برنامه ریزی کنکور هفتگی و ماهانه 1401

همچنین منابع جدیدی در چند سال گذشته در طرح سوالات استفاده می شوند که تمرکز روی این منابع جدید داوطلب را از مراجعه به منابع قدیمی بی نیاز می کند. از آن جایی که درس های سال دوازدهم نیز به نسبت سنگین است و زمان محدودی هم برای مطالعه و جمع بندی دروس کنکور وجود دارد، مطالعه مفید و موثر در 3 ماه تابستان می تواند سکوی پرتاب داوطلب به سمت موفقیت در کنکور سراسری باشد. 3)نحوه صحیح تحلیل و بررسی سوالات آزمون: مهم ترین منبع برای یادگیری و موفقیت خود آزمون ارشد است. 1)پیدا کردن منابع اصلی بخش عمومی و اختصاصی کنکور ارشد: یکی از موضوعاتی که همیشه باعث نگرانی داوطلبان کنکور ارشد زبان انگلیسی بوده، عدم آشنایی با منابع اصلی است. جزوات اساتید برجستهی هر مبحث درسی هم یکی دیگر از منابع مناسب است. حداکثر تعداد انتخاب ها در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری چه تعدادی است؟ با کمک مشاوره تلفنی کنکور انسانی شما دغدغهی در اختیار نداشتن مشاور را ندارید و فقط با یک تماس ساده میتوانید با تعداد زیادی از مشاوران ارتباط برقرار کنید.

مشاور کنکور قم

همچنین اگر قصد مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت ندارید و صرفا فقط نیازمند راهنمایی های کوتاهی در زمینه تحصیل و کنکور می باشید می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات انتهای همین صفحه بنویسید و ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما باشیم. مشاوره رایگان کنکور مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات گوناگون در زمینه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان مشاوره انتخاب رشته کنکور و داوطلبان کنکور و دانشجویان در تمامی زمینه هاست. هدف ما در موسسۀ 3گام این است که با ارائه سودمندترین روشها، شما داوطلبان عزیز را برای رسیدن به هدفهایتان کمک کنیم. برای شرکت در مقطع ارشد و دکتری ترجمه ،بیشک داشتن مشاوره با افرادی که از این پل با سختیها و آسانیهایی که بوده، گذر کردهاند، منافع بسیاری را در بر دارد. سلام، من حامد زکی زاده، رتبۀ 16 ارشد آموزش زبان سال 1400، مشاور تخصصی رشتۀ آموزش زبان موسسۀ 3 گام، می باشم. رشتۀ زبان در ایران نیز جایگاه خوبی دارد.

برای استفاده از مشاوره رایگان تحصیلی کافی است با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. با توجه به این که هم در بخش عمومی و هم در بخش اختصاصی، چند بخش مختلف داریم که هر کدام از منابع مختلفی استفاده کرده اند، نمی توانیم به طور یکسان برای همه آن ها وقت بگذاریم. همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد، تنها باعث دگرگونی و آشفتگی ذهن شما خواهند شد. هدف من با کمک موسسه 3گام، انجام این سه اصل مهم برای موفقیت در کنکور ارشد و تزریق آن به برنامهریزی هفتگی شما دوستان میباشد. سعی من و موسسۀ گام در این موضوع، انتخاب منابع درست، کاور کردن تمام مطالب و حذف مطالبی است که در کنکور ارشد یا مورد سوال قرار نگرفته اند یا کمتر به آنها پرداخته شده است . انتخاب دروس: همانطور که اشاره شد، گرایش آموزش زبان دارای منابع متعددی است که مطالعۀ تمام آنها مستلزم وقت آزاد و کافی است. لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری بندر عباس که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور بندر عباس با توجه به کارنامه کنکور سراسری با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد بندر عباس نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور بندر عباس اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری بندر عباس برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های بندر عباس و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند.

معمولا برای ارائه همین اطلاعات ساده، خیلی از مشاوران کنکور هزینه زیادی رو دریافت می کنند. از طرف دیگر، دانشگاههای کمی وجود دارند که در مقطع لیسانس این رشته را ارائه داده باشند؛ پس ما با داوطلبانی طرفیم که پایۀ ضعیفی دارند. موسسه 3گام، پیشرو در ارائه خدمات مشاوره ای کنکور سراسری با تکیه بر روش های جدید و استفاده از پنل هوشمند برنامه ریزی به داوطلبان و دانش آموزان عزیز می باشد. سلام از سهمیه بسیج که مهر ۹۷ تموم شده چطوری استفاده کنم؟ به خاطر داشته باشید که اگر نتوانید از دانشتان به موقع و درست استفاده کنید، قطعاً در کنکور موفق نخواهید شد. بنابراین بهتر است که دوره طلایی یا تابستان را به مطالعه دروس سالهای گذشته اختصاص داده و در طول سال تحصیلی برنامه ریزی کنکور را برای مطالعه دروس جدید و مرور مطالب قبلی انجام دهید. با بررسی دقیق منابع قدیمی و جدید، می بینیم که فقط نیاز به زمان گذاشتن برای یک سری منبع مشخص و مهم داریم که به داوطلبان معرفی خواهد شد. با بررسی آزمون های چند سال اخیری می بریم که روند طراحی سوالات به شدت تغییر کرده و وقت گذاشتن برای کنکورهای قدیمی عملا سودی برای داوطلب ندارد.

مشاور کنکور تربیت بدنی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور انسانی رایگان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما