بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

اما در این میان عده اي از دانش آموزان هم هستند که معتقدند بهترین مشاور هر شخص خودش است و مشاوران کنکور نمیتوانند کمک زیادي به دانش آموزان کنند. هر ۴ روز بصورت مشاوره کنکور با ما مشاوره دارید که در این جلسات برنامه آینده رو باهم میریزیم و شما رو راهنمایی می کنیم و مشکلات شما رو برطرف می کنیم. کنکور رشته تجربی دارای ۵ زیر گروه است که ضرایب هر زیر گروه در دروس اختصاصی با هم متفاوت اند لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که رشته موردنظرتان در کدام زیر گروه است و ضرایب دروس اختصاصی آن چقدر است و با دیگر زیر گروهها چه تفاوتی دارد. یک مشاور حرفه ای کنکور رشته تجربی چه ویژگی هایی دارد؟ میرصادقی مدتی است دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به برگزاری همایش هایی در زمینه موفقیت فردی نموده است. رمز و راز هایی هست که به طور اتوماتیک توی رتبه برتر ها وجود داشته و اونا تونستن با این رمز و راز ها رتبه برتر بشن ! گرچه می دانید که مشاور کنکور، متخصص است، اما آیا احساس می کنید که مشاور به اهداف شما در طول دوره درمانی اهمیت می دهد و حاضر است با شما همکاری کند تا اهدافی را تعیین کند که هردوی شما در مورد آن توافق دارید؟

عادت های دانش آموز را باید شناسایی کند و بر طبق آن رو به جلو برود. مثلا دانش آموزی که توانایی ویژه ای در یک درس دارد باید کتابی مطابق با همان سطح انتخاب کند. بهترین مشاور کنکور باید در کنکور و امر مشاوره موفق و پرفروش باشد فکر کنم تا به حال شنیده اید که کار را باید به کاردان سپرد شخصی که هیچ سر رشته ای از کنکور ندارد و بهترین دستاوردش در زمینه مشاوره کنکور تنها کسب رتبه ۶ رقمی در کنکور سراسری است نمیتواند مشاور خوبی در زمینه کنکور باشد و یا اینکه خود موفقیتی در کنکور زمان خودش نداشته باشد. در مشاوره کنکور، برنامه ریزی درسی مشاور تحصیلی نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری دارد. سلام اگر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم دارید بدون نیاز به دیپلم نظام جدید و بدون نیاز به هیچ مدرک جدیدی میتونید در کنکور ۹۹ ثبت نام کنید و در زمان ثبت نام کنکور، گزینه نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) رو انتخاب کنید. مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های خود با داوطلبان بندرعباس در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

به جرات میتونیم بهتون بگیم هیچ گاه نمیتونید یک کار حرفه ای رو بطور رایگان داشته باشید. بسیاری فکر می کنند که به هیچ عنوان شانس قبولی نخواهند داشت ولیکن در نظر داشته باشید که رتبه های خوب در گروه آموزش زبان و مترجمی، شانس کسب رتبه های خوب در زبان و ادبیات را نیز تا حدودی دارند که آنها اصلا زبان و ادبیات انگلیسی را انتخاب نخواهند کرد و در نتیجه جا برای شما باز خواهد شد. دروس پایه رشته فقه شافعی در دانشگاه های تهران ، سنندج و دانشگاه های مذاهب اسلامی ایران، زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ تقریب، جهان اسلام در عصر حاضر، منطق، صرف و نحو، علوم بلاغی، روش تحقیق، زبان تخصصی، آشنایی با علوم اسلامی، آشنایی با ادیان، تفسیر عمومی، کلیات علم حقوق میباشند. می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود. چرا که حتی با ارائه بهترین خدمات کنترل شرایط روحی و ذهنی دانش آموزان امکان پذیر نیست.حتی بهترین آموزشگاه کنکور در تهران هم نمی تواند چنین وعده محالی را برای شما محقق کند.

لازم به ذکر است این دانشگاه تنها دانشگاهی است که رشته و گرایشهای حقوق و فقه را به شکل تطبیقی ارائه میدهد. در این قسمت از مقاله به بیان نکاتی راجع به ادامه تحصیل در رشته فقه شافعی اشاره میکنیم. در این قسمت به توضیح مختصری در مورد دانشگاه مذاهب اسلامی میپردازیم. همانطور که بالاتر اشاره کردیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی مذهب شافعی بهعنوان یکی از مذاهب معتبر شناخته شد و پیروان این مذهب به آموزش احکام شافعی به علاقهمندان پرداختند. دانشجویان در طول تحصیل رشته فقه شافعی در مقطع کارشناسی دانشگاه، با منابع اصلی فقه و حقوق شافعی و منابع اصولی فقه اسلامی آشنا میشوند و میتوانند از آموزههای خود در جهت استنباط مذهب شافعی استفاده کنند. در این قسمت به معرفی دروس رشته فقه اسلامی میپردازیم. این دانشگاه وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است و با هدف آموزش فقه و حقوق بهصورت تطبیقی تأسیس شده است. با استفاده از مشاوره حضوری کنکور دیگر انتخاب هدف و حفظ انگیزه دغدغه شما نخواهد بود.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما