جستجو
Close this search box.

برای دریافت فایل حذفیات کنکور ۱۴۰۱ کلیک کنید

کتاب فار برای جمع بندی و بعد از تسلط روی مطالب به شما کمک بیشتری می کنه. کتاب های زیست فار برای شروع سال دوازدهم و یادگیری های ابتدایی سنگین هستند. سلام من کلاسه دهم و تموم کردم از این ماه تازه شروع به تست زدن کردم کتابه تسته سه بعدی نشره الگو رو تهیه کردم اما متاسفانه این کتاب خیلی سطحش بالاست و مطالب و خوب درک نمیکنم میخوام این کتاب رو عوض کنم شما چه کتابی پیشنهاد می کنید ؟ برای شروع درس زیست و مطالعه این درس، کتاب تست خیلی سبز مناسبه؛ چون هم پاسخنامه های جامعی داره و هم تست های آموزشی مناسبی داره. چون تست های آموزشی و پاسخ تشریحی مناسبی داره. این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی میباشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی شعبه ها داشته باشند، پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را داشته باشید. دفترچه سوالات عمومی کنکور هنر شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب 4، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3 و زبان خارجی با ضریب 2، دفترچه دوم شامل سوالات درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک، خواص مواد، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

برای ترم یک به سختی مرخصی تحصیلی داده می شود.

ریاضی و ادبیات و عربی تا اخر تابستون تموم میشن فقط فیزیک دوازدهم میمونه اونم به وقتش میخونم .بنظرتون ضرر نمیکنم که هزینه کلاس رو برای سال ۹۹ میدم و خودم ۱۴۰۰ هستم ؟ من دانشجو ترم یک علمی کاربردی هستم اما شهر خودم نیست .الان برای ترم بهمن شهر خودم اون رشته رو داره میخواستم بدونم برای انصراف و تحصیل بلافاصله باید فقط مقدار شهریه ثابت رو برای جریمه بپردازم ؟ سلام خسته نباشید ببخشید من رشتم برق هست سال قبل کنکور قبول شدم روزانه الان ترم یک هستم معافیت تحصیلی هم گرفتم الان میخام انصراف بدم برم دانشگاه آزاد ی رشته دیگه ثبت نام کنم آیا امکانش هست ؟ برای ترم یک به سختی مرخصی تحصیلی داده می شود. به بیان ساده تصمیم گیری یعنی انتخاب یک مورد از بین چند مورد. تبلیغات گسترده باعث شده تا برخی از داوطلبان تحت تاثیر ویژگی های غلو شده از سویی این انتشارات، با انتخاب منابع وقت و انرژی خود را هدر می دهند. مدرسه ای که برای خانواده برنامه نداشته باشد، برای شکست خوردن برنامه خواهد داشت؛ و خانواده ای که برای مطالعه و آموزش وقت نداشته باشد، برای فرزندش اهمیتی قائل نیست. اگه داوطلب کنکور ۱۴۰۰ هستید، حتما صفحه کنکور ۱۴۰۰ ما رو دنبال کنید (منوی سایت) تا از آخرین برنامه های دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ مطلع بشید.

داشتن معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت یا معافیت دائم پزشکی و غیرپزشکی، برای داوطلبان آقا الزامی است. توجه داشته باشید که تراز داوطلبان کنکور در هر سال متفاوت خواهد بود. کتاب ها بر اساس انتشارات و نوع تست ها متفاوت هستند. کتاب های یادگیری و جمع بندی اولیه متفاوت با کتاب های آزمونی و زماندار هستند. همچنین در خصوص نحوه صحیح مطالعه درس زیست شناسی توصیه اکثر دبیران زیست شناسی ایران آن است که شما زیست را به صورت روزانه در برنامه درسی خود داشته باشید اکثر دبیران برند زیست شناسی و بزرگترین و بهترین اساتید زیست کنکور ایران بر این باورند که درس زیست شناسی را باید هر روز مطالعه نمود زیست شناسی درس عجیبی است هم میتوان آن را درسی تخصصی محسوب کرد و هم از لحاظ مطالعاتی می توان زیست شناسی را با دروس عمومی و حفظ کردنی مقایسه نمود و از طرف دیگر ای سوالات کنکور این روزها طوری طراحی می شوند که انگار پاسخگوی آنها پزشکان متخصص مغز و اعصاب هستند یعنی گاهی آنقدر سوالات سخت و حرفه ای طراحی می شوند که پس از کنکور برای روزهای متوالی دبیران خوب زیست شناسی بر سر پاسخ درست سوالات با یکدیگر جدل علمی دارند همچنین برای مطالعه موثر درس زیست شناسی رین استاد زیست ایران در مصاحبهای که با ایشان داشتم میگفتند بهتر است دانش آموزان پس از مطالعه از روی کتاب درسی و پس از آنکه بر روی تست ها و نکات به صورت کامل اشراف و تسلط یافتند نکات و ریزه کاری های تستی کتاب را در حاشیه کتاب یادداشت کنند این حاشیه نویسی و این ات حساس در کنار کتاب درسی و خط کشیدن زیر نکات مهم علاوه بر آنکه یادگیری شما را تسهیل میکند باعث میشود هنگامی که شما برای ماههای آینده مجدد به کتاب درسی مراجعه میکنید کتاب برای تان نا آشنا و غریبه نباشد و ترس از کتاب نداشته باشید همین خطوط و همین کارهایی که انجام داده اید باعث میشود تا با اعتماد به نفس بیشتری در دوران جمع بندی درس زیست شناسی بپردازید همچنین برخی دیگر از اساتید برتر زیست شناسی بر این باورند که زیست را باید در دو مرحله خواند یک بار زیست را به صورت روزنامه وار به صورت کاملاً سطحی باید مطالعه و نکته برداری کرد اما برای بار دوم عمیقاً وارد ریزهکاریهای آن شد.

مشاور کنکور خوب در اصفهان

آزمون های آزمایشی کنکور سراسری، تداعی گر فضا و جو آزمون سراسری است که شرکت در آن باعث آشنایی نسبی متقاضیان با نحوه تست زنی و شیوه حل سوالات زمان دار می شود. مورد بعدی نحوه برنامه ریزی برای مطالعه است که قطعاً از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و اگر شما برنامه ریزی صحیحی نداشته باشید، حتی با انتخاب درست منابع نیز نتیجه مورد نظر را نخواهید گرفت. اما اگرداوطلب پایه ی درسی ضعیف داشته و تلاش مستمربرای مطالعه ی کنکورسراسری انجام ندهد و یا حل تست و تمرین کافی نداشته باشد اگر 36 ماه هم زمان دراختیارداشته باشد هیچ تأثیری برای وی نخواهد داشت. بله، این منابع برای درس زیست شناسی پایه و کنکور مفید هستند. بله، کتاب زیست خیلی مشاور کنکور حسن گلی سبز مناسب هست. کتاب تست خیلی سبز دارای سطح تست خوبیه و تعداد تست هاش برای اینکه پیشخوانی کنید، مناسب هست. آیا کتاب فاگوزیست دهم درسنامه و بعد از هر درسنامه تستو جواب داره مث خیلی سبز؟

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.