بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

برای مشاهده اسامی بهترین مشاوران کنکور موسسه مسیرموفقیت که توانستند ۵۰ نفر را به رتبه زیر ۱۰۰۰ برسانند با ما همراه باشید. در بحث اسامی مشاور کنکور شهرکرد باید بگویم که در انتخاب مشاور کنکور برای خود بکوشید و خوب تحقیق کنید تا درست ترین انتخاب را داشته باشید؛ بهترین مشاوره کنکور شهرکرد با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان و داشتن بهترین قبولی های کنکور، در کنارتان است تا شما به آرزوهایتان برسید. در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره شهرکرد را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. از طرفی دانش آموزانی که در سال 1401 در کنکور شرکت می نمایند، با برخورداری از مشاوره کنکور تجربی 1401 از الان می توانند به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فکر کنند. از مشاوران تحصیلی دیگر می توان به محمدرضا پوردستمالچی اشاره کرد. بنابراین منظور ما از بهترین مشاور کنکور تنها شخصی نیست که رتبه ۱ تا ۱۰ کنکور را اخذ کرده است بلکه در کنار موفقیت عالی که در کنکور کسب کرده، الباقی خصوصیات دیگر که بسیار مهم و سرنوشت ساز است را باید دارا باشد، چه بسا یک مشاوری که خود، رتبه تک رقمی داشته است اما نتواند با شما ارتباط خوبی برقرار کند وقادر به تشخیص استعداد و علایق شما نباشد، و آگاهی کافی از روش یادگیری انسان نداشته باشد و …

لیست مراکز مشاوره شهرکرد خدمات ازدواج، زوج درمانی، طلاق، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین می گویند دکتر لهرابی خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. دانشجوی پرستاری وی نیز می گوید دکتر لهرابی شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی دارند و به قدری روی شاگردانش اثر مثبت دارد که آنها را ناخودآگاه بسوی کسب بهترین نتیجه هدایت می کند. همچنین می افزاید هرچند گفته می شود این مشاور تحصیلی و منتقد جدی نظام آموزشی کشور، صرفاً مشاور تحصیلی دانش آموزان تیزهوش یا بچه های با معدل بیست است اما مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم هرفردی که معدلش بیست باشد یا در مدرسه تیزهوشان تحصیل کند، از نظر من لزوماً تیزهوش نیست نشان می دهد که آنها صرفاً مشاور بچه های با معدل بیست و یا تیزهوش نیستند. به عنوان مثال شما مایل به اطلاع از میزان یادگیری می باشید، زمان و تعداد تست ها را مشخص می نمایید و پس از آن یک آزمون از خود می گیرید.

به گفته آقای برخی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم توانسته است با پشتوانه رتبه های برتر خود در آزمون سراسری رشته تجربی ریاضی انسانی و معارف و همچنین تحصیل و برنامه ریزی آموزشی و رتبه برتر کشوری های خود را به دیگران معرفی کند. بهترین مشاور کنکور تجربی در درجه اول شخصی است که جزو نفرات برتر کنکور تجربی بوده و در رشته مورد علاقه دانش آموز و در دانشگاه دولتی برتر مشغول به تحصیل باشد. از طرفی باید روشهای بکار گرفته شده توسط مشاور منجر به موفقیت وی شده باشد به عبارتی جزو نفرات برتر کنکور باشد. اگر شما هم می خواهید جزو دو رقمی و یا رتبه های زیر 1000 کنکور 1401 شوید می توانید با بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد یعنی استاد لهرابی در ارتباط بوده و مشاوره بگیرید. در قسمت معرفی بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می خواهم به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی این شهر یعنی استاد لهرابی بپردازم؛ استاد لهرابی با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می باشند؛ ایشان ترفندهای اصولی را روی دانش آموزانش اجرا می کند؛ ترفندی که روی دانش آموزان جواب داده و آنها را به موفقیت های بزرگ رسانده است.

تمام ویژگی ها و توانایی هایی که از یک مشاور خبره انتظار می رود مورد بحث و بررسی کامل قرار گرفته اند تا دانش آموز با اطلاع از آنها با اطمینان خاطر بیشتر و خطای کمتری مشاورش را برگزیند. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت مشاهده بهترین منابع کنکور هر کدام از گروه های آزمایشی، بر روی لینک مربوطه در داخل جدول ذیل کلیک نمایید. دومین هدفی که بهترین مشاور کنکور تجربی دنبال می کند، ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، در اختیار قرار دادن منابع آزمون معتبر، منابع کمک آموزشی و جزوات برتر است. برای مراجعه به مشاور، شاگرد باید وقت بیشتری رو برای آماده شدن و رفتن به محل مشاوره صرف کنه؛ ممکنه که یه مقدار برای شاگرد سخت باشه که زود به زود مشاورش رو ببینه. شاگرد میتونه هر وقت خواست به مشاورش پیام بده. اینکه مشاور به شما بهترین برنامه ریزی شخصی رو بده به تنهایی کفایت نمیکنه. با افزایش اهمیت کنکور برای دانش آموزان، والدین و مدیران مدارس پای مشاوران تحصیلی و کنکور مدتی است که به مدارس دولتی نیز باز شده است و برخی از خانوادهها هزینههای سنگینی را برای انتخاب بهترین مشاور برای فرزند خود پرداخت میکنند. بنابراین یکی از 20 نکته طلایی برنامه ریزی برای کنکور 1401 تجربی حتما باید به این موضوع اختصاص داده شود که از فنون تند خوانی به جای کند خوانی استفاده نماید تا بتوانید بر استرس های ناشی از حجم زیاد مطالب در آینده روبه رو نشوید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما