جستجو
Close this search box.

بهترین مشاوره کنکور تجربی – اسنپ کلاس

روزنامه آسیا هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. امیر دیبازر در تهران دارای مرکز مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی است. او ۱۵ سال سابقه کاری دارد؛ اما سابقه ی ۶۰ هزار ساعت کارمشاوره، برنامه ریزی و آموزش و مدیریت آموزش را در کارنامه خود دارد. علی میرصادقی آن طور که در سایت اعلام کرده، نویسنده، سخنران، مربی تغییر و تحول، روانشناس و مدرس مدیریت است. دورههای حضوری علی میرصادقی شامل مواردی چون زندگی موثر، همایش رهبری، فروش و بازاریابی، اصول و فنون مذاکره و انگیزه بخشی به همکاران است. همچنین بخشی هم به پادکست با موضوعات متنوع مثل رابطه با خویشتن، دردهای همیشگی زندگی، بهبود روابط، روابط جنسی و غیره مربوط است.

مشاور کنکور در اصفهان

میر صادقی در رشته ی میکروبیولوژی تحصیل کرده و دوره های مختلف مشاوره و روانشناسی، مدیریت MBA، مدیریت برند، تبلیغات و منابع انسانی را زیر نظر اساتید بزرگ جهان از جمله برایان تریسی، کوین کلی، دمارتینی و جک کنفیلد گذرانده است. یا گاهی اوقات توی پیچ و خمها و شرایط حساس نزدیک به امتحانات یا سال منتهی به کنکور سراسری نیاز به یه مشاور تحصیلی باتجربه داریم تا بتونه به ما کمک کنه شرایط و استرسمون مدیریت کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. این ها یک بهونه بسیار راحت برای افرادیست که نمی خواهند تلاش کنند مگر در هر شرایط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی می شود رشد کرد. در واقع مشاور با بررسی کردن دفتر برنامه ریزی دانش آموز ، کاملا در خصوص وضعیت و شرایط مطالعه او آگاه می شود و با ارائه راهکارهایی مناسب، دانش آموز را به سمت و مسیر درست هدایت می کند. درسته که همه ما سالها تو مدارس درس خوندیم و اصول اولیه و مقدماتی درس خوندن رو بلدیم؛ اما بدون شک مباحث تخصصی درباره روشهای تست زنی، جدیدترین روشهای مطالعه دروس، برنامه ریزی برای کنکور و… گروه دوم افرادی هستند که خود رتبه برتر کنکور شده اند. خیلی از دانش آموزان و والدین کنکوری های براشون این سوال ایجاد میشه که از بین مشاوران آیدی نوین کدام یک جزء ده مشاور برتر در زمینه کنکور هستند.

لیست مشاوران کنکور آسان است - رتبه گردون، کنکور آسان است ... خیلی خوبه که ما هم اصول و مقدمات انجام کارهایی مثل همین تعمیر ماشین رو بدونیم. در همین زمینه، یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی که اصول مشاوره اونها مبتنی بر اصول روانشناسیه، موسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا ست. اینجوری هم اگه وسط یه جاده دور افتاده که تعمیرگاهی نیست برای ماشینمون مشکلی پیش بیاد میتونیم یه سری کارهای مقدماتی انجام بدیم، هم وقتی اصول اولیه رو بدونیم، کمتر پیش میاد که یه آدم متقلب بتونه از ناآگاهی ما سوء استفاده کنه و سرمون کلاه بذاره. سلام اگه روزانه بدون کنکور قبول نشده باشید مشکلی ندارد. سلام استاد اگه برا یه درسی از دی وی دی استفاده کنیم بازم میتونیم به این برنامه برسیم؟ همچنین میتوانید با استفاده از این بخش سایت، در همایشهای برگزار شده از سوی علی میرصادقی هم شرکت کنید که شامل همایشهای مشاوره تحصیلی و کنکور میشود. سایت علی میرصادقی به 3 بخش عمده شامل پیشرفت در کار و زندگی، پیشرفت تحصیلی و پیشرفت سازمانی تقسیم میشود که هر کدام شامل زیرمجموعهها و امکانات متعددی است و ادامه سعی خواهیم کرد مهمترین قسمتهای هر کدام از آنها را باهم مرور کنیم.

ویدیوها و مقالات هم دیگر قسمتهای این بخش از سایت را تشکیل میدهند. بنابراین یکی دیگر از موارد مشاوره ما ، با روش منحصر به فرد به دانش آموز در اجرای دفتر برنامه ریزی طبق روال نظم و اصولی کمک می کند. چنین مشاوری علاوه بر اینکه به دانش آموز در مسائل درسی (مثل بهتر تست زدن، مفیدتر مطالعه کردن، برنامه ریزی کردن و…) کمک میکنه، میتونه در روزهای سخت که دانش آموزان بیانگیزه میشن، به اونها انگیزه بده. مشاورانی که سالها تجربه برنامه ریزی و تعامل با دانش آموزان رو دارند، میتونند کمک بیشتری به دانش آموزان کنند. این رتبه برتر کنکور یادآور شد: حتی مسوولان مدرسه در ساعت های غیر درسی، زمان هایی را درنظر گرفته بودند تا دانش آموزانی که محیط خانه آنها شلوغ و پر و سر و صدا بود بتوانند در مدرسه بمانند و مطالعه کنند. بهتر است برای انتخاب کلاس کنکور علاوه بر مشورت با دوستان و همکلاسی ها، از یک مشاور کاربلد نیز کمک بگیرید. به عنوان مثال ممکن است اصفهان به دبیر انگلیسی نیاز داشته باشد اما شیراز به دبیر فیزیک.البته باید دقت داشت که مصاحبه ی رشته های نیمه متمرکز دانشگاه فرهنگیان نیز برای مرحله بعد از اعلام نتایج قبولی بسیار مهم خواهد بود.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق