بهترین مشاور کنکور در تهران – کلینیک ذهن آرا

برای داوطلبان نظام قدیم نمرات امتحاناتی که بصورت نهایی در سال سوم دبیرستان (۲۵ درصد) و پیش دانشگاهی (۵ درصد) کسب کرده اند تاثیر داده خواهد شد. سلام من سال ۹۶ دیپلم تجربی نظام قدیم گرفتم ودیگه ادامه ندادم و پیش دانشگاهی نگرفتم والان میخام کنکور ۱۴۰۰انسانی بدم باید چکار کنم؟ موفقیت در زندگی هزاران فاکتور دارد که یکی از آن ها رتبه کنکور است پس برای این که دچار این اشتباه نشوید این مطلب را به خوبی به ذهن بسپارید چون بارها و بارها دیده ام که دانش آموزی خود را با فرزند یکی از بستگانش مقایسه می کند و می گوید او این همه درس خواند و آخرش به جایی نرسید پس من هم الکی خودم رو خسته نمی کنم چون آخرش چیزی نیست ! سلام میخواستم بدونم با رتبه ۹۵۴۷ میتونم فیزیوتراپی روزانه قبول شم؟ با سلام با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ ، شما می بایست با توکل بر خدا و تکیه بر تلاش و پشتکار خود ، مطالعه خود را با یک برنامه ریزی مناسب جهت جمع بندی مباحث شروع کنید . بر چه اساسی میتوان برترین مشاور تحصیلی را تعیین کرد؟

مشاور ثبت نام کنکور

مشاوره از این نظر یکتاست که مشکل هر مراجع مخصوص به خود اوست و مشاور نمیتواند از قبل مشخص سازد که مراجع چه نوع مشکلی را در جلسهٔ مشاوره مطرح خواهد کرد. بطور کلی وظیفه ی مشاور تحصیلی خوب عبارت است از: هدایت درسی، بررسی و ارائه مهارت های مطالعه و یادگیری مناسب هر دانش آموز، بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکار مناسب جهت بازگشت دانش آموز به روند تحصیلی مناسب، حل مشکلات ناشی از استرس و اضطراب امتحانات، بررسی علل و عوامل رفتارهای نابهنجار و خارج ار عرف دانش آموزان، ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات روحی و روانی دانش آموز و همچنین پشتیبانی خانواده دانش آموز در شرایط سخت روحی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در در آزمون سراسری و قبولی در در رشته ی مورد علاقه در دانشگاه های خوب کشور. اگرچه برخی از این مهارت ها می توانند در دوره تحصیلات تکمیلی مورد توسط مشاور کسب شود و در طول دوره حرفه ای وی توسعه یافته و تکمیل گردد، مشاور باید قبل از شروع کار مشاوره، مهارت های ارتباطی خاصی را داشته باشد.

در انجام این کار، نیازی به یادداشت برداری از سیر تا پیاز کتاب درسی نیست! بخش آخر( بند 44 تا 54 ) نیز برای تعیین حوزه امتحانی داوطلب، درج آدرس و اطلاعات تماس داوطلب می باشد. در واقع یک مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند به تمامی نیاز های یک داوطلب کنکوری پاسخ دهد. بخش هشتم ( بند 32 تا 34 ) وضعیت تحصیلی داوطلب را از جهت دانشجو روزانه و غیر روزانه، انصرافی و اخراجی مشخص می کند. خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شامل تمام مراحل تحصیل از دبستان تا کنکور و تمام مقاطع دانشگاهی با کنکور و بدون کنکور می باشد. دونستن نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ باعث میشه که داوطلبا بتونن بدون هیچ خطا و اشتباهی پروسه ثبت نام کنکور رو انجام بدن، که در ادامه بهش پرداختیم. همچنین داوطلبانی که بعد از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام متوجه ایراد یا اشکالی در پروسه ثبت نام می شوند و یا اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند، می توانند در یکی از زمان های ثبت نام، تمدید یا مهلت مجدد ثبت نام وارد سایت سنجش شده و از قسمت ” ویرایش اطلاعات ” ویرایش ثبت نام خود را انجام دهند.

مرکز مشاوره کنکور صدای مشاور با بیش از 20سال سابقه فعالیت، دارای بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران است. بهترین مشاور کنکور در تهران برای اینکه در نقش خود مؤثر باشد، باید بتواند از کمک به دیگران و داشتن خصوصیات و مهارت های خاص لذت ببرد. بهترین مشاور انتخاب رشته در تهران و مرکز انتخاب رشته کنکور که به صورت تلفنی و حضوری به ارائه خدمات انتخاب رشته می پردازد با بیش از 20سال سابقه فعالیت است. بهترین مشاوره انتخاب رشته در تهران سال 1400، یک شخص یا یک مشاور نیست، بلکه مناسب ترین انتخاب برای داوطلبان کنکور، استفاده از خدمات بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور می باشد. بخش زیادی از این مسائل توسط بهترین مشاور کنکور در تهران قابل حل است. بهترین مشاور کنکور در تهران چه ویژگی هایی دارد؟ سایت کنکور، بستری را ایجاد کرده که در آن رتبه های برتر کنکور به راحتی به فعالیت بپردازند و دانش آموزان نیز با خیال راحت بین تعداد زیادی رتبه برتر کنکور، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند. با توجه به تغییرات دروس و سختی آزمونهای سالهای اخیر، تجارب مشاوری که خود در همین شرایط دشوار و پیچیده آزمون داده و رتبه برتر شده با مشاوری که حتی یک تست هم نزده، زمین تا آسمان است.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما