باز کردن بسته بندی و نگاهی دقیق تر به Falcon 3 GLX – Zomit

[ad_1]

شاهین 3 در آخرین روزهای سال 2021 معرفی شد. این دستگاه جدیدترین دستگاه از خانواده محصولات GLX محسوب می شود و جنرال لوکس آنقدر به قابلیت ها و پیشرفت های آن اطمینان دارد که آن را «رقیب جدی پرچمداران بزرگ دنیا» می داند. در زومیت، ما این فرصت را داشتیم که فالکون 3 را زیر ذره بین قرار دهیم و توانایی های آن را ارزیابی کنیم. اما قبل از انتشار نقد و بررسی شاهین 3، تجربه اولیه خود را از گوشی جدید GLX با شما در میان می گذاریم. ادامه بده بسته را باز کنید و از نزدیک به شاهین نگاه کنید 3 با زومیت همراه باشید.


بهبود بصری شاهین 3 در نگاه اول آشکار است. دیگر خبری از لبه های ضخیم یا بریدگی روی نمایشگر و پنل LCD نیست. نسل جدید شاهین ظاهر مدرن تری دارد و نمای جلویی آن شبیه گلکسی اس 10 پلاس است. همانطور که از دستگاه در رده قیمتی شاهین 3 انتظار می رود، بدنه دستگاه کاملا پلاستیکی است. اما قاب ظاهری فلزی دارد و پنل پشتی آن بافتی شبیه به چرم مصنوعی دارد.

طرح شاهین 3

شاهین 3 از صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED 90 هرتزی با لبه های خمیده استفاده می کند تا حسی شبیه به یک پرچمدار را منتقل کند. این پنل دارای رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل است و در گوشه سمت چپ سوراخ هایی به شکل کپسول وجود دارد که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی عمق سنج را در خود جای داده است. Jalix می گوید صفحه نمایش دستگاه توسط یک محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

سلول شاهین 3

شاهین 3 از یک دوربین چهار دوربین استفاده می کند که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فرابنفش 5 مگاپیکسلی و ماژول های ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. گوشی هوشمند جدید GLX در بهترین حالت خود توانایی ضبط ویدیوی 1080p را فقط با دوربین اصلی ارائه می دهد.


JLX جدید دارای تراشه میان رده 6 نانومتری Dimensity 810 با پردازنده 8 هسته ای مدیاتک، از جمله Cortex-A76 با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، گرافیک دو هسته ای Mali-G57 و MOD است. شاهین 3 از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و یک شارژر 30 واتی در جعبه دارد.

شاهین 3 در نسخه هایی با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 بدون پشتیبانی از کارت حافظه و با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما