بهترین مرکز مشاوره کنکور از نگاه تیزهوشان شهر تهران ! – درس زندگی

\ اگر هم به نمره و تراز رشته موردنظرتان برسید به همان بسنده می کنید و فرصت های بهتری را که تنها با اندکی سعی بیش تر می توانستید به دست بیاورید را از خود می گیرید. بهترین اشخاص براي مشورت کنکوری های سال پیش، دبیران و مشاوران با تجربه کنکورند. این نوع استرس، بزرگ ترين دشمن شما در سال کنکور است و بهتر است هرچه سریعتر از شر آن خلاص شوید. خود داوطلب: این که پیش زمینه داوطلب و رشته تحصیلی و دانشگاه تحصیلی او چه بوده است، مسلما در نقاط قوت و ضعف، زمان و شرایط برنامه ریزی تاثیرگذار خواهد بود. آگاهی از همه ی موردهای مربوط به کنکور سراسری مثل روش درست مطالعه و برنامه ريزي درسی، آگاه بودن از بهترین منبع های مطالعاتی، شناخت با روش های تست زنی، مدیریت زمان و جمع بندی و … انسان ها اکثراً وقتی اشتباه ميکنند با خود ميگويند کاش یکی قبلا به ما ميگفت که چه کاری درست و چه کاری خطا است. به هرحال با رتبه خوب ميشود به رشته خوب هم رسید پس تمرکز خود را از رشته به رتبه تغيير دهید.

مشاوره ی کنکور رایگان

سبب ميشود تا داوطلب نتيجه بهتری را در ازمون کسب کند. در برنامه خود زمان های اضافه ای را لحاظ کنید تا اگر اتفاقی افتاد جای جبران باشد و کل برنامه تان بهم نخورد. مشاوره آنلاین درسی یکی از رایج ترین نوع مشاوره تحصیلی در زمان فعلی هست (با وجود ویروس کرونا) که دانش آموز نمی تواند به شکل حضوری برای مشاوره اقدام کند و این دانش آموزان می توانند در شبکه های اجتماعی مثل واتساپ و یا تلگرام مشاوره درسی پایه یا کنکوری دریافت کنند و مواردی که ذهنش را مشغول کرده ( نگرانی های امتحان و آزمون ، استرس شدید و حس بد ، نحوه مطالعه دروس ، حرکت در جهت صحیح ، تست زنی ، وسواس مطالعاتی و دیگر موارد ) با مشاورش در میان بگذارد و مشاور طبق تجربه و آموزش هایی که دیده است به او کمک می کند تا حس بهتری پیدا کند و اگر در مورد نحوه مطالعه یا تست زنی مشکلی دارد با کمک خود دانش آموز آن ها را بررسی و حل نماید. چقدر متناسب با خود و هدفتان بخوانید؟ همه در طول سال کنکور به جایی می رسند که ذهنشان خسته شده و ديگر صبر و حوصله درس را ندارند و در این موقع حافظه شما براي فرار از درس تلاش ميکند خود را متقاعد کند که رشته مطلوبتان آنقدر هم خوب نیست و چیزی نیست که شما از این زندگی می خواهید و این فکر به آسانی شما را از مطالعه منصرف ميکند .

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

مشاوره ی تک رقمی های در ابتدا بر اساس بررسی مرتب وضعیت شما می باشد به این صورت که هر هفته بسته به خود شما با شما تماس گرفته می شود و توضیحات و … آشنا شدن با تست هایی که تالیف می شوند. مشاوره با تک رقمی ها شامل چه بخش هایی می باشد؟ آقای افشار من دانش آموز سال یازدهمی هستم.این مدت تعطیلی به خاطر کرونا کلا وقتمو تلف کردم و عذاب وجدان و سرزنش خانواده داره دیوونم میکنه نمیخام این وضعو ادامه بدم اماا یهویی بشینم ۱۰ساعت بخونم سختمه.و اینکه کلا روز هایی که میرم مدرسه انگیزم خیلی زیاده غیر از اون نه تابستون پارسالم بخاطر همین روحیه مسخرم وقتم تلف شد.من پارسال که تجربی رو انتخاب کردم کلی انگیزه داشتم و خودمو دکتر میدونستم ولی امسال حس میکنم پرستارم نمیشم.اگه خوب بخونم میتونم ترازمو زیاد کنم ولی بی برنامه ام یا به برنامه ام عمل نمیکنم… موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت براي آينده ای بهتر نیازمند دانستن و داشتن مواردی مانند منبع های کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک اموزشی و ازمون های آزمایشی خوب براي رشته ریاضی، تجربی، انساني، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ريزي درسی و تست زنی در کنکور سراسری، روش درست مطالعه دروس براي موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از تعطیلات نوروز یا عید براي مطالعه دروس عقب افتاده، جمع بندی کنکور سراسری و در پایان مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم.

افرادی که رشد و پیشرفت چشم گیری در مدت کوتاهی داشتند. همیشه برای همه ما سوال بوده که فلانی که رتبه برتر شد، اونی که ترازش انقدر بالاست، اونی که انقدر پیشرفت کرده واقعا چیکار کرده؟ حاضریم هرکاری کنیم تا این افراد رو ببینیم و از نزدیک سوالمون ازشون بپرسیم ولی خب دسترسی به این افراد واقعا سخته و شما هم انرژی و و قت این کارو مشاور کنکور لاهیجانurl – ندارید. پس حتماً به این نکته توجه کنید که برنامه و توصیه ی یک مشاور در سطح کلی و عمومی را به عنوان وحی نپذیرفته و منطقی مطالعه کنید. در نهایت چه زمانهایی قرار است جمع بندی کنید. مثلا در آزمون آزمایشی قلم چی که هر دو هفته یک بار برگزار می شود، شما باید در نظر داشته باشید که بهتر است که آخر هر هفته دروس پایه دهم و یازدهم را به خوبی مطالعه کرده باشید وتست زده باشید و در هفته دوم در روزهای پایانی به جمع بندی دروس دهم و یازدهم و دوازدهم بپردازید و حتما حتما، آزمون قبلی را تحلیل کنید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما