ببخشید میتونم بپرسم به هدفشون پزشکی رسیدن ?

هیچ فرقی برای من بین عمومی و اختصاصی نبود. میانگین درصدهای دروس عمومی به ترتیب: ادبیات40%، عربی %32، دینی %56، زبان %94 است. حتما خودتونو تو آزمونا (تا جایی که میتونید بدون توجه به نتیجش) محک بزنید و فقط به اون سبک آزمونی که میدید عادت نکنید. منظور ما از این جمله این هست که شما باید بدونید که برای مطالعه درسی مثل ریاضی و فیزیک نمیتونید فقط به مطالعه درسنامه اکتفا کنید و باید بدونید که تا زمانی که برای این درس های محاسباتی تست زنی انجام ندید و خودتون رو با سوال درگیر نکنید، پیشرفت خاصی در کار شما مشاهده نمیشه. دانشآموزی که میخواهد شروع کند مهم نیست کِی میخواهد شروع کند بلکه مهم این است که هدفش چقدر برایش مهم است و این کافی است، بنابراین دیر شروع کردهها هرگز نباید به زودشروع کردهها غبطه بخورند و در عذاب وجدان باشند؛ عاشق درس خواندن باشید، به کتابهایتان عشق بورزید، به هدف نهایی زیاد فکر کنید، کارها خودش خود به خود درست میشود؛ در عوضِ روزها و ساعتهای از دست داده، خودتان را تنبیه کنید و فقط درس بخوانید، بخوانید و بخوانید و تست بزنید و کلا تا فرا رسیدن روز آزمون به هیچ چیز جز درس خواندن فکر نکنید هر کاری میکنید، مهمانی میروید، به خرید میروید، به مسافرت میروید، زمان آنها را تنظیم کنید تا به درس خواندن شما آسیب نزند.

برای مثال افرادی که تمایل به قبولی در رشته نرم افزار را دارند دروس تخصصی نرم افزار را جواب خواهند مشاور کنکور کاردانش داد. همچنین ارادهای که خدا به انسان داده اصلا قابل تصور نیست، اگر خواب راحت و فکر آزاد و تغذیه مناسب را چاشنی اراده کنید، دو سه ماهه به راحتی میتوانید به همان نتیجه دلخواهتان برسید. خدای بزرگ به انسان حافظهای داده که اصلاً قابل تصور نیست. یک داوطلب کنکوری برای درس زبان به هر چیزی که نیاز داشته باشد در این کتاب پیدا خواهد کرد. دوستانی که من این جا میبینم (منظورم اطراف خودم در دانشگاه) همه به دو شکل اومدن این جا . برو بابا چرا اینقدر میخوای وقتت رو برای کارایی بذاری که میدونی نمیشه، آخه خودت فکرشرو بکن، تو این وقت کم چطور میخواهی این حجم دروس رو بخونی؟ البته ما هرگز نمیگویم کسانی که از نیم سال اول شروع کردند تلاششان بیهوده است چرا که شما در همه حال باید تلاش کنید چه از نیم سال اول چه نیم سال دوم، بنابراین هر دو گروه موفق خواهند شد اگر واقعی تلاش کرده باشند. علاوه بر این داوطلبان باید واقع بین و در حد توان از خود توقع داشته باشند.

مشاوره غیرحضوری کنکور

همچنین کنکوری ها باید خواب کافی و تغذیه مناسب داشته باشند. در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، رشتههای اقتصاد کشاورزی در دو گرایش، توسعه روستایی، علوم دامی در گرایش تغذیه دام، مهندسی محیط زیست در گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین و مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در گرایش انرژی و در گروه هنر دو رشته طراحی شهری و پژوهش هنر در دوره ارشد بدون کنکور ارائه می شد. دانشجویان دوره روزانه در صورت انصراف تا تاریخ اعلامشده توسط سازمان سنجش هیچگونه منعی برای انتخاب سایر کد رشته محلها غیر از روزانه را ندارند. بنابراین هیچ معیاری برای مقایسه وجود ندارد؛ اصلا بیشتر کسانی که زود شروع کردهاند تلاش جدیتر خود را در همان ماههای آخر به کار میگیرند، در همان چند ماهی که شما شروع می کنید! پس زیاد هم با هم فرق نمیکنید؛ در ضمن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است بنابراین اجازه ندید زمان به راحتی و ارزانی از دست برود، بیشتر افراد موفق از جمله رتبههای برتر کنکور، وقتی از آنها سوال میکنید از کی شروع کردید شاید هرکدام جواب متفاوتی بدهند ولی اکثر ایشان میگویند: ما موفقیت خودمان را مدیون تلاش چند ماه آخر هستیم؛ چون اصولا همه ما تا خطر را نزدیک خودمان احساس نکنیم انگیزهای برای حرکت نداریم و نزدیک شدن موعد کنکور هم، یک زنگ خطر است، همان سیلی محکمی که ما را بیدار نگه میدارد تا زمان کنکور، پس زیاد هم نمیخواهد نگران باشید، همهی ما مثل هم هستیم، دقیقه نودی.

اگر این کار را انجام دهید احتمال اجرا شدن برنامههایتان بسیار زیادتر خواهد شد چون از سردرگمی نجات پیدا میکنید. بنابراین این لحظات گرانبها را از دست ندهید و باز حداقلش این است که چند ماهی را درس خواندید، کار بیهودهای که نکردید! دیگه دیره امسال را بیخیال میشم انشاءالله از سال دیگه حسابی تلاش خودمو میکنم. در بخش برنامه ریزی درسی مشاوران گروه آموزشی لیموترش چگونگی برنامه ریزی و این که چه برنامه ریزی ای برای شما مفید است را برای شما انجام خواهند داد. سلام خواستم بپرسم در هنگام مطالعه یک درس باید هر پنج تا روش و در همون زمان انجام بدیم یعنی مثلا اگه دینی رو خواستیم بخونیم باید قبل اون پیش خوانی کرده باشم وبعد از تدریس معلم مطالعه و یاد اوری بشه وبعد از چند روز مرور انجام بشه؟ خودتون حداکثر سعی رو برای حل مشکل انجام بدین. پس توی این مسیر جذاب با من همراه باشید تا با 10 کتاب برتر انگیزشی ویژه نوجوانان آشنا بشید.در ضمن اگر به دنبال انگیزه در درس خواندن و پیشرفت تحصیلی هستید، مشاورین تحصیلی ما، کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته رو به شما پیشنهاد می کنند.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما