این 10 Manget را به خرید کارتن خود اضافه کنید

برخی از این کشورها (کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، ترکیه، کشورهای اروپایی) به صورت مستقیم عسل را از کشور ایران وارد می کنند و برخی دیگر ازآن ها از طریق واسطه و غیرمستقیم عسل را از ایران خریداری می کنند. اغلب افراد جامعه فکر می کنند کالا و بسته بندی آن دو بخش جدا از هم هستند و کالا مصرف می شود و بسته بندی آن نوعی زباله است که باید دور ریخته شود در حالی که این گونه نیست.طبق تحقیقات انجام شده بسته بندی هوشمندانه کالاها افزایش فروش محصولات را به دنبال دارد.

این در حالی است که چینی ها از هر کدوی زنبور عسل حدود ۱۲ کیلوگرم ژل رویال به دست می آورند که غذای ملکه زنبور عسل است و هر کیلوگرم آن ۵ میلیون تومان ارزش دارد. سرانه مصرف عسل در جهان به طور متوسط بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرم است و این در حالی است که سرانه مصرف این محصول در ایران حدود یک کیلوگرم یعنی بیش از ۳ برابر میانگین مصرف جهانی است. این نوع کارتن در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوا نیز مقاومت خوبی دارد و می تواند از محصول در برابر خطرات احتمالی در شرایط مختلف نگهداری کند.

کارتن بسته بندی های 5 لایه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه حین جابجایی هستند. شرکت های صادر کننده از طریق فروش کارتن پنج لا در حوزه صادرات این محصول اقدامات بزرگی کرده اند ، کشورهایی از قبیل افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه بزرگ ترین مشتریان خارجی هستند که خرید کارتن پنج لایه و دیگر محصولات مرتبط را از ایران انجام می دهند. کارتن های پستی در ابعاد مشخصی طراحی می شوند، به طوری که با شناخت انواع مدل های آن ها می توانید از هر یک در بسته بندی کالاهای مختلف استفاده کنید و قابلیت چاپ روی این بسته بندی این امکان را به شما می دهد تا نام و نشان تجاری کسب و کار خود را روی کارتن چاپ کرده و بدین طریق بازاریابی خوبی برای کسب و کار خود داشته باشید.بدین ترتیب در تجارت های الکترونیک می توان با انتخاب جعبه ها و لوازم بسته بندی باکیفیت و در عین حال ارزان، فرایند ارسال کالاها را با ایمنی بیشتری انجام داده و از بسته بندی های خاص به منظور بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود استفاده کرد.

توجه داشته باشید که سالم به مقصد رسیدن اشیا منزل شما بستگی زیادی به جنس و کیفیت کارتن های استفاده شده دارد، به همین جهت توصیه می کنیم که در هنگام خرید سعی بر آن داشته باشید تا بهترین و بی نقص ترین کارتن ها را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.و اینکه به یاد داشته باشید :که با توجه به اینکه کارتن هزینه ی اضافی نیست و برای جابجایی لازم است. با ما در وبسایت کارتن پایتخت همراه باشید تا راهنمایی های لازم را برای خرید کارتن اسباب کشی دریافت کنید. امروزه داستان فرق دارد و امنیت وسایل و اثاثیه در طی اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به ویژه زمانی که در اسباب خود وسایل شکستنی نیز حمل نمایید. بخصوص انواع صادراتی آن به دلیل اهمیت ویژه به بحث بسته بندی در بسیاری از کشور ها به خصوص کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، نیاز به توجه خاصی دارد. جهت استعلام قیمت به روز کارتن بدون چاپ با کارشناسان بخش فروش مجتمع چاپ و بسته بندی های پک تماس بگیرید. طرح روی بسته بندی شانس شما را برای جذب متقاضیان افزایش مییابد زیرا در وهله اول، نگاه مشتری به سمت طرح روی پک رفته و همین عامل سبب متمایز شدن محصول شما در میان سایز کالاها در بازار رقابت خواهد شد. با بازاریابی و برند سازی می توان خود را مطرح کرده تا مشتریان مد نظرتان شما را به عنوان فروشنده، تاجر، تولید کننده عسل بیابند. این کشور عسل وارداتی از ایران را با برند ترکیه به کشورهای حوزه خلیج فارس ، قفقاز و اروپا مجددا صادر می کند.

لازم به ذکر است برای تعداد کمتر از 1000 عدد از چاپ تک رنگ استفاده می شود. محتواهایی که بر روی هر بسته درج و چاپ میگردند، با هم تفاوت داشته و بر اساس استاندارهای لازم و نوع شرکت و سازمان انتخاب می­شوند. این مراحل تقریبا در تمامی محصولات یکسان است که برای صادر کردن لازم است طی شود. اگر به دنبال افزایش ارزش محصول عسل خود هستید، می توانید با مراجعه به صفحه محصولات جار و بطری شیشه بازرگانی شیشه سلیمی اقدام به ثبت سفارش نمائید. همچنین براساس آمار گمرک در یک ماهه نخست سال ۹۶، ایران تنها یکبار اقدام به واردات موم زنبور عسل از کشور آلمان به ارزش بیش از ۳ هزار دلار کرده است. این کشور این ماده پر خاصیت را وارد کرده و خود مجدد آن را صادر می کند. به خاطر داشته باشید که هر چه عسل پر رنگ تر باشد، طعم آن سنگین تر است.

حداقل ضخیم تر از مقوا است. مهمترین و اصلیترین فاکتور در بسته بندی مرکبات صادراتی این است که مرکبات با بالاترین کیفیت و حداقل میزان خرابی و پرتی به مقصد برسند. به طور معمول کارتن پنج لایه توانایی و ظرفیتی در حدود ۲۰ تا ۴۵ کیلو گرم وزن را دارد که بسته به نوع کالا م استحکام مورد نیست از انواع این کارتن جهت بسته بندی استفاده می شود . لایه فلوت معمولا از ضخامت بیشتری هم برخوردار است. کارتن با فلوت EB به ضخامت 4 الی 4.5 میلیمتر تولید می گردد، همانطور که از نام آن پیدا شده است این ورق از ترکیب فلوت های E و B ساخته میشود. این روزها اغلب عسل را پاستوریزه می کنند، اما در بازارهای بومی می توانید انواع خام آنرا نیز پیدا کنید. می توانید لوگوی فروشگاهتان را به همراه آدرس اینترنتی و شماره تلفن بر روی کارتن پستی خود چاپ کنید .

اگر عسل را در محلی خشک و خنک نگهداری کنید، می توانید برای زمان نامحدود از آن استفاده نمایید. در حال حاضر با توجه به نوع سفارش از جهت چاپ، روش تولید و تیراژ سفارش در ابتدا زمان تحویل مشخص شده و معمولا در زمانی کوتاه تری سفارش آماده تحویل می باشد. لطفا تاریخ تولد خود را مشخص کنید. تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش به پاسخ به این سوال خواهیم پرداخت. به طور مثال استفاده از ظروف پلاستیکی با دربهای پمپی نیز از دیگر ایدههای جذاب برای بسته بندی این محصول است. معمولا فروشندگان عسل که ایده های جذاب تری از بطری و ظرف های بسته بندی عسل پیدا می کنند محبوبیت بیشتری دارند.

بعد از برند سازی و بازاریابی فرآیندی طی می شود تا مشتریان از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و پول را واریز کنند و خرید کارتن پنج لایه – safapack.com – معامله انجام گیرد. بنابراین با انتخاب یک کارتون بسته بندی خرما مناسب میتوانید با مناسبترین هزینه، یک تبلیغ و بازاریابی فوقالعاده برای برند خود داشته باشید. اگر شما نیز به خدمات طراحی بسته بندی شیک دارید، استودیو توسعه برند فهار با بیش از یک دهه سابقه در طراحی انواع بسته بندی محصول (شیشه ای، فلزی، مقوایی و پلاستیکی) آماده یاری شما عزیزان در این زمینه است. در ادامه قصد داریم قسمت کوچکی از محصولاتی که در این مجموعه تولید می شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم . اما اگر جعبه ای که برای محصول خود در نظر گرفته اید دارای چاپ و ابعاد سفارشی است ادامه مطالب را از دست ندهید.

در ادامه خلاصهای از طرحتوجیهی بستهبندی این محصول ارائه شده است. ظروف نکهداری از عسل و عرضهی آنها به شکلهای مختلف و متنوعی طراحی شدهاند اما اغلب آنها از یک کلیت یکسانی، پیروی میکنند. زنبور عسل، محصولات و فرآورده های متنوعی می تواند تولید کند از جمله: عسل، موم، بره موم، ژل رویال و گرده. ژل رویال (royal jelly) به عناوین دیگری همچون شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه نیز شهرت دارد؛ این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش بوده و در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده است. در حال حاضر بسیار معمول است که این آسترها نیز از بخش قابل توجهی از محتویات بازیافتی، تهیه شده از مقوا قدیمی یا سایر منابع کاغذ دست دوم، تشکیل شده باشند. مصرف عسل در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان بالاست.

مدیرعامل شیرین عسل در پایان هدف از همه این فعالیتها را تولید محصولات سالم، با کیفیت و قیمت مناسب برای سلیقههای مختلف جامعه، جلب اعتماد مشتریان و کسب سهم بیشتر بازار در ایران و دهها کشور جهان میداند. عسل هم مانند بقیه محصولات برای صادرات قوانینی دارد که در همه محصولات تقریبا یکسان است. تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا . اگر بسته بندی تان برای مشتری جذابیت نداشته باشد سراغ محصول دیگری خواهد رفت .

عسل در اروپا دارای پتانسیل بالایی برای صادرات است و تولیدکنندگان این محصول می توانند با بالا بردن کیفیت آن و شناخت ذائقه ی مشتری و توجه به سورتینگ محصول سود و ارز آوری قابل توجه و بسیار خوبی داشته باشند. عسل یک محصول سخت فاسد می باشد و دیر فاسد می شود حمل و نقل آن بسیار آسان است و زحمت زیادی برای صادر کردن از این بابت ندارد. میزان حجم محصول نیز مورد محاسبه قرار میگیرد تا خارج از حد توان بستهبندی نباشد، در این صورت حمل و نقل کالا نیز با سهولت انجام میشود. عسل طبیعی ماده ای سخت فاسد یا دیر فاسد است به همین دلیل حمل و نقل آن آسان تر است. به کارتن بزرگ تر که در برگیرنده همه چیپس ها می باشد، کارتن مادر میگویند. سهم نیوزلند و آرژانتین نیز به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد در بازار جهانی است.

عسل (Honey) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۴۰۹ شناخته می شود. البته میتوان این مشکل را به سادگی رفع کرد. جعبههای کشویی یکی از استراکچرهای خوب و پرکاربردی هستند که میتوان از آنها استفاده کرد. یکی از کاربرد های کارتن لمینتی در بسته بندی میوه است. عموما برای تولید کارتن مادر مقوایی، بسته به نوع محصول، از ورق ۳ لایه و ۵ لایه استفاده میکنند. که در نهایت با این فرایند کارتن سه لایه ساخته می شود. این نوع کارتنها هم در انواع دو سه لایه و پنج لایه و هم در ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشوند. خرید عمده ورق کارتن 5 لایه به صورت اینترنتی باعث می شود تا در هر جایی که هستید سریع انها را دریافت کنید. این فیلم ۹ لایه در محصولاتی مثل ویفرهای شیرین عسل به کار میرود که ماندگاری و تازگی محصول را برای مدت طولانیتر، تضمین میکند.

در بستهبندی مقوایی، علاوه بر اهمیت دادن جنس مقوا به لحاظ بهداشتی، باید به ظاهر جعبه نیز توجه کرد. آلمان در واردات نیز سهم زیادی دارد و در واقع عسل را Re Export می کند. این مورد در طراحی بسته بندی عسل تأثیرگذار بوده و در واقع شکل نهایی آن را تعیین میکند. بسته بندی صادراتی برای حفظ و نگهداری محصول داخل آن طراحی و تولید می شود. ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با عراق دارد. بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات عسل با توجه به ظرفیت بازار و روابط تجاری آسان را کشورها آلمان، چین و قطر دارا هستند. زمانی که یک محصول خاص، مانند عسل را بستهبندی میکنیم باید به شکل ظرف اصلی که عسل داخل آن قرار گرفته و محفظهای که محصول را نگه میدارد توجه کنیم. یکی از دلایل اصلی خاص بودن و بهکار بردن خلاقیت در طراحی بسته بندی عسل همین موضوع فاسد نشدن آن است.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما