بهترین دبیر فیزیک کنکور

برای ثبت نام و دریافت آنلاین برنامه ریزی کنکور 1401 بر روی دکمه خرید مقابل رشته خود کلیک کنید. چون شما راه میان بر رو به خوبی بلد بودین ! 7- چه جوری هم درس بخونیم و هم مطالب گذشته رو مرور کنیم؟ در برنامه واحد های مرور زیادی قرار داده شده که همزمان با مطالعه مطالب این هفته مطالب هفته های گذشته در اون واحد ها مرور میشه ! در این برنامه ریزی سیستم خاصی برای مرور دروس قرار داده شده است که شما در قالب برنامه می توانید همه دروس را غیر از مطالعه و تست، 4 دور مرور کنید. همینطور در این برنامه هم واحد مطالعه، هم واحد تست و هم واحد مرور قرار داده شده است. از شنبه شروع کن و با روزی ۷ ساعت مطالعه، خیلی راحت میتونی به بودجه برنامه ما برسی. 5- اگر ساعت مطالعه پایینی داشته باشیم میتونیم به برنامه برسیم ؟ حتی با روزی 7 ساعت مطالعه هم می تونی با برنامه هماهنگ بشی.

بودجه بندی این برنامه ریزی مطابق آزمون های جامع است.

بعد این ۵ ماه، ۲۰ درصد باقیمانده را ( که در جدول جبرانی های برنامه یادداشت کردید) مطالعه کنید و جبران کنید. در جدول زیر بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی 99 به صورت دقیق مشخص شده است . در این برنامه با توجه به ضریب هر درس در کنکور و با توجه به اولویت بندی مهندس امیر مهدی اسلامی میزان مطالعه شما مشخص شده است. بودجه بندی این برنامه ریزی مطابق آزمون های جامع است. این ویژگی برنامه جامع می تواند شما را در مقابل فراموشی درس ها ضد ضربه کند و همه درس ها را وارد حافظه بلند مدت شما کند. رتبه لازم برای رشته مدیریت بیمه ممکن است نسبت به سال گذشته اندکی تغییر کند. بنابراین مخاطبان این طرح،آن دسته از دانشجویانی هستند که در برنامه ریزی روزانه ی خود برای مطالعه ی دروس مختلف کنکور ارشد و دکتری برق، مشکلی نداشته، اما به راهنما و مشاوری نیاز دارند که مسیر همواری را برای آن ها فراهم کند تا به بهترین نحو به مطالعه بپردازند.

بنابراین بخش مهمی از اخذ نتیجه برای کنکور به عملکرد شما مربوط می شود. چون شما وقتی اصل قضایای فیزیک رو به صورت تئوری ندونید، مسلما نمی تونید مسائل فیزیک کنکور رو درست حل کنید و یا تست بزنید. اما اگر دانش آموز دوازدهمی هستید یا پشت کنکوری هستید که کلاس های آموزشی شرکت میکند، میتوانید در این مدت ابتدا ۸۰ درصد مطالب برنامه ریزی جامع را اجرا کنید و همزمان به کلاس هاتون برسید. آزمون های جامع نزدیک کنکور خیلی مهم هستن ! همین طور باید مشخص کنید که چقدر تا آزمون کنکور زمان دارید. در مراحل بعدی مدت زمان را کاهش دادم تا نیمکره راست مغز آنها را در محدودیت زمانی قرار دهم اینکار باعث می شد تا قدرت خلاقیت دانش آموزان شکوفاتر شود، در پایان نتیجه بسیار شگفت انگیز بود زیرا راه حل های جدید و بسیار خوبی در حل مسائل بدست آمد، راه حل هایی کوتاه که در هیچ کتاب کنکوری یافت نمی شود و شاید به ذهن بهترین اساتید شیمی هم نرسیده باشد. سلام دوست عزیز، پیشنهادم به دوستان دوازدهمی مثل شما اینه که هدف اصلی مطالعه رو حتما موفقیت در کنکور بزارن و بیشتر از این زمان رو از دست ندن. با اجرای این برنامه، تا امتحانات نهایی میرسی دوازدهم هم کامل مطالعه کنی و نتایج خوبی بگیری.

لیست کامل نیست ! پس اصلا جای نگرانی نیست ! اما اگر در کنکور سراسری هنر شرکت نمایید و وارد رشته عکاسی شوید ، مقطع تحصیلی شما کارشناسی پیوسته خواهد بود و پس از 4 سال تحصیل مدرک لیسانس رشته عکاسی را دریافت خواهید کرد. به گزارش آفتاب ، سایت شفاف نیوز با طرح سوالات فوق که توسط دانش آموزان و والدین آنها مطرح شده است، به سراغ سینا تهرانی مشاور رتبه های برتر کنکور و علمی ترین مشاور تحصیلی کشور رفته تا پاسخ این سوالات و رازهای پنهان کنکور سراسری را از زبان وی به مخاطبین خود ارائه دهد. من همیشه باید تصمیمات اساسی رو خودم می گرفتم و خب فکر نمی کردم مشاور ها هم بتونن برام کاری انجام بدن! همونجور که تو نمونه ها می بینید ما فکر همه چیز رو کردیم ! یکی از دوستای خودم که حالا پزشکی میخونه و مشاور گاج هم هست میگفت:چند هفته مونده به کنکور از یکی از آشناهاش سوالات آموزشگاه م (واقع در تهران) تو درس زیست رو گرفته! حالا به بررسی ویژگی های یک برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی و به عبارتی اصول برنامه ریزی کنکور انسانی می پردازیم.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما