برنامه ریزی برای کنکور 1401 + جدول [رایگان]

در جداول زیر رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ارائه شده در واحد یزد در مقطع کارشناسی پیوسته ( لیسانس ) گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را آورده ایم. به این معنا که باید بدانید در صورت قبولی و پذیرش در رشته های مختلف معرفی شده در این گروه آزمایشی، در آینده چه مشاغلی در انتظار شماست. حمیده رادپور عنوان کرد: این مراکز در سراسر استان بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور شروع به فعالیت کرده و تا آخرین روز انتخاب رشته به کار خود ادامه میدهند. داوطلبان می توانند برای اطلاع از کلیه رشته محل های بدون آزمون ارائه شده دانشگاه های پیام نور کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه کنند. براساس اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سایت سنجش ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای متقاضیان ورودی مهر از تاریخ 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور 98 ادامه خواهد داشت . داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات و کلیات پذیرش بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه آزاد سال 1400 نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد 1400 اقدام کنند.

داوطلبان می توانند پیش از اقدام به ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۰ نخست مدارک لازم برای ثبت نام را بررسی کرده و سپس برای نام نویسی اقدام کنند. هرساله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور یزد همزمان با ثبت نام بدون آزمون و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی انجام مشاور کنکور در اصفهان می شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده رادپور در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری گفت: 25 پایگاه در سطح استان از 13 مرداد در امر انتخاب رشته فعال هستند که مرکز مشاوره امام حسین (ع)، دبیرستان شاهد نسیم سبحان به عنوان پایگاه ناحیه یک و مرکز مشاوره دکتر طاهری به عنوان اپایگاه ناحیه 2 در شهر یزد انتخاب شدهاند. توی انتخاب منبع برای زبان انگلیسی خیلی وسواس نداشته باشید کتاب هایی که معرفی کردم هر سه در یک سطح هستن و هر کدوم رو که داشته باشید میتونید با اون از پس تست های کنکور بربیاید. دقت داشته باشید که در صورت پذیرفته شدن در چند کد رشته محل باید یکی را انتخاب و جهت ثبت نام در رشته محل قبولی با در دست داشتن مدارک لازم و هزینه ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنید .

مشاور کنکور ریاضی

توجه : تاکنون زمان دقیق ثبت نام برای داوطلبان ورودی بهمن 98 از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است و بعد از اعلام این زمان حتما در سایت مشاور گروپ اعلام می شود . اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . دانشگاه پیام نور یزد نیز همانند سایر مراکز پیام نور ؛ هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو در رشته های متنوع و بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی می نماید . ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر و بهمن 1398 از طریق سایت سازمان سنجش انجام مشاوره ی کنکور ارشد می گیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و داوطلبانی که در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 موفق به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد شدند اکنون می توانند با توجه به آخرین مدرک خود رشته و یا رشته محل های مورد علاقه خود را پیدا کنند . کد رشته محل های مورد نظرتان را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور انتخاب و مراحل ثبت نام را تا انتها به دقت انجام دهید .

مشاور کنکور در اصفهان

توجه مهم : همچنین دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه (نظام آموزشی 3-3-6) نیز می توانند در بازه زمانی اعلام شده جهت ثبت نام اقدام نمایند و بعد از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه ، معدل کتبی دیپلم خود را ثبت کنند و پس از پذیرش از مهر 98 مشغول به تحصیل شوند . لذا به منظور اطلاع داوطلبان از جزئیات زمان ، نحوه ف شرایط و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد در سال جاری در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد مهر و بهمن سال 1400 را در ارائه داده ایم . داوطلبان متقاضی ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۰ می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد مطلع شوند. همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ دفترچه ثبت نام به صورت مجزا برای هر مقطع به صورت اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد یزد می توانند لیست رشته های ارائه شده را در این دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد جستجو نمایند .

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما