بهترین جنگنده کره ای

[ad_1]

فرارو- درام های کره ای معمولا ترکیبی از ژانرهای مختلف هستند و یکی از دلایل جذابیت آن ها همین است. در بسیاری از سریال‌های کره‌ای، می‌توانید ترکیبی از موضوعات مختلف از عاشقانه و ماورایی گرفته تا اکشن و رازآلود را ببینید.

برای فرارو؛ ده سریال کره ای برتر که علاوه بر مضامین مختلف، اکشن و جنایی هم دارند را در ادامه می بینید.

1. شهر بی عاطفه

بهترین جنگنده کره ای

داستان این سریال درباره زنی است که با کمک یک کارآگاه به یکی از گروه های قاچاقچی مواد مخدر نفوذ می کند. او خود را در دنیایی پر از رمز و راز می بیند و تشخیص درست از نادرست برای او سخت تر می شود.

این سریال با فیلمبرداری خاص و فضای تاریک و مرموز خود بیننده را به اعماق دنیای جنایت می برد. پیچیدگی های داستانی سریال آن را کاملا غیرقابل پیش بینی و جذاب می کند و سرعت سریع داستان بینندگان را منتظر و هیجان زده نگه می دارد.

بازی های سریالی (مخصوصا جونگ کیونگ هو) قوی و هیجان انگیز هستند. شخصیت ها عمیق و چند لایه هستند، اکثر قسمت ها پر از صحنه های اکشن و هیجان انگیز هستند.

2. نام زیبای من

بهترین جنگنده کره ای

داستان سریال درباره مردی است که به دنبال ردی از نامزد گم شده خود می گردد. اما اوضاع زمانی پیچیده می شود که او متوجه می شود این داستان با دنیایی پر از اسرار و کدهای جنایی مرتبط است. دنیایی که در آن نمی توان به کسی اعتماد کرد.

این سریال یک ماجراجویی واقعی است. احساس اضطراب و رمز و راز در اوج است و شیوه داستان گویی منحصر به فرد و خلاقانه است. داستان زوج جوان فیلم چند لایه دارد که به تدریج برای بیننده آشکار می شود و در نهایت تصویری کل نگر از عشق عمیق ایجاد می کند. این سریال از آن دسته مواردی است که تم عاشقانه به طرز جذابی با اکشن و جنایی ترکیب شده است.

3. کلانتری 38

بهترین جنگنده کره ای

سریالی درباره تعدادی کارمند دولتی و جنایتکار که با هم سعی می کنند افراد بزرگی را که از مالیات فرار می کنند شناسایی و فریب دهند.

«واحد پلیس 38» یکی از معروف ترین نمونه های ژانر جنایی در بین سریال های کره ای است. تنش و هیجان سریال واقعا بالاست و برنامه هایی که این گروه برای کلاهبرداری در دست دارند، هیجان انگیز و تاثیرگذار است. من واقعاً دوست دارم ببینم این افراد تا چه حد برای اجرای برنامه های خود آماده هستند.

داستان های فرعی سریال بیشتر آن را افزایش داد و اجازه نداد سریال به قسمت هایی با داستان های کاملا مجزا تقسیم شود. این سریال سه داستان اصلی دارد که به هم پیوسته اند و هر کدام پر از پیچش های غیرقابل پیش بینی است.

4. نوادگان خورشید.

بهترین جنگنده کره ای

شخصیت های اصلی این سریال یک کاپیتان نیروهای ویژه و یک پزشک هستند که عاشق یکدیگر می شوند و رابطه آنها در مرکز حوادثی مانند بلایای طبیعی و ناآرامی های اجتماعی رخ می دهد.

“نسل خورشید” به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است! این سریال با بودجه های کلان ساخته شده است و تیراندازی و جلوه های ویژه آن شگفت انگیز و خیره کننده است. سون جون کی و سون هی کیو نیز بازی های درخشانی داشتند. این سریال در سال 2016 پخش شد و شبیه یک بمب بود.

شخصیت های اصلی در مجموعه ای از تراژدی ها زندگی می کنند، به همین دلیل صحنه های اکشن زیادی در سریال وجود دارد. اما این تراژدی ها برای این قهرمانان فرصتی است تا یکدیگر را دوست داشته باشند و با یکدیگر آشنا شوند.

مضامین اکشن، عاشقانه و گاه طنز در این سریال به خوبی ترکیب شده و داستانی پر از چالش و هیجان را خلق کرده است.

5. زمان بین سگ و گرگ

بهترین جنگنده کره ای

داستان سریال داستان مردی است که به یک شبکه جنایی تایلندی که مسئول مرگ مادرش است نفوذ می کند. چیزی که او نمی داند این است که زنی که دوستش دارد در واقع دختر یک رهبر باند است.

گرگ و میش در ایجاد فضای غافلگیری و هیجان بسیار موفق است و تاریخچه منسجم و متقاعد کننده ای دارد. قسمت هایی از داستان یکی پس از دیگری با ریتم مناسب ساخته می شود و هر چه جلوتر می رویم جذابیت سریال بیشتر می شود.

یکی از بهترین بازیگران سریال لی جون گای است. شخصیت او در این سریال جنبه های بسیار متفاوتی دارد که توانسته آن را به همه نشان دهد.

6. دو هفته

بهترین جنگنده کره ای

داستان «دو هفته» داستان مردی است که به اشتباه متهم به قتل شده و تنها دو هفته فرصت دارد تا بی گناهی خود را ثابت کند و دخترش را که به سرطان مبتلا شده است نجات دهد.

این سریال یک ماجراجویی جذاب و تاثیرگذار است و زمان کمی که قهرمان سریال برای انجام وظایفش در اختیار دارد، بر هیجان و تحسین تاریخ می افزاید. لی جون گای نیز نقش اول این سریال را بازی می کند و در اینجا نیز توانسته ماجراجویی بیرونی شخصیت را با رشد و تکامل درونی خود ترکیب کند. دیگر شخصیت‌های سریال نیز قابل اعتماد هستند و در دل کل داستان به هم متصل هستند.

7. شفا دهنده

بهترین جنگنده کره ای

این سریال داستان یک خبرنگار زن به نام چه یانگ شین است که با یک درمانگر مرموز و جنایتکار وارد رابطه می شود. او باید رازهایی را فاش کند، اما خودش بخشی از این داستان های مرموز درباره این شفا دهنده می شود.

سریال “شفا دهنده” تقریباً تمام ژانرها و موضوعاتی را که می توانید به آن بپردازید شامل می شود: اکشن، درام، رمز و راز و عشق. نحوه باز شدن داستان بسیار چشمگیر است و پازل های زیادی وجود دارد که بیننده را پشت سر خود می کشاند. بازیگران نیز درجه یک و کامل هستند. مخصوصا زوج اصلی سریال پاک مینگ یونگ و ژی چان اوک که رابطه آنها در این سریال واقعا نمونه درخشان یک رابطه عاشقانه در دل مبارز است.

8. سیگنال

بهترین جنگنده کره ای

داستان این سریال در مورد دو کارآگاه فعلی است که با کمک یک ایستگاه رادیویی قدیمی با کارآگاهی از گذشته در ارتباط هستند و به همین دلیل پرونده های جنایی را باز می کنند. اما به تدریج متوجه می شوند که این بازی در طول زمان می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

«سیگنال» از آن دسته سریال هایی است که با تاریخ درخشان و پیچیده و بازی های طبیعی و قدرتمند خود بلافاصله جذب خود می شود. شیوه خاص تدوین و موسیقی زیبای سریال احساسات شما را با داستان لمس می کند و از ابتدا تا انتها شما را جذب خود می کند.

این سریال واقعا سطح سریال های جنایی کره ای را یک پله بالا برده است. هم ویژگی های کلی چند لایه داستان و هم جزئیات دقیق و ظریف آن بسیار خوب عمل کردند و سیگنال را به یک سریال طولانی و تاثیرگذار تبدیل کردند.

9. شکارچی شهر

بهترین جنگنده کره ای

این سریال داستان مردی را روایت می کند که با نفوذ به دستگاه دولتی به دنبال انتقام از سیاستمداران فاسد مسئول مرگ پدرش است.

«شکارچی شهر» به جنجالی ترین سریال کره ای سال 2011 تبدیل شد. موضوع سریال ترکیبی از اکشن، انتقام و عشق است. به ویژه خط داستانی «انتقام» در این سریال با ریتم مناسب و با داستانی بی نقص پیش می رود و هیجان سریال را از ابتدا تا انتها حفظ می کند. رابطه سخت بین لی مین هو و پاک مین یون نیز از جذابیت های فرعی داستان است.

10 ماسک عروسی

بهترین جنگنده کره ای

این سریال حماسی داستان مردی با نقاب را روایت می کند که برای آزادی کره ای ها در زمان اشغال این کشور توسط ژاپنی ها در دهه 1930 می جنگد.

این قطعا یکی از بهترین جنگنده های کره ای است. سریالی با قهرمانی مرموز و ناشناخته و داستانی بی نقص، جذاب و پر از هیجان و حماسه. این سریال پر از فیلم های اکشن است و واقعا صحنه های غیر ضروری و بیهوده ای در آن وجود ندارد.

زو وانگ بازی درخشان خود را انجام داد و رابطه عشق و نفرت بین او و پاک کی اون فوق العاده چشمگیر بود. خلاصه اینکه «نقاب عروس» سریالی جذاب و استثنایی است و هیچکس نباید تماشای آن را از دست بدهد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما