بهترین مشاوران کنکور ایران – اسنپ کلاس

سلام خسته نباشید.من کنکور ۹۸ اولین کنکورم بود و نظام جدیدم و متولد ۲۹ دی ۷۹ هستم.آیا میتونم پشت کنکور بمونم یا مشمول هستم؟ سلام استاد برای سال سوم بخوام کنکور بدم باید پیام نور رو تو انتخاب رشته بزنم یا میتونم بدون کنکور ثبت نام کنم؟ تو انتخاب رشته هم دانشگاه شهر خودمونو زدم اما میترسم قبول نشم. اگه قبول نشم تو اسفتد میتونم پیام نور ثبت نام کنم و نطام وظیفه مشاور کنکور سیب ترش رو دور بزنم؟ داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات و کلیات پذیرش بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه آزاد سال 1400 نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نی ریز 1400 اقدام کنند. اگر نه می توانید. 6- بیشتر به عمومی ها توجه کنید نه که از اختصاصی های بیشتر بخونید ! فرقی ندارد که مثلا بهترین استاد ریاضی ایران به شهر شما بیاید و همایش و کلاس برگزار کند یا نه! برای رسیدن به مؤفقیت در کنکور سراسری و رسیدن به دانشگاه و رشته مورد علاقه باید به عوامل مختلفی توجه کرد. اگر روز کنکور سراسری یا قبل از آن ۱۸ سال تمام باشید باید پیام نور ثبت نام کنید. منم عاشق شکلاتم ولی واقعا شیرینیهای مصنوعی یه جوریان که چند دقیقه شارژت میکنن بعد دوباره برمیگردی به حالت قبل.

مشاور کنکور ذاکر

کنکور تیر ماه برگزار شده و همچنین مهلت انتخاب رشته به اتمام رسیده است. من متولد ۸ تیر ۱۳۸۱ هستم و کنکور ساله اولم ۹۹ بود الان پشت کنکور ۱۴۰۰ هستم میخام بدونم میتونم یه سال دیگه بمونم و کنکور ۱۴۰۱ رو بدم بدون ثبت نام دانشگاه پیام نور یا راه دیگه ای وجود داره ؟ میخواستم بدونم که من با این کار از مهلت یک بار انصراف و تحصیل مجدد استفاده کردم یا خیر؟ سعی کنید در این روزها کارها و تفریحاتی که بیشتر به آن ها علاقه دارید را انجام دهید، با دوستانتان بیرون بروید، فیلم مورد علاقه تان را بببنید یا ورزش کنید. سلام با توجه به اینکه ثبت نام و انصرافی صورت نگرفته خیر چنین مشکلی نیست برای شما. میخواستم بدونم منم باید دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم برا سال سوم یا نیازی نیست؟ خانم احمدی بنده امسال برای بار دوم کنکور دادم(نظام قدیم) و رتبم ۴۷۰۰ منطقه ۱ شد.میخام برای بار سوم شرکت کنم،میخاستم بدونم میتونم از طریق رشته های بدون ازمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنم و در اخر دو ترم مرخصی بگیرم یا حتما باید از طریق رشته های با ازمون، از طریق انتخاب رشته دانشگاه های ازاد و پیام نور انتخاب کنم و مشاور کنکور ساری (https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) بعد مرخصی بگیرم.

مشاور کنکور علوی

وقتی من نگاهی به آن تستها انداختم متوجه شدم که ایده های اصلی کل آن تستها شاید به ده مورد هم نرسد، یعنی اگر معلم شیمی او روش یافتن ایده ها و تفکر صحیح بر روی مطالب را به او می آموخت، قطعاً آن دانش آموز و همکلاسی هایش با حل تستهای بسیار کمتر نیز بر آن مبحث مسلط می شدند. در این جا می خواهیم نمونه ای کوچک از یک جدول را به شما نشان دهیم تا یا بگیرید چطور برای خود برنامه داشته باشید. میتونید تا در موعد مقرر حتی در ترم هشت انصراف بدید و رشته جدید قبول بشید و تحصیل کنید. من روحیه ام خیلی ضعیفه خیلی زود رنج شده بعد از اینکه نتایج اومدن خیلی نا امید شدم من خیلی درس خونده بودم و می پذیرم که اشتباهاتی هم داشتم ،و تصمیم گرفتم پشت کنکوری باشم و به هدفم برسم اما استاد من گاهی خیلی انرژی دارم گاهی خالی از انرژی ام و امواج منفی میاد و میگه تو ی سال که قبول نشدی پس این سال هم قبول نمیشی من نمیدونم چیکار کنم..! اگه اینجوری بشه از ۳۱ شهریور به من غیبت نمیخوره که دانشگاه ثبت نامم نکنه ؟ باتوجه به این که قانون میگه باید در سنوات مجاز انصراف بدید تا بتونید دوباره در یک رشته دیگه ثبت نام کنید و تحصیل مجدد کنید .آیا میتونیم در ترم هشت کارشناسی پیوسته انصراف بدیم و تا مهلت یکسال بعد تاریخ انصراف ثبت نام مجدد انجام بدم؟

مشاور کنکور نی نی سایت

کنکور مشاور - خانه پاسخ به این سوال منفی است. همانطور که از اسم این رشته پیداست، مدیران صنعت به مدیریت امور مختلف در صنعت میپردازند. نحوه مطالعه درست و تست زدن را به دانش آموزان یاد بدهد. حتما روی لینک زیر کلیک کنید و روش مطالعه تک تک دروس رو از دید رتبه های برتر کنکور آیدی نوین ببینید. برای مشاوره و برنامه ریزی میتونید با بهترین مشاوران کنکور آیدی نوین میتونید در ارتباط باشید. سلام خسته نباشید من کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰ شرکت کردم اما موفق نشدم برای ۱۴۰۱ میخوام با جدیت تمام بخونم تاثیر معدل برای من در کنکور به چه صورت همین ۶۰ درصد است گه گفتین؟ اگر روزانه نیستید نیازی به انصراف نیست و پس از قبولی در کد رشته جدید می توانید انصراف دهید. شنیدن نظریات افراد مختلف فقط شمارو دچار شک و تردید بیشتر می کنه و از موفقیت دور میکنه. در غیر اینصورت دچار شک و تردید در اندیشه می شوید و دور می شوید از موفقیت.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما