برای کنکور ۱۴۰۱ چگونه شروع کنم؟

نکته مهم دیگر این است که به هیچ وجه در ماه های آخر، مخصوصا یک ماه مانده به کنکور، هیچ مبحث جدیدی نخوانید. پس برای درس عربی باید از مبحث ترجمه شروع کنید. همچنین باکس های مطالعاتی ما هم میتونه برای دروس عمومی ۱٫۵ ساعته و برای دروس اختصاصی ۲ ساعته باشه. حتما یادتون میاد ما ممکن بود یک درسی را نخوانیم و شب امتحان دو روزه آن درس را می خواندیم و می بستیم. بنابراین در یک مانده به کنکور ببینید کدام اساتید همایش دارند و از آن همایش ها حتما استفاده کنید. درحال حاضر همایش های آنلاینی هست که می توانید از استاد های خیلی خوب با قیمت خیلی پایین استفاده کنید. در این زمینه یک تحقیقی انجام بدهید و حتما در این همایش ها یا کلاس های نکته و تست ثبت نام کنید . باتوجهبه موقعیت جغرافیایی مناسب ایران که از شمال و جنوب با دریا در ارتباط میباشد، این کشور میتواند از دریاها برای توسعه خود استفاده کند. ضمنا استفاده از سامانه آزمون آنلاین کنکور سنجاز، و سامانه رپیدیو برای مرور و جمع بندی کنکور رو بهتون پیشنهاد میدیم. کسی که خوانده آرامش خودش رو حفظ کنه چون با استرس نتیجه بهتر نمی گیرد. پیشنهاد میکنم حتما مدرک معادل دریافت کنید و با مشکلی مواجه نمی شوید.

براتون آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری میکنم! داوطلبان برای موفقیت و قبول شدن در رشته مورد نظر خود باید اطلاع کاملی از ضرایب دروس و اهمیت آن در پذیرش رشته مورد علاقه خود داشته باشند تا بر اساس آن به مطالعه بپردازند. فرآیند انتخاب رشته در بارسا، به سبک دکتر علی میرصادقی (تنها مشاور تحصیلی ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانی) انجام میشه که از ۱۰ مرحله تشکیل شده و یکی از بهترین روشها برای آشنایی و انتخاب رشته آزاد و سراسری هست تا مسیر موفقیت شما به درستی شکل بگیره. من تقریبا پیش همه مشاوران تحصیلی تبریز رفته بودم تا وارد اتاقشون میشی سریع کاغذ و قلم بر می دارند برات برنامه می نویسند. زیرا هم یادگیری آن آسان تر است هم اگر 20 تا 30 ساعت زمان بگذارید، می توانید کاملا بر آن مسلط شوید. پس از اعلام نتایج اولیه، دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه های آزمایشی مختلف بر روی سایت سنجش قرار داده می شود و داوطلبان می توانند با دریافت آن برای انتخاب رشته اقدام کنند. برای اینکه روی این 5 مورد بتوانید مسلط شوید دو راه پیش روی شماست. ذکر این نکته را لازم میدانم که به دنبال بهترین ها در یک آموزشگاه نباشید! برای این کار بهتر است از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید.

این یک ماه مانده به کنکور نیز به همین شکل است.

این برنامه ریزی است که همه این تعادل و نظم را به مطالعه های ما می دهد. طبیعی است تا الان نخوانده اما این یک ماه آخر را هم هدر ندهد. همان مطالب بطور کامل برای شما جا بیفتد خیلی بهتر از این است که بروید سراغ آن 10 درصد و آن 90 درصد خوانده شده هم بیات شود. 90 درصدی را که خوانده اید بطور کامل مرور کنید اگر خیلی وقت اضافه داشتید روی مباحث جدید و باقی مانده وقت بگذارید و نگاهی به آن مباحث هم داشته باشید. چرا که بدون شناخت کافی و کامل نمی توان برنامه شخصی شما، که بیشترین بازدهی را دارد، تنظیم کرد. این نکته رو هم در نظر داشته باشید که هیچ آزمونی همه شرایط ایده آل رو با هم نداره و ایده آل و معیار های هر شخصی متفاوته. بهتر این است همان مباحثی را که قبلا خوانده اید، مرور کنید. این یک ماه مانده به کنکور نیز به همین شکل است. این کتاب نیز یکی از نوشتههای سید ایمان سرور پور است که توسط انتشارات تخته سیاه چاپ مشاور کنکور پاکدشت شده است. همچنین وی طراح و ایده پرداز بهترین مدرسه آنلاین کشور است. من حتی با یکی از مشاورای مدرسه خودم صحبت کردم که خارج از فعالیت مدرسه مشاورم بشه و بهم برنامه بده هزینه اش رو هم میدم اولش که کلی کلاس برام گذاشت و ناز کرد بعد یه مبلغی گفت که باورم نشد از سینا تهرانی بالاتر.

مشاوران ثبت نام کنکور

بعد از آن، مشاور به کمک دانشآموز و در صورت ضرورت خانواده او و مسئولین مدرسه به رفع آن علت اقدام میکند و یا اینکه راهنماییهایی به دانشآموزان برای رفع علت ارائه میشود و پیشرفت او مورد پیگیری قرار میگیرد. یا مستقیما به دانشگاه سراسری بروم و ثبت نام کنم؟ برای ثبت نام در کنکور سراسری به چه نکاتی لازم است توجه نماییم؟ از آن مباحثی که پر سوال است. زیرا ترجمه ها مباحث مهم و پر تکرار عربی هستند. در هر درسی باید مباحث مهم و پر تکرار آن را که یادگیری شان نسبتا آسان تر است، پیدا کنید. فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان آموزشی ما با شما ارتباط برقرار کنند. با وقت کمی که دارید بیشترین مشاور کنکور گاماس نتیجه را بگیرید. ماکسیمم نتیجه ای که میتواند بگیرد و اشکالی هم ندارد. آرامش خودش را حفظ کند، درس هایش را مرور کند و سر جلسه آزمون بهترین نتیجه را میگیرد.کسی که تا الان هم نخوانده میتواند 20 الی 30 درصد روی درصدهایش بگذارد. بودجه بندی را برای هر درس پیدا کنید و از مباحثی که بیشتر از آن ها سوال می آید روی همان مباحث متمرکز شوید. آن وقت می توانید 8 تستی که از ترجمه در کنکور می آید را، پاسخ دهید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما