برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 ✅ مشاوره کنکور انسانی 1401 دورخیز

در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی دارید جهت دریافت مشاوره در زمینه های مختلف بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره های زیر تماس بگیرید. این روزها کلاهبرداری به اسم و نشان حرف آخر زیاد شده است لطفا در صورتی که برای پرداخت مبلغ شماره کارت معتبر ارائه دهند می توانید اعتماد کنید و همچنین می توانید با شماره های زیر نیز در ارتباط باشید. کتاب زیست دهم نظام جدید شامل 7 فصل هست که 5 فصل اول جانوری و 2 فصل آخر گیاهی است. 8. در نهایت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده رو در قسمت های مربوط وارد کرده و بعد از اون گزینه “تایید و ادامه” رو بزنین تا سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو بده که دریافت این کد نشون میده پروسه ثبت نام شما با موفقیت انجام شده. خیلی تفاوتی نمی کند که شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری در حال آماده سازی خود برای شرکت در کنکور رشته ریاضی هستید و یا در کنکور رشته تجربی با غولهای مدعی برای قبولی درخانواده پزشکی در حال مبارزه باشید و یا حتی شاید دانش آموز سال نهم دهم یازدهم باشید و یا از اولیای دانشآموزان پایه باشید که بخواهید فرزندانتان را در مسیری درست هدایت نمایید ،در هر صورت تمامی گروههای نام برده شده برای رسیدن به موفقیت نیاز به یک مربی و یک مشاور حرفهای دارند تا به کمک ایشان مسیر دشوار موفقیت را طی نمایند .تعداد زیادی از خانواده ها و دانش آموزان ایرانی از بهترین دبیران ایران و برترین اساتید ایران استفاده می نمایند ،اما اعتقاد چندانی به کار مشاوره و کار مشاوران ندارند ،البته عدم اعتقاد به وجود مشاور ریشه در ضعف برخی از مشاوران و روانشناسان دارد و این ضعف باعث گردیده که اعتماد عمومی به مشاوران کنکور و روانشناسان در حوزه های دیگر کاهش یابد اما فراموش نکنید .شما حتی اگر برترین اساتید کنکور ایران را در اختیار داشته باشید ،همانند تیم فوتبالی هستید که در تمام نقاط بازیکنان بسیار عالی و درجه یکی را جذب نموده .اما روی نیمکت مربیگری این تیم فردی بسیار ضعیف و ناتوان نشسته است ،قطعاً برترین های دنیا نیز بدون داشتن مربی و بدون یک هماهنگ کننده نمیتوانند، اثربخشی لازم اسامی بهترین مشاوران کنکور حرف آخر را داشته باشند.

مشاور کنکور هنر رایگان

داوطلبین و متقاضیان کنکور تجربی بیشتر از حتی مجموع داوطلبین رشته های انسانی و ریاضی است! 2) دوازدهمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که به شاگردان خود دستور می دهند و توصیه می کنند که به آنها آموزش دهند و آنها را تمرین کنند تا تیم مشاوره کنکور شوند. رشته تجربی در کنکور سنگین ترین رشته کنکور است . دیدن فیلم های انگیزشی کنکور در این زمان ها می تونه به ما کمک کنه تا حالمون کمی بهتر بشه. آینده شغلی این رشته هم باتوجهبه وجود پیشرفتهای فراوانی که در تکنیکهای درمانی و زیبایی در این حوزه صورتگرفتهاند، بسیار مطلوب ارزیابی میشود. رشته داروسازی هم از رشتههای پرمتقاضی گروه تجربی است که آینده شغلی آن هم باتوجهبه نیاز به داروسازان در داروخانهها، بیمارستانها، درمانگاه و… همینطور ساعت های شروع و پایان هر درس را به خاطر بسپارید، مثلاً شما باید بدانید که زمان هر درس عمومی تقریبا چند دقیقه است .

به عقیده برترین مشاوران کنکور ایران، برای دوران جمع بندی کنکور باید برنامهای بسیار ویژه و خاص را در نظر گرفت .بهترین مشاوران کنکور تجربی و بهترین مشاوران کنکور پزشکی، معتقدند پروژه جمع بندی کنکور برای دانش آموزان رشته تجربی یک پروژه چهل روزه می باشد، در واقع بر خلاف امتحانات و آزمون های مدرسه ای که در آن جمع بندی در یک بازه یک هفته انجام می گردد ،پروژه جمع بندی کنکور تجربی نیاز به زمان بیشتری دارد. زمان ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد متغییر می باشد و معمولا هر سال متفاوت از سال قبل می باشد. شما می توانید برای این کار ،در یک ماتریس ریاضی نام دروس را به ترتیب اهمیت شان از راست به چپ یادداشت نمایید. به داوطلبان توصیه می کنیم برای جلوگیری از خطا و اشتباه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری که در انتهای دفترچه ثبت نام آزمون سراسری قرار داده شده، وارد و بعد از آن فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.

در ادامه به بررسی چند مورد از رشتههای محبوب کنکور تجربی خواهیم پرداخت تا دید بهتری برای انتخاب هدف و رشته دانشگاهی خود در رشته تجربی داشته باشید. دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا پاسخ های خود را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور ، درصد دروس خود را محاسبه نمایند . حالا طبق جدولی که در آن زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب درس ها را به تفکیک معرفی کردیم و همچنین اصول برنامه ریزی کنکور انسانی که به تو یاد دادیم، برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 را به سبک خودت انجام بده و مطالعه را شروع کن. البته که ترس به مرور از بین رفت و خواستن جانشین آن شد. باشروع تابستان سال۹۱ رسماخودم را یک کنکوری به حساب اوردم و ازتیر۹۱شروع کردم برای قبولی پزشکی .دراون سال بورسیه کانون شدم وتابستان خیلی درس میخوندم اما تازه وارد جوآزمون شده بودم و تراز هایی بین ۵۳۰۰تا ۵۸۰۰اوردم.با شروع پیش دانشگاهی تلاشم دوچندان شد تا جایی که روزهای مدرسه ۷تا۸ ساعت مطالعه مفید داشتم(مدرسه ما باخونه ما در یک خیابان بودو بعد ازتعطیلی مدرسه سریع به خانه میرفتم) در دو ازمون ابان تراز های ۶۱۰۰و۶۳۰۰اوردم و این برای شخص من پیشرفت چشمگیری بود،در اذر به همین منوال ادامه داشت تااینکه در اولین ازمون دی به خاطر امتحان مدرسه غایب شدم.وازمون اخر دی ترازم به ۵۵۰۰ودرصد هایم افت داشتن.از بهمن از برنامه کانون جداشدم و ازمون شرکت نکردم با وجود اینکه بسیار میخوندم اما پیشرفتی احساس نمیکردم چون ازمونی نمیرفتم.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما