بهترین خردکن سبزیجات کجاست؟

در صورتی که می خواهید مستقیماً پس از استفاده آن را ذخیره کنید، درپوش ضد نشت به عنوان یک درپوش مطمئن عمل می کند، فقط به یاد داشته باشید که تیغه را بیرون بیاورید! وقتی استفاده از آن تمام شد، تیغه را با دقت بردارید و… اگر در حال درست کردن یا ساخت پایه سوپ هستید، می توانید یک کیسه پیاز را در عرض چند دقیقه خرد کنید. Vidalia Chop Wizard با یک ابزار آشپزخانه ساده و موثر وارد بازار شد که می تواند سبزیجات و میوه ها را با یک حرکت سریع و آسان خرد کند. پردازنده D با یک تیغه برش فولاد ضد زنگ و یک دیسک برش/خردکننده برگشت پذیر ارائه می شود که برای تطبیق پذیری در آشپزخانه عالی است. این سبزی برش با تیغه های فولادی ضد زنگ ارائه می شود که همه انواع سبزیجات و میوه ها را به راحتی خرد می کنند: خردکن دستی کبوتر یک راه حل عالی برای تمام نیازهای خرد کردن میوه و سبزیجات شما است.

این خردکن دستی با چهار تیغه مختلف عرضه می‌شود که می‌تواند محصولات شما را خرد، تاس و مارپیچ کند، و دسته‌ای از راه‌های جدید و جالب را برای تهیه میوه و سبزیجات تازه باز می‌کند (نودل کدو سبز در حال حاضر کاملاً مورد استفاده قرار می‌گیرد). H)؛ محتوای بسته: 1 عدد پوست کن میوه سریع و آسان: بهترین راه حل برای رنده کردن سریع و آسان سبزیجات، پنیرهای سفت، هویج، کدو سبز، شکلات و موارد دیگر! TIME SAVER Slicers Mandolin در زمان بیشتری برای درست کردن سالادهای مورد علاقه تان صرفه جویی می کند.… در این زمان از نوشتن، دستگاه غذای گوشت اورجینال دستی برش زن Honey Chopper Vegetable Food Multifunctional Slicers Manual Slicers Trancheuse Household Gadgets DG50MS 2 نظر مشتری را با امتیاز 5 از 5 به دست آورده است. 5 ستاره.

مبارزه برای Vegetable Chopper: راه سامورایی

پیشنهاد ویژه دستگاه برش دستی غذای گوشتی Honey Chopper Vegetable Food Multifunctional Slicers Manual Slicers Trancheuse Household Gadgets DG50MS با ارسال رایگان به سراسر جهان اکنون! به طور کلی، سبزیجات چینی 7 اینچی کلاسیک Shun توصیه ما برای اکثر افراد لیست قیمت دستگاه سبزی خرد کن است. چاقوی سرآشپز چینی، که گاهی در نسخه های ژاپنی به آن چوکابوککو نیز گفته می شود، بسیار ظریف تر از یک برش گوشت است و می توان از آن برای کارهای ظریف و همچنین بسیاری از کاربردهای دیگر به غیر از برش، استفاده کرد. قیچی سنتی چینی باید با دست در آب گرم و صابون شسته شود، شسته شود و بلافاصله با حوله خشک شود. گشنیز را با آب تمیز کنید و نگه دارید تا خشک شود. همچنین با پایه، تیغه و درب قابل جدا شدن، تمیز کردن آن بسیار آسان است.

هلی کوپتر کاربر پسند است به این معنا که چاپر با شکاف های جداگانه روی درب آن طراحی شده است که می توانید تیغه ها را برای دسترسی آسان و سازماندهی نگه دارید. براق و جمع و جور است، به راحتی می توان آن را در داخل کابینت یا حتی روی میز آشپزخانه خود ذخیره کرد تا آن را نزدیک به دست نگه دارید. سبزی خردکن در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است، مانند زرد، سبز، آبی روشن و شفاف، رنگ را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و دستگاه خردکن رنگ های تیره را انتخاب نکنید، همیشه با دستگاه خردکن همراه باشید که رنگ ظرف آن روشن است زیرا گاهی اوقات شما باید به داخل ظرف نگاه کنید، و اگر رنگ دستگاه شما تیره است، پس نگاه کردن به داخل آن بدون باز کردن آن دشوار است، تمام نکات بالا مهم است که به شما کمک می کند بهترین خردکن سبزی را در هند انتخاب کنید.

داخلش 6 تیغه هست داشتن تیغه های قابل تعویض و ماندولین دو ویژگی است که این محصول را در لیست قرار داده است، با این حال، اگر آشپزخانه کوچکی دارید، نگهداری ممکن است مشکل باشد. Decker نه تنها برای ساخت یک کمک آشپزخانه عالی، بلکه برای ساختن یکی از آنها بسیار مقرون به صرفه است. تنوع در هر دو نوع بسیار زیاد است. به طور عمده دو نوع سبزی خردکن در بازار موجود است، یکی خردکن برقی و دومی در خردکن دستی، خردکن برقی برای کار به برق نیاز دارد و خردکن دستی می تواند با نیروی انسانی کار کند.

سبزی خردکن فول استار دارای 7 تیغه آسان برای تعویض می باشد. چهار تیغه قابل تعویض برای کار جادوی آشپزخانه شما! رنگ قرمز، مشکی یا خاکستری خود را انتخاب کنید و شاهد اتفاقات جادویی در مقابل چشمانتان باشید زیرا این محصول کوچکتر و در عین حال کارآمد تمام نیازهای خرد کردن شما را برآورده می کند. اگر نیاز به خرد کردن گوجه‌فرنگی برای سالسا دارید، دیسک را برای تیغه خرد کن تغییر دهید و بروید. برای خرد کردن و رنده کردن سبزیجات، نارگیل و دیگران، باید روی تخته چوبی بنشینید. این مسائل در هنگام بریدن سبزیجات، سیر یا فلفل شناخته شده است. بهترین بخش در مورد FP1600B، این است که می توانید همه آن را بعد از اتمام کار در ماشین ظرفشویی بیندازید، تمیز کردن آسان. تمامی قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و فاقد BPA هستند و خردکن دارای یک سال گارانتی می باشد. باز هم، به علاوه دوست داشتنی داشتن قطعات مناسب ماشین ظرفشویی. با این حال، این واحد سبک و مناسب ماشین ظرفشویی (یک نکته مثبت!) سبزیجات شما را بدون سر و صدا و دردسرهایی که با استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه همراه است خرد می کند.

پس از استفاده از این محصول برای اولین بار، باید اعتراف کنم که به دلیل کاربر پسند بودن و سریع بودن فرآیند انجام کار، از آن استفاده کردم. خوشبختانه، همه سبزیجات من به راحتی به جز گوجه فرنگی گذشت و کار سریعتر از خرد کردن با دست انجام شد. ظرف نگهداری و ممکن است سبزیجات را در خود نگه دارد مگر اینکه پخت و پز شروع شود. عملیات خرد کردن و تاس اولیه شبیه به جادوگر ریز ریز ویدالیا است که قبلا ذکر شد، اما به دلیل تفاوت ذخیره سازی در زیر آن رتبه بندی می شود. اگر از من بپرسید که در مورد اورجینال ویدالیا چیپ ویزارد چطور است، صادقانه بگویم که بد نیست و نه عالی.

در صورت تمایل می توانید از Chop Wizard برای برش دادن میوه ها، پنیرها و حتی چرخ کردن سیر استفاده کنید! در اینجا مجموعه ای از ظروف شیشه ای با کیفیت خوب است که برای نگهداری میوه های خشک، ترشی، چای، قهوه و غیره مناسب است. برای اینکه بتوانید تعداد زیادی میوه، سبزیجات، گوشت، آجیل و حتی پنیر را تنها با چند بار تکه تکه کنید، نیاز به عملیات دستی دارد. با این حال، چالش این است که وقتی تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید خرد کردن یک پیاز است، آیا هنوز هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؟ کسانی که این نیازهای پیشرفته‌تر را دارند به ماشین‌هایی با وات بیشتر نیاز دارند و باید از سبزی خردکن‌های برقی با موتورهایی که حداقل 600 وات دارند استفاده کنند. استفاده از ماندولین در مخلوط به این محصول برتری می دهد، این ابزار معمولاً به طور جداگانه برای خردکن سبزیجات دستی فروخته می شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما