با شروع تولید آزمایشی آیفون 14 پرو، احتمالا طراحی این گوشی – زومیت – تکمیل شده است

[ad_1]

بر اساس گزارش‌ها از تایوان، فاکس‌کان، مدل‌های پرچم‌دار سری آیفون 14 و لوکس‌شیر، یکی دیگر از تامین‌کنندگان این شرکت، دو مدل ارزان‌تر تولید خواهند کرد. در این گزارش آمده است که فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 14 پرو را آغاز کرده است تا اطمینان حاصل کند که استانداردهای اپل مطابقت دارد.

به گزارش مکرومرز، آیفون 14 اپل به تازگی وارد فاز تولید شده است و طبق شایعات، Luxshare هنوز سفارشی برای تولید انبوه این محصول دریافت نکرده است. در این میان سودآورترین سفارش برای گوشی های بعدی اپل آیفون 14 پرو است. پس از شروع تولید آزمایشی، تامین کنندگان باید داده ها را جمع آوری کرده و سپس مشکلات موجود را برطرف کرده و مواردی را که نیاز به بهبود در خط تولید دارند، ارزیابی کنند.

رندر آیفون 14 جان پراسر

انتظار می رود آیفون 14 و آیفون 14 پرو از طراحی به روز شده بهره مند شوند. گفته می شود اپل در آیفون بعدی خود از طراحی نوستالژیک آیفون 4 و آیفون 5 استفاده خواهد کرد. آیفون 14 پرومکس را پخش می کند که متاسفم در مجموع، این نشان می دهد که شاسی این دستگاه نسبت به مدل های قبلی ضخیم تر خواهد بود. علاوه بر این، این تجسم‌ها دکمه‌های دور صدا و سوراخ‌های بازطراحی‌شده در بخش بلندگو را نشان می‌دهند.

یکی از مهم ترین تغییراتی که در آیفون 14 مورد بحث قرار گرفت، حذف بریدگی بالای صفحه نمایش و استفاده از ناچ گرد است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل از PunchHole در آیفون 14 برای قرار دادن دوربین سلفی و سنسورهای TrueDepth با پرداخت هزینه برای شناسایی استفاده خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

انتظار می رود سری آیفون 14 در چهار نسخه شامل دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی عرضه شود. سری به روز شده آیفون نشان می دهد که احتمالا خبری از مدل جدید آیفون 5.4 اینچی (iPhone Mini) نخواهد بود. انتظار می رود علاوه بر طراحی به روز شده، آیفون 14 به دوربین جدید 48 مگاپیکسلی مجهز شود. شایعات دیگری مبنی بر اینکه گوشی مذکور شامل فیلمبرداری 8K و دوربین فوق عریض بهبود یافته است.

همچنین آیفون 14 از نظر قدرت پردازش بهتر از آیفون 13 خواهد بود. گفته می شود اپل در آیفون پرچمدار بعدی خود از 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون 14 در مدل 2 TV نیز عرضه خواهد شد و از درگاه سیم کارت استفاده نخواهد کرد. زیرا این شرکت در تلاش است تا پیاده سازی فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما