم و دو هفته است که درس نخوندم و مطالب قبلی کلا یادم رفته و الان یه بیماری دیگه ای هم دارم که متاسفانه یکی دوهفته بعد باید عمل جراحی بشم و بعد عمل دو هفته باید بستری بشم بعد پدرو مادرم میگن که نبیاید پشت کنکور بمونی و هم میگن باید معدل دیپلمت خوب باشه عنی من باید خرداد ماه صرف امتحنات نهایی بکنم الان توصیه شما برای این جور شرایط چیست پشت کنکور بمونم بهتر میشه برام برای هدف تاپ؟ پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر دارای دو بخش می باشد. در کنکور سال 95 درس ادبیات بصورت مبحثی سه تست از لغات ، دو تست املاء ، سه تست تاریخ ادبیات ، آرایه سه تست ، زبان فارسی 5 تست و قرابت معنایی هم 9 تست سهم داشتند.بیشترین درصد دروس مربوط به قرابت معنایی محسوب میشد با 32 % که میتواند مقدار قابل توجهی باشد.

مشاوره غیرحضوری کنکور

داوطلبان کنکور ۹۹ شاهد تغییر مداوم تاریخ برگزاری کنکور بوده و به نوعی از این جنبه، تنش روحی سختی را تجربه کردند. دانشجویان روزانه برای شرکت در کنکور 1401 می بایست نسبت به تکمیل این فرم و ارائه آن به دانشگاه محل تحصیل اقدام نمایند. بهترین مشاور کنکور تجربی در درجه اول شخصی است که جزو نفرات برتر کنکور تجربی بوده و در رشته مورد علاقه دانش آموز و در دانشگاه دولتی برتر مشغول به تحصیل باشد. ثبت نام کنکور دکتری معمولا در آذر ماه هر سال شروع می شود و این زمان یک بار تمدید می شود. داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در برخی از دانشگاه ها همچون دانشگاه علمی کابردی بدون نیاز به مرتبط بودن دیپلم شما با رشته مورد نظر، امکان ادامه تحصیل را می دهد. کلاس مشاوره زمستان هم ثبت نام کن خیلی می تونه برات مفید باشه. اگه پشت بمونم و معدل سال دیگه تاثیر داشته باشه که بدبخت میشم.

دیماه سال ۷۶ اشتباه شد .

مشاوران تلفنی از ویژگی و قابلیتهایی برخوردار هستند که موجب گشته ما به اهمیت بالای آن در طی این چند سال گذشته پی ببریم. مشاوره کنکور تلفنی امروزه به یکی از نیازهای اصلی افراد در جامعه تبدیل شده است که در این بخش از مقاله به برخی از ویژگی و خصوصیات آن اشاره خواهیم نمود. این روزها یکی از دغدغههای نوجوانان و جوانان این است که چگونه میتوانیم یک مشاور باتجربه و قدرتمند را بیابیم که ما را با تمام استراتژیهای کنکور آشنا کند؟ در گپچه این امکان فراهم است که با اطلاعات و تمام جزئیات مشاوران خود را انتخاب و در همان صفحه نیز به ثبت برسانید. وقتی که نیاز افراد به مشاوره کنکور افزایش پیدا کرد، مشاوره تلفنی نیز در این زمینه به رشد قابل توجهی دست یافت. شما تنها با یک تماس میتوانید از خدمات مشاوران کنکور بهرهمند گردید و فرقی هم ندارد که در کجا زندگی میکنید. در این درس به خرید منبع جدید نیست و با اعمال تغییرات میتوانید از منابع سال گذشته استفاده کنید. دیماه سال ۷۶ اشتباه شد . مثلاً داده های آماری به ما میگه که طبق سال قبل رتبه 1000 تا 1100 پزشکی بابل قبول میشه اما آیا امسال هم این اتفاق خواهد افتاد؟

مساله بعدی اینه که اگر شما مثلا پزشکی قبول میشین و خدایی ناکرده فیزیوتراپی رو زودتر از پزشکی زدین. این دانشجوی پزشکی در ادامه به برنا گفت: در دانشگاه متوجه شدم که برخی از رتبه های ممتاز کنکور نیز همانند من از همان سالهای اول یا دوم دبیرستان، مشاور یا دبیر کنکور داشته اند. من دانشجوی دکتری تخصصی مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دبیر سابق انجمن علمی مشاوره هستم. مشاوره کنکور به منظور تلاش و استمرار فردی و همچنین بهترین نتیجه و بازدهی در زمان کنکور برای داوطلبان تعبیه شده است که به صورت حضوری و غیرحضوری انجام میگیرد. برای مشورت در مشاوره کنکور رایگان هیچ فرقی ندارد که شما در چه رشته تحصیلی فعالیت دارید، یا قصد دارید کدام رشته دانشگاهی را انتخاب کنید. ببینید دوستان پاسخ این سؤال را خود نیز باید تعیین کنید که آیا در هنگام تستزنی، برنامه ریزی و بسیاری از مسائلی که در این مقاله اشاره داشتهایم، به مشاور نیاز خواهید داشت یا خیر، که رسیدن به نتیجه مطلوب نیز مستلزم مشورت با افراد کاردان است. بعد از خودرا بیازمایید این صفحه از تیتر ترکیب اکسیژن با فلزها و نافلز ها تا صفحه 62 انتهای خود را بیازمایید حذف شده است . اگر برای وقت و انرژی خود ارزش قائل هستید و میخواهد از زمان بهترین استفاده را ببرید به مرکز مشاوره کنکور گپچه مراجعه کنید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما